صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۹
کد خبر: 12478
گزارشگر: 213
۲۶۲۴
۰
۰
۲
ادامه حاشیه ها درباره تغییر جنسیت بازیگر سینما و تلویزیون

مازیار لرستانی: چرا برای من دردسر درست می کنید؟

مازیار لرستانی: چرا برای من دردسر درست می کنید؟
مازیار لرستانی با ابراز گله مندی از برخی حاشیه ها درباره اش، گفت: آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم، ولی حالا برخی برای من دردسر درست می کنند!
به گزارش آسیانیوز،ایسنا درباره مازیار لرستانی(شهره سابق)، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی عمل تغییر جنسیت انجام داده، این گونه نوشته است: لرستانی پس از تصمیمی که چندی قبل گرفته، روزهای نه چندان خوبی را می‌گذراند و همچنان با حواشی دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیگر حالا از دردسرهایی که مدام برایش پیش می آورند گله دارد و طی تماسی از ما می خواهد خبرهای نادرستی که درباره‌ی ازدواجش مطرح شده را تکذیب کنیم.

مازیار لرستانی با گله از وضعیت پیش آمده پس از انتشار خبرهای دردسرساز، با علامت سوالی بزرگ می‌گوید: نمی دانم اینها شوخی‌شان گرفته است!؟ آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم و حالا هم می‌خواهم با آبرو زندگی کنم، واقعا برای من دردسر درست می کنند.

گله مازیار لرستانی
وی با ابراز گله از وضعیت موجود گفت: به دلیل انتشار اخبار حاشیه‌ای پس از تصمیمی که گرفتم، به من شناسنامه نمی‌دهند. من به واسطه‌ی همین دردسرها هیچ‌کاری نمی‌توانم انجام دهم.

به نقل از خبرآنلاین، لرستانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت با پیشنهاد کاری برای ایفای نقش در فیلم ها و سریال ها مواجه بوده است؟ تصریح کرد: تا شناسنامه نگیرم نمی توانم کاری کنم که فعلا به دلیل مشکلات حاشیه ای که برایم پیش آمده این اتفاق ممکن نیست.

او به حاشیه های اخیر و اخبار نادرست درباره‌ ازدواجش اشاره و تاکید دارد که هرگونه خبری درباره‌ی ازدواجش را قویا تکذیب می کند./رکنا
https://www.asianews.ir/u/8ni
اخبار مرتبط
مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از جراحی تغییر جنسیت خود به تازگی هشداری دریافت کرده است.
مازیار لرستانی با ژست و لباس کاملا مردانه در برخی محافل رسمی ظاهر شده است.
مازیار لرستانی حرف های تازه ای درباره وضعیت ازدواجش بیان کرد.
مازیار لرستانی با انتشار ویدیویی از خود برای مردم توضیحاتی داد.
مازیار لرستانی(با نام سابق شهره، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی) با آشکار کردن هویت جنسیتی‌اش در این باره حرف های تکان دهنده ای زد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید