صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
کد خبر: 21566
گزارشگر: 464
۱۶۶
۰
۰
۷
صبح دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه

مراسم تقدیر از اساتید کتابداری مشهد برگزار شد

مراسم تقدیر از اساتید کتابداری مشهد برگزار شد
جلسه تقدیر از اعضای هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری) دانشگاه فردوسی مشهد صبح دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


به گزارش آسیانیوز؛ در این نشست که به همت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان، کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دانشگاه پیام نور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نهاد کتابخانه‌های استان خراسان برگزار شد، دکتر سید عباس مرجانی رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان با تشکر از حضور اساتید و دانشجویان بر اهمیت راهبردی علم اطلاعات و دانش‌شناسی تاکید کرد و کتابداران را روح و جان کتابخانه دانست.

مرجانی تداوم ارتباط فکری و علمی اساتید این رشته با دانشجویان حتی بعد از پایان تحصیلات را نمونه‌ای از دانش و بینش اساتید والای کتابداری عنوان کرد.

این نشست با سخنرانی صمیمانهٔ استادان پیشکسوت گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در جهت انتقال تجربه بین چندین نسل از استادان و دانشجویان آنها و همچنین پخش پیامهای صوتی و تصویری اساتید دانش علم اطلاعات و دانش‌شناسی و نیز دانشجویان موفق اساتید در داخل و خارج کشور ادامه یافت و سپس از استادان پیشکسوت این رشته قدردانی شد.

مراسم با تقدیم هدایا و ثبت این لحظات خاطره‌برانگیز و به‌ یاد ماندنی با عکس یادگاری شرکت‌کنندگان پایان یافت.

https://www.asianews.ir/u/eup
اخبار مرتبط
سعید تشکری، داستان نویس، در کتاب «کافه داش آقا« یک نوستالژی زیبا را تصویر می‌کند و با مهارت یک نمایشنامه‌نویس حرفه‌ای صحنه‌آرایی جالبی از زندگانی در دهه پنجاه با لوکیشن‌های سینمایی به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید