صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۴
کد خبر: 13725
گزارشگر: 306
۳۵۱
۰
۰
۱

آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره مونولوگ تین انتخاب شد

آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره مونولوگ تین انتخاب شد
یزد - هیات انتخاب داوران جشنواره تئاتر یک نفره تین پس از بررسی ۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۳۵ اثر را به عنوان آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره معرفی کردند
آسیانیوز / یزد ؛ نخستین مرحله از بازبینی دومین جشنواره تئاتر یک نفره  تین توسط آقایان حیدر نیک آیین، محمد رضا ابوالحسنی و حامد مهریزی زاده به مدت سه روز در سالن فیروزه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد انجام و از بین ۹۰ اثر ارسالی، ۳۵ اثر به مرحله دوم راه یافتند.
 
هدف از برگزاری جشنواره مونولوگ تین ارتقای تجربیات هنری و کشف استعدادهای جدید در استان یزد و از مهمترین ویژگی های این رویداد هنری، برگزاری کارگاه های آموزش مونولوگ نویسی توسط کهبد تاراج و بازیگری مونولوگ توسط استاد محمودرضا رحیمی برای منتخبین است .
 
لازم به ذکر است مرحله داوری نهایی این جشنواره آموزش محور ، پس از برگزاری کلاسهای آموزشی و با حضور هنرمندان کشوری و استانی در نیمه دوم اسفندماه سال جاری  برگزار و به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا میشود.
 
این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری کریاس یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درحال برگزاری است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره مونولوگ تین انتخاب شد

 
https://www.asianews.ir/u/9lm
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید