صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
کد خبر: 15467
گزارشگر: 2
۵۹۱
۰
۰
۱
صنعت فولاد

کارخانه فولاد اکسین خوزستان، همه چیز در مورد محصولات تولیدی و تاریخچه آن

کارخانه فولاد اکسین خوزستان، همه چیز در مورد محصولات تولیدی و تاریخچه آن
ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با کارخانه فولاد اکسین خوزستان و نحوه استعلام قیمت ورق سیاه این مجموعه آشنا کنیم.

یکی از صنایع پرپتانسیل در داخل کشور، صنعت فولاد است که خوشبختانه در این عرصه پیشرفت‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم. هنوز راه ترقی در این مسیر باز بوده و می‌توان با برنامه‌ریزی‌های درست و ایده‌های نو به دستاوردهای بسیاری رسید.
کارخانجات بسیار زیادی در سرتاسر کشور در زمینه تولید محصولات فولادی در حال فعالیت هستند تا نیازهای داخلی به‌خوبی تامین شود. با کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید محصولات مرغوب و با قیمت مناسب‌تری برای پروژه خود تهیه کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با کارخانه فولاد اکسین خوزستان و نحوه استعلام قیمت ورق سیاه این مجموعه آشنا کنیم.

 

معرفی کارخانه فولاد اکسین خوزستان

 

اگر نگاهی به آمار داشته باشید مشاغل زیردست زیادی در صنعت فولاد مشغول به کار هستند و به همین دلیل تامین نیاز این دسته از صنعت‌های بزرگ و کوچک در اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد. خوشبختانه در استان‌های مختلفی از کشور کارخانجات بزرگی با ظرفیت تولید سالانه بالا توانسته‌اند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.
یکی از این شرکت‌ها در استان خوزستان قرار دارد که در تولید و عرضه انواع ورق‌های فولادی سهم بزرگی را به دوش می‌کشد. کارخانه فولاد اکسین خوزستان یکی از معتبرترین برندهای حال حاضر کشور در این زمینه است که در ادامه می‌خواهیم این شرکت و محصولات آن را برای شما معرفی کنیم.

 

تاریخچه

 

شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تامین ورق‌های عریض فولادی به منظور استفاده در صنایع مختلفی مانند کشتی‌سازی، پتروشیمی و ... در سال ۱۳۸۴ کار خود را آغاز کرد. ۴ سال طول کشید تا این مجموعه به تولید انبوه برسد و به این ترتیب در سال ۱۳۸۸ این کارخانه با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال به جمع برترین‌های کشور وارد شد.
شاید برایتان جالب باشد که در سال ۱۳۹۱ اکسین خوزستان توانست از مرز تولید ۶۰۰ هزار تن بگذرد. با توجه به تنوع محصولاتی که توانسته بود ایجاد کند سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۲ از سوی سازمان استاندارد کشور به عنوان برترین شرکت فولادی ایران معرفی شد.
برای کسب این عنوان قطعا پارامترهایی نظیر مشتری‌مداری، کار گروهی، شایسته‌سالاری، کیفیت‌محوری، بهبود مستمر و ... دخیل هستند. شما می‌توانید از طریق سایت فولادینو قیمت ورق سیاه این شرکت بزرگ را که در بین محصولات مرغوب قرار دارد استعلام کنید.

ورق فولادی

استانداردهای شرکت فولاد اکسین خوزستان

 

قطعا می‌دانید که هر شرکت برای این‌که کیفیت محصولات خود را به اثبات برساند باید از استانداردهای خاصی تبعیت کند. به دلیل اهمیت محصولات فولادی لازم است هر مجموعه برای محصولات خود این پارامتر را رعایت کند که اکسین در این زمینه بسیار فعال بوده و همچنان یکی از موثرترین کارخانه‌ها محسوب می‌شود.
از استانداردهای اخذ شده توسط این شرکت می‌توان به استاندارد ایزو ۱۸۰۰:۲۰۰۷ که به مدیریت بهداشت و ایمنی حرفه‌ای مربوط می‌شود، ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ مربوط به مدیریت کیفیت، ایزو ۱۴۰۰:۲۰۰۱ در زمینه بهداشت زیست محیطی و ... اشاره کرد. این مسائل در تعیین قیمت ورق سیاه اکسین تاثیر گذار است و باید هنگام خرید به این موارد نیز توجه داشت.

 

محصولات کارخانه فولاد اکسین

 

همانطور که گفتیم فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید ورق‌های عریض فولادی است که در صنایع مختلف به کار برده می‌شود. بهتر است بدانید که در سال جدید طرح کلنگ زنی فولادسازی اکسین خوزستان زده شد و در آینده شاهد محصولات بسیار باکیفیت و مرغوب زیادی از سوی این شرکت خواهیم بود.
مهم‌ترین ویژگی محصولات تولید شده در این مجموعه استحکام کششی بالا است که آن را برای استفاده در مخازن پر فشار، کشتی‌سازی و ... آماده می‌کند. قیمت ورق اکسین را باید از مراجع معتبری نظیر شرکت فولاد سازان ابریشم بگیرید تا خیالتان از هر بابتی آسوده باشد.

 

ورق‌های خطوط انتقال نفت و گاز

 

این محصولات ویژگی‌هایی نظیر جوش‌پذیری مناسب، کم بودن مقادیر فسفر، گوگرد و کربن، Clean Steel (فولاد تمیز) و ... هستند. فرآیند تولید این ورق‌ها ترمومکانیکال بوده و فولادهای میکروآلیاژ شامل نیوبیم، تیتانیم وانادیم در آنها به کار می‌رود.
از این ورق‌ها در خطوط انتقال نفت، آب، گاز و حتی لوله‌های حفاری استفاده می‌شود. از انواع آنها می‌توان به API5L X60، 65 و 70 اشاره کرد که همگی تافنس مناسب و استحکام بالا در دماهای پایین دارند. به دلیل کاربردهای خاص قیمت ورق آهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت ورق سیاه

ورق‌های فولادی ساختمانی

 

قیمت ورق سیاه به دلیل اینکه در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود و تنوع بالایی دارد، همواره از سوی صنعتگران استعلام می‌شود. این نوع از محصولات اکسین در ساخت پل‌ها، سازه‌ها، برج‌ها، نیروگاه‌ها و ... استفاده می‌شوند و بسیار ارزشمند هستند.
از ویژگی‌های ورق‌های ساختمانی اکسین می‌توان به نرماله شدن در کوره، نورد ترمومکانیکال، استفاده از فسفر و سولفور کم و ... اشاره کرد. جوش پذیری مناسب و مقاومت در برابر خوردگی را نیز می‌توان از خواص مکانیکی آنها دانست.

 

ورق‌های فولادی مخازن تحت فشار

 

یکی دیگر از محصولات این شرکت در ساخت نیروگاه‌ها، مبدل‌های حرارتی، بویلرها، پالایشگاه‌ها، مخازن تحت فشار و ... کاربرد دارد. این ورق‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و مقاومت خوبی در تست‌های HIC و SSCC از خود نشان داده‌اند. قیمت ورق سیاه بسته به موادی که در آن به کار می‌برند و اینکه در کجا استفاده خواهد شد تفاوت خواهد داشت.

 

ورق‌های فولادی کشتی سازی

 

در یدک‌کش‌ها، تانکرها، سازه‌های دریایی و ساخت کشتی می‌توان از این ورق‌ها استفاده کرد. قیمت ورق سیاه اکسین به دلیل کیفیت بالا همواره توسط افراد زیادی از مراجع معتبر نظیر فولادینو گرفته می‌شود. این دسته از محصولات اکسین نیز شبیه موارد قبلی از خواص مکانیکی عالی برخوردار هستند.

 

قیمت ورق سیاه اکسین

 

با توجه به اینکه محصولات این شرکت زبانزد عام و خاص است و در اجرای پروژه‌های مختلف ضروری است از آنها استفاده کرد، برخی از سایت‌های معتبر قیمت روز ورق سیاه این شرکت را گزارش می‌دهند. شما برای اطلاع از این قیمت‌ها می‌توانید از طریق این لینک وارد سایت فولادینو شوید و اطلاعات خود را به‌روز کنید.

فولادینو

جمع بندی

 

در صنعت فولاد در کشور پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده‌ایم که کارخانه فولاد اکسین خوزستان نیز به اندازه خودش در این پیشرفت سهیم بود. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با این شرکت و محصولات آن و همچنین نحوه استعلام قیمت ورق سیاه آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شرکت فولادسازان راه ابریشم مراجعه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/awx
اخبار مرتبط
ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با نوآوری‌های صنعت فولاد و چگونگی تاثیر آنها آشنا کنیم و در آخر آسان‌ترین راه استعلام قیمت ورق سیاه را به شما معرفی نماییم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید