صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
کد خبر: 21572
گزارشگر: 2
۱۲۵
۱
۰
۲
یکی از مشهورترین کیف پول‌های ارز دیجیتال

انتقال تتر از تراست ولت چگونه است؟

انتقال تتر از تراست ولت چگونه است؟
تراست ولت یکی از مشهورترین کیف پول‌های ارز دیجیتال دنیاست که برای ارسال و دریافت دارایی‌های دیجیتال زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، کاربران می‌توانند از طریق این ولت، تتر را در انواع شبکه‌های اتریوم، ترون، سولانا، بی‌ان‌بی چین و… مورد استفاده قرار دهند. این موضوع (پشتیبانی از شبکه‌های مختلف) برای بسیاری از رمز ارزهای دیگر نیز صدق می‌کند و در نتیجه، امروزه تراست ولت انتخابی مطمئن برای نگهداری طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها دیجیتالی محسوب شده و مورد استفاده میلیون‌ها کاربر است.

تراست ولت چیست؟

کیف پول Trust Wallet در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۸ نیز توسط صرافی بایننس خریداری گردید. علی‌رغم این موضوع، محبوبیت تراست ولت کاهش پیدا نکرد و امروزه تعداد کاربران آن از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. این کیف پول، از ۱۰ میلیون دارایی مختلف و بیش از ۱۰۰ بلاکچین مختلف پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تراست ولت اکنون یک کیف پول وب ۳ محسوب شده و از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز شبکه‌هایی مانند اتریوم و بی‌ان‌بی چین پشتیبانی می‌کند.
اپلیکیشن موبایل تراست ولت برای اندروید و‌ IOS منتشر شده است. افزونه این کیف پول نیز در مرورگرهای کروم، اپرا، فایرفاکس و بریو قابل استفاده است و اتصال به پلتفرم‌های وب ۳ را امکان‌پذیر می‌کند.

روش دریافت تتر در تراست ولت

روش دریافت تتر در تراست ولت

برای دریافت USDT در کیف پول Trust Wallet، کافیست اپلیکیشن آن را روی موبایل خود نصب و اجرا کنید. پس از راه‌اندازی اپلیکیشن، تعیین روش ورود به کیف پول (رمز عبور، بیومتریک) و بک‌آپ گرفتن از عبارت بازیابی، ولت شما آماده استفاده خواهد بود. رابط کاربری تراست ولت چندان پیچیده نیست و برای شروع عملیات دریافت تتر کافیست گزینه Receive را انتخاب نمایید. برای بررسی قیمت نیز می‌توانید از صفحه قیمت تتر والکس، قیمت این ارز را مشاهده کنید.
حالا در نوار جستجوی بالای صفحه، نماد USDT را تایپ کنید. سپس باید نوع تتر مورد نظر انتخاب کنید. از آن جایی که این کیف پول از تتر مبتنی بر زنجیره‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، بهتر است با انتخاب گزینه All Networks، شبکه مورد نظرتان انتخاب کرده تا زودتر دارایی مورد نظر خود را پیدا نمایید. برای مثال، پس از تایپ کردن USDT در نوار جستجو، گزینه All Networks را لمس کرده و شبکه ترون را انتخاب کنید. در این حالت، تنها ارزی که در صفحه جستجو مشاهده خواهید کرد، تتر مبتنی بر ترون (TRC20) است.
اکنون که نوع تتر را انتخاب کردید، وارد صفحه آدرس خواهید شد. در این صفحه، آدرس متنی و کد QR در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. حالا می‌توانید آدرس را با استفاده از گزینه کپی دریافت نموده و از آن برای ارسال دارایی استفاده کنید. علاوه بر این، با انتخاب گزینه Share قادر خواهید بود کد QR و آدرس متنی را به صورت همزمان برای مقصد دلخواه خود ارسال نمایید.
در صورت انتخاب این گزینه و به اشتراک گذاشتن از طریق یک اپلیکیشن مانند تلگرام، علاوه بر آدرس، لینک مستقیمی برای پرداخت از طریق تراست ولت نیز ارسال خواهد شد. این یعنی، اگر از طریق گزینه Share آدرس را برای فرد دیگری که تراست ولت دارد ارسال نمایید، وی می‌تواند بدون درنگ و تنها با رفتن به این لینک و انتخاب مبلغ، تراکنش را با کمترین زحمت ممکن و بدون نیاز به وارد کردن آدرس، یا اسکن کد QR، انجام دهد.

روش ارسال تتر از تراست ولت

روش ارسال تتر از تراست ولت

ارسال تتر از مبدا Trust Wallet نیز فرآیندی ساده و بدون دردسر است. برای این کار، در صفحه اصلی، ارز دیجیتال تتر را انتخاب نمایید. حالا گزینه Send را لمس کنید. به طور معمول، هر ارزی که در ولت شما موجودی داشته باشد، به راحتی در صفحه اصلی قابل مشاهده است. با این وجود، اگر در پیدا کردن ارز مورد به نظر مشکل برخوردید، می‌توانید در قسمت بالای صفحه اصلی، با انتخاب گزینه Send که در کنار گزینه Receive قرار دارد، آن را پیدا کنید.
در مرحله بعد، باید آدرس مقصد را وارد نمایید. توجه داشته باشید که آدرس مقصد باید متعلق به همان شبکه‌ای باشد که دارایی شما روی آن قرار دارد. برای مثال، اگر تتر شما مبتنی بر شبکه اتریوم (TRC20) است، آدرسی که به عنوان مقصد وارد می‌کنید، نیز باید متعلق به شبکه اتریوم باشد. در صورتی که آدرس مقصد با نوع دارایی داخل کیف پول شما فرق داشته باشد و تراکنش ثبت شود، این احتمال وجود دارد که دارایی ارسال شده را برای همیشه از دست بدهید. بنابراین در وارد کردن آدرس حتما به این موضوع دقت داشته باشید.
پس از وارد کردن آدرس (که می‌توان آن را از طریق اسکن کردن کد QR هم انجام داد) کافیست مبلغ تراکنش را مشخص کنید، یا گزینه MAX را انتخاب کرده تا حداکثر موجودی شما قابل استفاده در تراکنش انتخاب شود. در ادامه اطلاعات تراکنش به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید میزان مبلغ تراکنش، میزان کارمزد و آدرس مقصد را بررسی کنید. اگر همه چیز مورد تایید شما بود، با انتخاب گزینه Confirm می‌توانید تراکنش را نهایی کنید. در ضمن، برای تایید تراکنش به رمز عبور یا روش بیومتریکی که برای ورود به اپلیکیشن تعیین کرده‌اید، نیاز خواهید داشت.

نکاتی که باید هنگام استفاده از کیف پول تراست ولت در نظر داشته باشید

Trust Wallet یک کیف پول غیر حضانتی است و دارایی‌های شما را کنترل نمی‌کند؛ با این وجود، در صفحه قوانین این ولت اشاره کرده که ساکنین کشورهای تحریم شده نباید از آن استفاده کنند. در نتیجه، حتی اگر به علت غیر حضانتی بودن ولت امکان بلوکه شدن دارایی‌ها شما وجود نداشته باشد، بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکل، صرفا با IP خارجی از تراست ولت استفاده کنید.
مورد دیگر به تامین امنیت کیف پول مربوط می‌شود. کاربران تراست ولت می‌توانند برای ورود به اپلیکیشن و تایید تراکنش‌ها رمز عبور و یا روش بیومتریکی (اثر انگشت، اسکن چهره) انتخاب کنند. بک‌آپ گرفتن از عبارت بازیابی کیف پول نیز به شدت توصیه می‌شود. در پایان، به یاد داشته باشید که اپلیکیشن‌های مهمی مانند کیف پول ارز دیجیتال را باید حتما از فروشگاه‌های معتبر (گوگل پلی، اپ استور) دریافت نمایید.

https://www.asianews.ir/u/eux
اخبار مرتبط
تتر یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی برای خرید و فروش آن اقدام می‌کنند. بهتر است بدانید در ایران تتر مانند دلار عمل می‌کند و با توجه به این مسئله که قیمت دلار در ایران در حال نوسان است، سوالات زیادی در مورد قیمت تتر و خرید تتر پرسیده می‌شود. در همینجا به شما اعلام می‌کنیم که متن این محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید کوین مربوطه و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هر گونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
سونیا فرتاش
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
5
0
0

خیلی خوب و کاربردی بود. فقط یک سوالی داشتم. این که تقاوت تتر trc20 و erc20 چیه؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید