صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۲
کد خبر: 13831
گزارشگر: 306
۱۹۶
۰
۰
۱

جشنواره عدلیه و رسانه فرصتی برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه است

جشنواره عدلیه و رسانه فرصتی برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه است
یزد - رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اهمیت رسانه در عصر ارتباطات، گفت: جشنواره عدلیه و رسانه، زمینه ساز مدیریت ارتباطات حرفه ای دستگاه قضایی با مردم و فرصتی برای اطلاع رسانی هدفمند و آگاه سازی جامعه است
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در نشست شورای قضایی استان یزد افزود: اولین جشنواره عدلیه و رسانه با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی اصحاب رسانه، هنرمندان مدیران و مسئولان کشوری و استانی همراه بود لذا باید دومین جشنواره از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء قابل توجهی داشته باشد.
وی مدیریت ارتباطات اصولی و هدفمند با رسانه ها را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت:‌ در شرایطی که رسانه های معاند با دروغ پراکنی، تحریف و تزویر در صدد ناامید سازی مردم می باشند، داشتن روایت اول از حوادث و اتفاقات و ارتباط سریع و صریح با آحاد جامعه از طریق رسانه ها بسیار مهم است. این مقام قضایی اهتمام به اجرای برنامه های جانبی جشنواره را خواستار شد و تصریح کرد:‌ در تدوین آیین نامه اجرایی جشنواره بر ارتقاء ارتباط مدیران مجموعه با رسانه ها و همچینن اجرای رویکرد آموزشی در بخش های مختلف تأکید شده است که انتظار است دستگا های مشارکت کننده در این جشنواره با حمایت از مجموعه روابط عمومی های خود در این مسیر گام بردارند. شایان ذکر است در این نشست احکام اعضای جدید شورای سیاست گذاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه اعطا شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

جشنواره عدلیه و رسانه فرصتی برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه است ، غلامعلی دهشیری  رئیس شورای قضایی استان

https://www.asianews.ir/u/9oi
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید