صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۵
کد خبر: 13531
گزارشگر: 306
۵۱۱
۰
۰
۱

آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تعویض می شود

آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تعویض می شود
یزد - سرپرست معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از تعویض آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی تا کنار گذر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد
آسیانیوز / یزد ، محمد رسول طهماسبی با اشاره به مستهلک شدن زیرسازی آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی، گفت: تعویض کامل آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی به متراژ ۳۹ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دو فاز انجام خواهد شد.
 
سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی آسفالت این بلوار در فاز اول شامل تراش آسفالت فرسوده، خاکبرداری، اصلاح شیب، اجرای  یک لایه اساس و آسفالت می باشد که در  متراژ ۱۱ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام خواهد.
 
وی در ادامه افزود: فاز دوم تعویض آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی به متراژ ۲۸ هزار متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال می باشد که در این فاز اصلاح هندسی مسیرهای ورودی و خروجی میدان جهاد نیز صورت می گیرد .
 
طهماسبی در ادامه بیان داشت: تعویض آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی تا کنار گذر، توسط سازمان همیاری و شهرداری های استان و تحت نظارت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد در حال اجرا می باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تعویض می شود ، محمد رسول طهماسبی سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد

https://www.asianews.ir/u/9g8
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید