صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
کد خبر: 15384
گزارشگر: 213
۸۸۲
۰
۰
۱
در جدیدترین مصاحبه

تاکید مهاجر جوان عراقی: نسخه دیگر قرآن را چند روز دیگر آتش می زنم!

تاکید مهاجر جوان عراقی: نسخه دیگر قرآن را چند روز دیگر آتش می زنم!
مهاجر ۳۷ ساله عراقی اعلام کرد که طی ۱۰ روز دیگر پرچم عراق و نسخه‌ای از قرآن را در مقابل سفارت عراق در استکهلم آتش خواهد زد.

به گزارش آسیانیوز، فرد عراقی که روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن در مقابل بزرگ‌ترین مسجد در استکهلم، پایتخت سوئد کرده بود، اعلام کرد که نسخه‌ای دیگر از قرآن را طی ۱۰ روز دیگر آتش خواهد زد.

به نوشته عصر ایران، سلوان مومیکا، مهاجر ۳۷ ساله عراقی که از کشورش به سوئد گریخته است، در مصاحبه با یک روزنامه سوئدی اعلام کرد که طی ۱۰ روز دیگر پرچم عراق و نسخه‌ای از قرآن را در مقابل سفارت عراق در استکهلم آتش خواهد زد.

 به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، وی گفت که از تاثیر کاری که کرده، آگاه است و او "هزاران تهدید به قتل دریافت کرده است".

سلوان مومیکا که در منطقه قره‌قوش واقع در «بخدیدا» در استان نینوای متولد شده و در شبکه‌های اجتماعی خود را «مفکر، نویسنده و ملحد» معرفی می‌کند، روز چهارشنبه تحت حمایت پلیس سوئدی و برابر چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان دست به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در مقابل مسجدی در استکلم زد.

پیشتر احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق عنوان داشت: فرد موهن به قرآن کریم، دارای تابعیت عراقی است، به همین منظور از مسئولان سوئدی می‌خواهیم وی را به دولت عراق تحویل دهند تا ما بر اساس قوانین کشور اقدام به محاکمه وی کنیم.

در پی آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد؛ وزارت خارجه عراق سفیر سوئد در بغداد را احضار و مراتب اعتراض خود را اعلام کرد./

https://www.asianews.ir/u/aur
اخبار مرتبط
یزد - این دیدار که در اداره امور مالیاتی استان با حضور احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حسین دشتی معاون فرهنگ و رسانه ای،مجتبی طیب معاون توسعه مدیریت اداره کل صورت گرفت، عابدی ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید امور مالیاتی استان یزد گفت: همکاری و هم افزایی دستگاه های دولتی بویژه امور مالیاتی و فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند تاثیر بسزایی در تعالی و توسعه فرهنگ استان داشته باشد
یزد - غرفه ی نمایشگاه تصاویر قرآن های کشورهای مختلف در محل نهمین نمایشگاه قرآن و عترت توسط مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد برپا گردید
یزد - نمایشگاه علوم قرآن و عترت و نمایشگاه تخصصی معماری اصیل ایرانی اسلامی در هشتاد غرفه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان یزد در محل نمایشگاههای یزد گشایش یافت
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید