صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۱
کد خبر: 3937
گزارشگر: 213
۵۴۵۵
۰
۱
۶
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

آخرین یارانه کرونا واریز می شود

آخرین یارانه کرونا واریز می شود
از چهار مرحله یارانه معیشتی کرونا تنها یک مرحله باقی مانده که ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این یارانه به ۲۵ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه و درآمد که حقوق آنها از حداقل اداره کاری پایین‌تر باشد، تعلق می گیرد.

از چهار مرحله یارانه معیشتی کرونا تنها یک مرحله باقی مانده که ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

با رسیدن به روزهای پایانی اسفند دولت باید آخرین یارانه را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۵ اسفند، آخرین مرحله یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ این یارانه برای ۲۵ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه و درآمد که حقوق آنها از حداقل اداره کاری پایین‌تر باشد ۱۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مبلغ ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

براساس این خبر، دولت ابتدا یارانه معیشتی بنزین را در روز دهم این ماه پرداخت و سپس در روز بیستم یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را واریز کرد و امروز باید یارانه معیشتی کرونا را واریز می‌کند.

به گزارش آسیانیوز، برهمین اساس و پیرو مصوبات مجلس شورای اسلامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا «چهارمین و آخرین مرحله ازیارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد» بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بر اساس مصوبات فوق الذکر مقرر گردیده است:

1- به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ماهیانه 120 هزار تومان پرداخت شود.

۲- به سایر افراد با دارا بودن مشخصات زیر ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آن‌ها حقوق دریافت نمی‌کنند، افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آن‌ها بیمه‌پرداز نباشند، افرادی که اعضای خانوارشان طبق شاخص‌های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و افرادی که در گروه یارانه معیشت بگیر باشند./

https://www.asianews.ir/u/25k
اخبار مرتبط
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره مراعی ماندن تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: لازم است بخش هزینه‌ای و درآمدی جدول هدفمندی یارانه ها تفکیک شود، از این رو این تبصره مراعی خواهد ماند.
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه معیشتی اسفند ماه ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۹ اسفند) واریز می‌شود.
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوییس اظهار داشت: از آنجا که مشکلات قانونی، اقتصادی و تجاری حل نشده است، یارانه نقدی هم مشکلی را حل نمی‌کند. فردی که یارانه نقدی می‌گیرد هم طی مدت کوتاهی آن را خرج می‌کند تا اینکه درصد تورم آن را پوشش دهد و یارانه دیگر اثری نداشته باشد، در واقع صرفا وقت خریده می‌شود.
رحیم زارع گفت که براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در دو سقف پرداخت خواهد شد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:‌ با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید طرح‌های معیشتی برای حمایت از افرادی که نیازمند پشتیبانی هستند در نظر گرفته شود.در شرایط التهاب اقتصادی تعیین نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان توسط مجلس ما را به راهبرد معینی برای آینده بازارها و اقتصاد نمی‌رساند مگر آنکه مولفه‌های اثرگذار در اقتصاد مانند پارامترهای سیاسی که بسیار تعیین‌کننده است از شرایط التهابی به پایدار برسد.
حدود ده روز از واریز اولین مرحله یارانه معیشتی ۱۰۰ و ۱۲۰هزار تومانی کرونا می‌گذرد؛ یارانه‌ای که به نظر می‌رسد بازهم دردی دوا نکرد و نیازمندان واقعی آن نادیده گرفته شدند.
سازمان هدفمندی یارانه های اعلام کرد: چهاردهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه دهم دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
یارانه دی ماه، چهارشنبه این هفته به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید