صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۱
کد خبر: 13732
گزارشگر: 306
۱۳۹
۰
۰
۱

کشف 19 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در هفته گذشته

کشف 19 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در هفته گذشته
یزد - جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در هفته گذشته باتلاش پلیس 19 دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه کشف وتحویل مالباختگان شد

آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ"منوچهر نصیری"در تشریح این خبر اظهار داشت:در هفته گذشته با تلاش ماموران پلیس شهرستان یزد تعداد 19 دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه کشف شد . وی بیان داشت : از این تعداد وسیله نقلیه مکشوفه تعداد 9 دستگاه خودرو و تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت می باشد که پس از طی مراحل قانونی مالباختگان شناسایی و تحویل آنها شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد دربایان از شهروندان خواست: از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک. کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر ها پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان ، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان شرقت خودرو رعایت کنند.

کشف 77 فقره انواع سرقت و دستگیری 41 سارق در یزد

فرمانده انتظامی استان از کشف 77 فقره انواع سرقت و دستگیری 41 سارق در اجرای طرح مبارزه با سرقت خبر داد

سردار"عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح ابلاغی مبارزه با سرقت به مدت یک هفته در شهرستان یزد به مرحله اجرا درآمد. وی ادامه داد: در پایان این طرح 77 فقره سرقت کشف و 41 سارق دستگیر شدند که همگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان داشت: این پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضایی با هرگونه سرقت برخورد قانونی خواهد نمود و امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

۷ اسفند

آدامس های قاچاق در یزد توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف 7هزار و 200 بسته آدامس خارجی قاچاق از یک انبار کالا خبر داد

سرهنگ "غلامرضا برزگر" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالاوارز پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل یکی از انبارهای نگهداری کالا7هزار و 200بسته آدامس خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 700 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

کشف 5 کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری 17 رزمندگان یزد 2 سوداگر مرگ را به همراه 5 کیلوگرم موادمخدر دستگیر کردند

. سرهنگ "سعید زینلی" گفت: ماموران کلانتری 17 رزمندگان این شهرستان پس از دریافت خبری مبنی بر فروش موادمخدر توسط 2 خرده فروش در شهر یزد بررسی این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری در عملیاتی منسجم و ضربتی 2 خرده فروش موادمخدر را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

سرهنگ زینلی ضمن اشاره به کشف 5کیلوگرم تریاک از این قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: متهمین با دستور مقام قضایی، روانه زندان شد.

کلاهبرداری ارز دیجیتال با وعده سود کلان

رئیس پلیس فتا استان یزد از شناسای فرد کلاهبردار که در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال و دریافت سود کلان به روش پانزی اقدام به کلاهبرداری ازشهروندان می‌نمود، خبرداد.

سرهنگ "مرتضی ابوطالبی" در تشریح این خبر ‌گفت: با مراجعه چندتن ازشهروندان به این پلیس‌ مبنی برسرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن‌ها، موضوع بصورت ویژه دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به ‌قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال نمودند ولی پس از مدتی متوجه ‏به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند.‏

رئیس پلیس فتا استان بیان داشت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده وانجام اقدامات تخصصی ، فرد مورد نظر شناسایی شد.

این مقام مسئول افزود: با اقدامات صورت گرفته محل اختفای متهم که در یکی از استان‌های شمال کشور می‌باشد، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید. سرهنگ ابوطالبی خاطر نشان کرد: شهروندان از تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال ، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج، اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان گفت : توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس 096380 و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

کشف 19 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در هفته گذشته  ، سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9lt
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید