صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
کد خبر: 21293
گزارشگر: 464
۱۶۰
۰
۰
۰
جایزه ۱۰ میلیون دلاری

آمریکا برای ۳ «هکر ایرانی» پاداش تعیین کرد

آمریکا برای ۳ «هکر ایرانی» پاداش تعیین کرد
این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

به گزارش آسیانیوز؛ یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.

به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.

به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

https://www.asianews.ir/u/epS
اخبار مرتبط
فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی متهم به هک حساب و برداشت غیرمجاز که نوجوانی ۱۵ ساله است، خبر داد و افزود: متهم با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و به همراه همدست ۱۹ ساله اش با هماهنگی قضائی در مخفیگاه شان در استان همدان دستگیر شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید