صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۲
کد خبر: 13733
گزارشگر: 306
۱۹۵
۰
۰
۱

کشف 2 پراید سرقتی توسط یگان امداد یزد

کشف 2 پراید سرقتی توسط یگان امداد یزد
یزد - فرمانده یگان امداد شهرستان گفت: ماموران انتظامی، 2 دستگاه پراید سرقتی را کشف کردند

آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ "محمدغفاری" گفت: ماموران یگان امداد در پی گشت زنی های مستمر در شهر یزد به 2 دستگاه پراید بلاصاحب مشکوک شدند. وی افزود: ماموران پس از بررسی لازم متوجه شدند خودروها سرقتی است که مالباختگان را شناسایی و خودروها را به آنها تحویل دادند.

فرمانده یگان امداد شهرستان یزد یادآور شد: همچنین ماموران انتظامی یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و 2 سارق را نیز دستگیر کردند.

شناسایی عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی

رئیس پلیس فتا استان یزد از شناسایی فردی که در یکی از شبکه اجتماعی در قبال عدم انتشار فیلم و تصاویر خصوصی، اخاذی مالی کرده بود خبر داد و گفت : فضای مجازی مکان مناسبی برای ذخیره تصاویر و فیلم شخصی نیست.

سرهنگ "مرتضی ابوطالبی" در تشریح این گفت: فردی جوان با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد فردی با هویت نامعلوم وارد اکانت وی در یکی از شبکه های اجتماعی شده و با ارسال پیام او را به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی تهدید کرده است.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس فتا پس از جمع آوری مستندات، تحقیقات خود را آغاز کرده و با انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری امور فنی موفق به شناسایی هویت متهم شد و در نهایت طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ ابوطالبی ادامه داد : متهم که خانم جوانی بود، در ابتدا منکر جرم ارتکابی خود شد ولی در ادامه با دیدن ادله انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را اخاذی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای ذخیره و ارسال تصاویر و فیلم شخصی و خصوصی نیست چرا که ممکن است مانند این شهروند گرامی مورد سوء استفاده و اخاذی دیگران قرار گیرند، همچنین هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی را از طریق نشانی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی گزارش کنید.

کشف شیشه از معده قاچاقچی

 رئیس کلانتری 14 ابوذر شهرستان یزد از کشف 371 گرم شیشه از معده قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ "فرهاد میرزایی" درباره این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مطلع شدند. وی ادامه داد: ماموران پس از رصد اطلاعاتی، قاچاقچی را شناسایی و او را دستگیر و 371 گرم شیشه را به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف کردند. رئیس کلانتری 14 ابوذر شهرستان یزد تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

۱۰ اسفند

کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی از 2 سارق در بافق

مأموران پلیس آگاهی بافق ، خودرو و موتورسیکلت سرقتی را کشف و دو سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت یکدستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت در سطح شهر، با اقدامات و پیگیری های مستمر موفق شدند دو سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کنند.

سرهنگ طولابی نژاد با بیان اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی ، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست به توصیه های پلیس برای مراقبت از خودرو و موتورسیکلت خود و پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریتهای پلیس 110 اطلاع دهند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

 کشف 2 پراید سرقتی توسط یگان امداد یزد،  سرهنگ محمدغفاری  فرمانده یگان امداد شهرستان یزد

https://www.asianews.ir/u/9lu
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید