صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۱
کد خبر: 13829
گزارشگر: 306
۲۵۰
۰
۰
۱

​دستگیری عامل آتش زدن مساجد یزد در کمتر از 10 ساعت

​دستگیری عامل آتش زدن مساجد یزد در کمتر از 10 ساعت
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس، عامل آتش زدن 4 مسجد در شهر یزد را در کمتر از 10 ساعت دستگیر کردند
آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر آتش زدن 4 مسجد در شهر یزد توسط فرد یا افرادی ناشناس بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به تشکیل تیم هایی عملیاتی از کارآگاهان پلیس و ماموران انتظامی، ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ ردپایی از متهم این پرونده در دست نبود؛ اما ماموران پلیس استان یزد با کار فنی و اطلاعاتی گسترده و پیچیده، متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس، متهم را که جوانی 26 ساله و اهل یکی از استان های همجوار است در مخفیگاهش در کمتر از 10 ساعت دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر آتش زدن 4 مسجد در شهر یزد که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود اعتراف کرد.
سردار بهدانی فرد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را تاثیرپذیری از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بیان کرده است، یادآور شد: این اقدام به موقع پلیس استان یزد در دستگیری عامل آتش زدن مساجد رضایت مندی بیش از پیش شهروندان از پلیس را به همراه داشت.
وی در خاتمه افزود: پلیس در برخورد با جرایم بسیار مقتدر بوده و اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب، امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.
تکاوران یزد سد راه قاچاقچی حشیش 
فرمانده انتظامی استان از کشف 47 کیلو و 750 گرم حشیش توسط ماموران یگان تکاوری 119 خبر داد. 
سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران یگان تکاوری 119 یک دستگاه موتورسیکلت درمحور های فرعی شهر یزد مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو 47 کیلو و 750گرم حشیش که در خورجین جاساز شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد تاکید کرد: مجموعه انتظامی با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#
 
 
آتش گرفتن اتوبوس مسافربری در یزد / مسافران همگی سالم هستند

 

رییس پلیس راه استان یزد از آتش گرفتن کامل یک دستگاه اتوبوس مسافری در مسیر اردکان به نایین در حوزه استحفاظی این استان خبر داد.
سرهنگ "رحیم حاجی ده‌آبادی" در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: این اتوبوس که از اصفهان با 46 مسافر عازم کرمان بود بامداد امروز بعلت نقص فنی دچار حریق شد.
وی ادامه داد: این اتوبوس به طور کامل در آتش سوخت اما مسافران آن به موقع پیاده شدند و هیچکس آسیبی ندید.
سرهنگ حاجی ده آبادی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد گفت: با همکاری ماوران پلیس راه مسافران با خودروهای عبوری و بین راهی به مقصد مورد نظرشان منتقل شدند.

سید محمد جواد عرفانفر

دستگیری عامل آتش زدن مساجد یزد در کمتر از 10 ساعت ،  سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9og
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید