صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۹
کد خبر: 13424
گزارشگر: 306
۳۳۴
۰
۰
۱

اولین جشنواره خوشنویسی چتر سرخ زندگی با موضوع اهدای خون در یزد برگزار می شود

اولین جشنواره خوشنویسی چتر سرخ زندگی با موضوع اهدای خون در یزد برگزار می شود
یزد - اولین جشنواره خوشنویسی چتر سرخ زندگی با موضوع اهدای خون با مشارکت دستگاه های اجرایی استان در یزد برگزار می شود

آسیانیوز / یزد ؛ دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی گفت: اولین جشنواره خوشنویسی " چتر سرخ زندگی " بابت پویش اهدای خون زمستان با موضوع اهدای خون در استان یزد برگزار می شود که مهلت ارسال آثار تا شنبه ۶ اسفند ماه است.

مدیر کل انتقال خون استان خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، اداره کل کتابخانه های عمومی و انجمن خوشنویسان در یزد برگزار می شود.

وی در پایان گفت: به همه شرکت کنندگان در این جشنواره لوح تقدیر و به 20 نفر برگزیده به رسم یادیود جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پویش طرح نذر خوشبختی در یزد برگزار شد

همزمان با ایام دهه فجر طرح پویش نذر خوشبختی با هدف اهدای خون زوج های جوان به نیت خوشبختی و سلامت و سعادت در محل شبکه فعالین ازدواج برگزار شد.

مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در بین زوج های جوان از میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد فرزند بزرگوارش حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

دکتر سیدمحمد رضا آقایی افزود: کلیه زوج هایی که کمتر از یکسال از تاریخ ازدواج آنان گذشته است می توانند در این پویش شرکت کنند.

وی در پایان اشاره کرد: تیم سیار اهدای خون این اداره کل نیز به همین منظور روز 5شنبه 13 بهمن در محل شبکه فعالین ازدواج (شفا) مستقر گردید و زوج های جوان در آن مکان خون اهداکردند.

کارکنان یگان ویژه نیروی انتظامی یزد باز هم آستین همت را بالا زدند

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر کارکنان یگان ویژه نیروی انتظامی یزد ضمن اهدای خون، با هدف کمک به همنوع خون خود را هدیه کردند.

با توجه به کاهش اهدای خون در فضل سرد سال، تعدادی از کارکنان یگان ویژه با هدف تامین خون سالم برای بیماران و بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور در انتقال خون یزد در سنت حسنه اهدای خون مشارکت کردند.

اولین رویداد نوآوری و ایده‌های نوین در علوم و فناوری طب انتقال خون یزد از دهه فجر آغاز بکار کرد

 مدیرکل انتقال خون استان یزد از برگزاری اولین رویداد نوآوری و ایده های نوین در طب انتقال خون خبر داد.

دکتر سید محمد رضا آقایی گفت: اولین رویداد نوآوری و ایده‌های نوین در علوم و فناوری طب انتقال خون یزد از دهه فجر آغاز شده و اردیبهشت با معرفی ایده‌های نو به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: افرادی که می خواهند در تورهای علمی و جلسات و کارگاه های آموزشی و پژوهشی این رویداد شرکت کنند در وقت اداری به اداره کل انتقال خون استان یزد واقع در میدان ابوذر مراجعه نمایند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد در پایان هدف از اجرای این رویداد را برگزاری تورهای علمی ، جلسات و کارگاه های آموزشی و پژوهشی و پردازش ایده ها عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی یزد به پویش چتر سرخ زندگی پیوست

مدیر کل، مسئولین و کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با اهدای خون به پویش چتر سرخ زندگی پیوستند.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مدیر کل، مسئولین و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با هدف کمک به هم نوع خون اهدا کردند.

محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه اهداکنندگان خون ییام آوران عشق و ایثار هستندگفت: اهدای خون و کمک به همنوع سنت حسنه محسوب می شود و هدف از شرکت در این پویش ترویج فرهنگ اهدای خون در بین عموم مردم و نجات جان هم نوع است و کارکنان کمیته امداد استان در سال حداقل دو بار به اهدای خون مبادرت می ورزند.

 

سید محمد جواد عرفانفر

 

 اولین جشنواره خوشنویسی چتر سرخ زندگی با موضوع اهدای خون در یزد برگزار می شود ، دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی مدیر کل انتقال خون استان

 

https://www.asianews.ir/u/9da
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید