صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۹
کد خبر: 11041
گزارشگر: 2
۸۹۴
۰
۱
۹
فروشگاه اینترنتی مسترکالا

مسترکالا ، خرید مطمئن لوازم جانبی موبایل و گجت های دیجیتال

مسترکالا ، خرید مطمئن لوازم جانبی موبایل و گجت های دیجیتال
فروشگاه اینترنتی مسترکالا مطمئن ترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل و گجت های دیجیتال با ارسال سریع و ۶ ماه گارانتی

فروشگاه اینترنتی مسترکالا ، مطمئن ترین فروشگاه لوارم جانبی موبایل

 

زمانی که می‌خواهیم لوازم جانبی موبایل یا کالای دیجیتالی خریداری کنیم بهترین چیز این است که یک فروشگاه اینترنتی معتمد بشناسیم تا بدون نگرانی از اصلی بودن یا قیمت کالا با خیال راحت کالایی که می‌خواهیم را خریداری کنیم فروشگاه اینترنتی مسترکالا همان فروشگاهی است که در زمان خرید فقط باید به فکر انتخاب کالای مورد علاقه خودتان باشید.

 

مسترکالا خریدی مطمئن

 

در مسترکالا تمامی کالاها اصلی و با تضمین اصالت کالا هستند. این نکته به شما اطمینان می‌دهد که هر کالایی با هر قیمتی خریداری می‌کنید دارای کیفیت مناسبی است و هیچ کالای درجه دو و سه در مسترکالا پیدا نخواهید کرد.

 

گارانتی ۶ ماهه در مسترکالا

 

فروشگاه اینترنتی مسترکالا با همکاری گارانتی رابین ویرا همراه درحال حاضر پنج برند بیسوس ، الدینیو ، XO ، مک دودو و جوی روم را با گارانتی ۶ ماهه ارائه می‌کند. شما می‌توانید کالاهای این برند را با ۶ ماه گارانتی تعویض رابین ویرا همراه خریداری، فقط از مسترکالا خریداری کنید. همچنین تلاش می‌شود تا کالاهایی که دارای گارانتی ۶ ماهه تعویض هستند نیز در آینده افزایش پیدا کند.

 

ارسال سریع مسترکالا در ۳ ساعت

 

مسترکالا تنها فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که تمام سفارش‌ها در همان روز ارسال می‌شود. سفارشات مشتریان ساکن تهران در چهار بازه ۳ ساعته و سفارشات سایر شهرها همان روز با پست ارسال خواهد شد.

 

با تنوع کالایی بالا دستتون بازه

 

در مسترکالا شما می‌توانید علاوه بر کابل ، پاوربانک ، قاب و گلس ، شارژر ، هندزفری بلوتوث ، هدفون و دیگر لوازم جانبی موبایل، کالاهای دیجیتال دیگر مثل ساعت هوشمند ، دوربین نظارتی ، شارژر فندکی ، ماساژور ، اسپیکر ، عینک آفتابی ، ماشین اصلاح ، تجهیزات گیمینگ و ده‌ها دسته‌بندی دیگر را پیدا کنید.
در کنار اینکه دسته‌بندی‌های متنوعی از محصولات در مسترکالا موجود است، هرکدام از این‌ها بیش از ده ها محصول جدید و بروز را در خود جای داده‌اند که دست شما را برای یک خرید خوب باز می‌گذارد.

 

تخفیف برای نظر شما

لوازم جانبی موبایل

وقتی شما از مسترکالا خریدی می‌کنید تا ابد مشتری ما خواهید ماند. چرا؟ چون پس از خرید اول خود می‌توانید با نظر گذاشتن برای کالای خریداری شده تخفیف دریافت کنید. برای مثال اگر ده کالای مختلف را در یک سفارش خرید کنید می‌توانید به ازای هر کالا یک کدتخفیف جداگانه بصورت آنی دریافت کنید.

 

بلاگ مسترکالا کمک دست شماست

 

مسترکالا فقط یک فروشگاه نیست! در مسترکالا بخشی به اسم بلاگ مسترکالا وجود دارد که راهنمای شما برای خرید کالاهای مختلف است. برای مثال می‌توان به یکی از کاربردی‌ترین بلاگ‌ها یعنی بلاگ بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه اشاره کرد. در این بلاگ شما می‌توانید بررسی کنید که کدام هندزفری‌ها بهترین مکالمه را دارند و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.
در این بلاگ امتیازات را باتوجه به تجربه مستقیم نویسنده و همکاران بخش فنی مسترکالا مطالعه می‌کنید و صرفا بصورت تبلیغاتی و از توضیحات موجود در اینترنت نوشته نشده است.
این مسئله فقط در این بلاگ نیست و در تمامی بلاگ های مسترکالا رعایت شده است. شما می‌توانید در بلاگ مسترکالا تفاوت بین کالاهای مختلف را نیز مشاهده کنید برای مثال تفاوت پاوربانک های بیسوس که مدل های متفاوتی دارند را می‌توانید در بلاگ مسترکالا مراجعه کنید.

 

توضیحات محصولات متفاوت

 

درحال حاضر بسیاری از سایت‌ها به ذکر یک سری مشخصات خاص محصول بسنده می‌کنند اما در مسترکالا توضیحات محصول بصورت کامل نوشته می‌شود و دقیقا مانند بلاگ مسترکالا همه توضیحات براساس تجربیات نویسنده نوشته شده و فقط براساس توضیحات شرکت سازنده نیست. این به شما کمک می‌کند با اطمینان بیشتری کالاهای خود را از مسترکالا خریداری کنید.

 

دسترسی آسان برای همه

مک دودو

فرد معتمد شما باید همیشه در دسترس شما باشد. فروشگاه معتمد شما هم همیشه در جیب شماست. می‌توانید با دانلود اپلیکیشن مسترکالا همیشه و در سریعترین حالت به آن دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن مسترکالا درحال حاضر برای اندروید در کافه بازار و مایکت منتشر شده و از طریق صفحه دانلود اپلیکیشن در سایت مسترکالا می‌توانید از نسخه‌های جدید باخبر شوید یا آن را بصورت مستقیم دانلود کنید.

 

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

 

اگر با خواندن توضیحات محصول در مسترکالا نتوانستید باز هم کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید می‌توانید با چت آنلاین سایت و دایرکت اینستاگرام بصورت پشتیبانی متنی آنلاین و با شماره تماس‌های مسترکالا بصورت تلفنی ارتباط بگیرید و از مشاوران ما سوال خود را بپرسید.

https://www.asianews.ir/u/7k1
اخبار مرتبط
فروشگاه اینترنتی ماهپار از جمله مراکز معتبری است که در بستر امن اینترنتی اقدام به عرضه پوشاک زنانه مانند مانتو، شلوار، تاپ و تیشرت، لباس خواب، لباس بارداری و... نموده تا متقاضیان خرید پوشاک زنانه بتوانند در هر مکانی که هستند و بدون محدودیت زمانی از کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیدن کنند و سفارشات خود را ثبت کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید