صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 21284
گزارشگر: 464
۱۷۵
۰
۰
۲
در دبستان مهر دکتر شاکری

چهلمین نشست علمی با محوریت پرنده‌های بدون سرنشین برگزار شد

چهلمین نشست علمی با محوریت پرنده‌های بدون سرنشین برگزار شد
دانش آموزان دبستان مهر دکتر شاکری دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهلمین نشست علمی این مدرسه درباره پرنده‌های بدون سرنشین (موشکها) به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش آسیانیوز؛ در ابتدای این جلسه دکتر شاکری پزشک، پژوهشگر و مدیر موسسه علمی و فرهنگی تیزهوشان با یادآوری کلام خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت آمادگی دفاعی کشور تاکید کرد. دکتر شاکری سپس با نگاهی به تاریخ ایران و شجاعت ایرانیان درباره لزوم آمادگی و هوشیاری در زمینه قدرت دفاعی سخنرانی کرد.

سپس یکی از دانش‌آموزان با زبان انگلیسی توضیحاتی جالب درباره تاریخچه و انواع موشک بیان کرد. آنگاه دانش‌آموزان به نوبت درباره تاریخ موشک، انواع موشک و برد موشکها سخن گفتند.

در پایان این جلسه مهندس مهدی کشکول کارشناس ارشد هوا و فضا با اظهار خوشحالی از سطح علمی دانش‌آموزان دبستان مهر دکتر شاکری توضیحاتی از منظر دانش هوا و فضا درباره موشکها بیان کرد.
دبستان مهر دکتر شاکری

https://www.asianews.ir/u/epU
اخبار مرتبط
با حضور پرشور و صمیمی خانواده‌ها و بچه‌ها هشتمین نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان دبستان مهر دکتر شاکری با ارائه جدیدترین اختراعات، اکتشافات و ابداعات علمی دانش‌آموزان هشت اسفند ۱۴۰۲ در محل دبستان واقع در خیابان شریعتی، کوچه شواری، پلاک ۲۲ برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید