صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۸
کد خبر: 22
گزارشگر: 1
۴۳۶
۰
۰
۰

برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه ،فولاد و ریخته گری

نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد و مواد اولیه متالوژی، قالب سازی، آهنگری، ریختگری و صنایع نسوز بزرگترین نمایشگاه فولاد و ریختگری است که برای اولین بار در شرق کشور برگزار می شود و شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی در این رویداد مهم معدنی و بازرگانی حضور فعال خواهد داشت. 
این نمایشگاه با رویکرد صادراتی ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و میزبان فعالان اقتصادی، تجار، تولید کنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در این حوزه خواهد بود. 
با توجه به رویکرد خاص صادراتی و تخصص این شرکت در صادرات محصولات فولادی، با هدف توسعه بازار تجارت خارجی و معرفی فرصت های صادراتی ایران در حوزه این محصولات، توان مذاکره، بازاریابی، معرفی خدمات و رزومه فعالیت حرفه ای خود را در این رخداد بزرگ سه روزه به نمایش خواهد گذاشت. 
گفتنی است این شرکت بنا به اقتضای فضای تجارت بین المللی در فازجدید  فعالیت خود از نیمه اول سال 95 تمرکز بر صادرات محصولات فولادی را در راس فعالیت بازرگانی خارجی خود قرار داده و با خریداری سنگ آهن و تبدیل آن به گندله و پیگیری عملیات فرآوری "هات بریکت" و در نهایت  صادرات این محصول به عنوان اولین صادرکننده "هات بریکت" نقشی موثر در توسعه بازرگانی و صادرات محصولات معدنی فرآوری شده و ایفا می کند. ایران سومین تولیدکننده هات بریکت منطقه و نهمین تولیدکننده در سطح جهان است. 
انتظار می رود در این نمایشگاه که با حمایت بزرگترین انجمن های کشور برگزار می گردد ، هیئت های خارجی از همسایگان شرقی و کشورهای حوزه CIS نیز حضور داشته باشند. 
https://www.asianews.ir/u/1qF
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید