صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۹
کد خبر: 13551
گزارشگر: 306
۲۸۰
۰
۰
۱

نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست فرماندار یزد برگزار شد

نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست فرماندار یزد برگزار شد
یزد - جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد، و باحضور مدیرتعاون روستایی استان و سایر اعضا کارگروه، با محوریت راه اندازی گشت های مشترک نظارت و کنترل، مرور آخرین تحولات بازار، و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد

آسیانیوز / یزد ؛ در ابتدای این جلسه سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم افزود: اگر نمی توانیم در سطح کلان نظارت داشته باشیم در سطح شهرستان نظارت لازم داشته باشیم در نقاط مختلف شهر چند نرخ وجود نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست هایی که هرکدام از دستگاه ها برای اسفندماه دارند بیان شود تا هم پوشانی داشته باشند، وضعیت ها پایش شود اول کمبود نباشد دوم توان خرید مردم بیش از این تحلیل نرود.

فرماندار یزد با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها و دیگر تخلفات، انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو خواهد شد.

وی لزوم همراهی و همفکری برای سیاست گذاری مشترک بین دستگاه های عضو را خواستار شد.

در ادامه دشتی مدیرتعاون روستایی استان با اشاره به اینکه برای تامین میوه شب عید مردم اقدام شده است افزود:۲۰۰تن سیب و ۴۵۰ تن پرتقال برای استان در نظر گرفته شده است که ۷۰درصد آن در مرکز استان توزیع خواهد شد.  

در ادامه سایر اعضا کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد گزارشی از طرح های نظارت و بازرسی های صورت گرفته توسط دستگاه های متبوع خود ارائه دادند. در پایان پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست فرماندار یزد برگزار شد ، سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد ،سیدحسین دشتی مدیرتعاون روستایی استان

https://www.asianews.ir/u/9gt
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید