صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۳
کد خبر: 12293
گزارشگر: 306
۲۵۱
۰
۰
۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است
یزد - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است و تحولات منطقه و فتنه‌انگیزی دشمنان بر اهمیت راهپیمایی امسال افزوده است

آسیانیوز / یزد ؛ حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل در جمع اصحاب رسانه  افزود : دشمنی کفر جهانی با همکاری حامیان جهانی و منطقه ای آنها علیه کشور و نظام اسلامی ادامه دارد و حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب شکست اهداف آنهاست .

وی گفت : 13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

متوسل گفت : 13 آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

 این مسئول اظهار کرد: راهپیمایی  ۱۳ آبان ماه جاری روز جمعه در ۳۰ کانون جمعیتی در سراسر استان یزد برگزار و این آیین در مرکز استان از ساعت ۱۰ صبح از میدان امیرچقماق به طرف محل برگزاری  نمازجمعه در مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در سایر مناطق و شهرستان‌ها با صلاحدید مسئولان هر منطقه قبل یا بعد از اقامه نمازهای جمعه با حضور پرصلابت مردم و جوانان برگزار می‌شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است، حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد

 

https://www.asianews.ir/u/8ig
اخبار مرتبط
یزد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و هفته قوه قضائیه در یزد را اعلام کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید