صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
کد خبر: 5135
گزارشگر: 306
۶۳۶
۰
۰
۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر

از 688 هزار مترمربع از اراضی موات در اشکذر یزد رفع تصرف شد

از 688 هزار مترمربع از اراضی موات در اشکذر یزد رفع تصرف شد
یزد ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: در راستای صیانت از اموال عمومی و بیت المال، از 688 هزار متر مربع از اراضی موات در اشکذر رفع تصرف شد

به گزارش آسیا نیوز ، محمد جواد زارع بیدکی در این رابطه بیان داشت: این اراضی توسط دادستانی و با گزارشات واصله مردمی و همچنین حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی این شهرستان رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

حفاظت و صیانت از اراضی ملی از اولویت‌های دستگاه قضا بوده و با زمین خواران و متصرفان انفال، در این راستا برخورد قاطع و قضایی صورت می‌گیرد.

 این مقام قضایی اظهار داشت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز از مهم‌ترین محورهای فعالیت دادستانی اشکذر خواهد بود.

وی نقش مردم را در حفاظت از اراضی ملی مهم دانست و تصریح کرد: نقش مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، اراضی ملی، جنگل‌ها و مراتع از اهمیت شایانی برخوردار است و می‌توان گفت که حضور مردم در صحنه مهمترین رکن است.

زارع بیدکی در پایان با بیان اینکه اراضی ملی بخشی از اموال عمومی و متعلق به همه مردم است، افزود: در دوره تحول دستگاه قضایی هیچگونه اغماض و مماشاتی در برخورد با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و دولتی وجود ندارد و در این خصوص تمامی ادارات و دستگاه های متولی باید با همکاری هم در سطح شهرستان از انجام اینگونه موارد غیرقانونی جلوگیری کرده و هوشیاری لازم را داشته باشند.

شهروندان هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی ملی را به شماره ۱۵۰۴ (یگان حفاظت منابع طبیعی) یا دادستانی شهرستان اشکذر اطلاع دهند.

 سید محمد جواد عرفانفر

از 688 هزار مترمربع از اراضی موات در اشکذر یزد رفع تصرف شد ، سید محمد جواد عرفانفر ،  محمد جواد زارع بیدکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر

 

 

https://www.asianews.ir/u/35c
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید