صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
کد خبر: 15282
گزارشگر: 213
۱۱۱۰
۰
۰
۱
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

اعلام ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲+لینک و جزئیات

اعلام ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲+لینک و جزئیات
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
به گزارش آسیانیوز، ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.

 والدین می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ضمن احراز محل سکونت خود، لیست دانش‌آموزان را کنترل کنند و چنانچه نام فرزند آنها در لیست نبود، به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند.

برای ثبت نام «میان پایه» یعنی کلیه پایه‌ها به جز مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه، در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به اقدام دیگری نیست و ثبت نام دانش آموز به صورت خودکار انجام می‌شود.

 به نقل از ایسنا،همچنین پیش‌ثبت‌نام پایه های اول و هفتم از طریق گزینه "پیش‌ثبت‌نام" در پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در حال انجام است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز می شود.

بر اساس آنچه در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در پیام رسان «شاد» درج شده است، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس و نیز پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/arz
اخبار مرتبط
بچه های ابتدایی، حداقل شایستگی خواندن را کسب نمی کنند و به تبع حداقل شایستگی درک ریاضیات، علوم و سایر دروس را به دست نمی آورند.
وزارت اطلاعات درباره درباره مسمومیت در مدارس کشور یک اطلاعیه مفصل صادر کرد.
دانش آموزان میان پایه (در پایه های تحصیلی آمادگی۲ (استثنائی)، اول۲ (استثنائی)، اول۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) می توانند از فردا (شنبه) برای خرید کتاب های درسی ثبت نام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید