صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۹
کد خبر: 15551
گزارشگر: 2
۷۵۶
۰
۰
۱
انواع ویلچر

ویلچر برقی تاشو چه ویژگی هایی دارد؟

ویلچر برقی تاشو چه ویژگی هایی دارد؟
ویلچرهای برقی تاشو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند موردتوجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. جمع و جور بودن این ویلچرها و قابلیت تاشوندگی آنها باعث شده است تا گزینه ی مناسبی برای افرادی باشند که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. این افراد به راحتی می توانند بعد از استفاده از ویلچر، آن را جمع کنند و در گوشه ای از منزل قرار دهند. ویلچرهای برقی تاشو، وزن کمی دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد.

آیا شما از ویلچر استفاده می کنید یا اینکه در میان دوستان، اعضای خانواده یا آشنایان خود، افرادی را مشاهده می کنید که برای حرکت و جابجایی از ویلچر استفاده می کنند؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد احتمالا اطلاعاتی در مورد ویلچر و انواع آن دارید. امروزه کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که نداند ویلچر چیست و چه کاربردی دارد. اما بسیاری از افراد اطلاعات کاملی درباره ی انواع ویلچر، امکانات و قابلیت های آنها ندارند. یعنی وقتی صحبت از ویلچر می شود، اولین تصویری که در ذهن بیشتر افراد شکل می گیرد، همان ویلچرهای معمولی (دستی) است که افراد با استفاده از قدرت دستان خود یا به کمک دیگران آن را به حرکت درمی آورند. در حالی که امروزه با پیشرفت های صورت گرفته در علم و فناوری، مدل های جدید و مدرنی از ویلچر طراحی و تولید شده اند که دارای امکانات و قابلیت های متنوعی هستند.

 

ویلچر برقی

 

یکی از این مدل ها، ویلچر برقی است. همان طور که از نام این ویلچر مشخص است، با استفاده از نیروی برق کار می کند. یعنی برای حرکت و جابجایی فرد نیازی به صرف انرژی نیست. این نیرو از طریق موتور الکتریکی و باتری های موجود در ساختار ویلچر برقی تامین می شود. کسانی که از این نوع ویلچر استفاده می کنند، فقط با فشردن چند دکمه حرکت می کنند. آنها می توانند بدون کمک دیگران و به صورت مستقل، کارهای خود را انجام دهند و ساعت ها در خارج از منزل فعالیت کنند. بدون اینکه مشکلی داشته باشند.

 

ویلچر برقی تاشو

 

ویلچرهای برقی انواع مختلفی دارند که برخی از آنها در عین سبک بودن، قابلیت تاشوندگی دارند. یعنی شما می توانید ویلچر را بعد از استفاده جمع کنید و در گوشه ای از منزل خود بگذارید. این قابلیت برای افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند یا افراد عاشق سفر اهمیت زیادی دارد. شما می توانید ویلچر برقی تاشو را جمع کنید و در صندوق عقب خودروی خود بگذارید و به سفر بروید.

 

ویژگی های ویلچر برقی تاشو

 

یکی از ویژگی های این نوع ویلچر، وزن کم آن است. این امر باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی ویلچر را جابجا کنید. ویلچرهای برقی تاشو فضای کمی را اشغال می کنند. موتورهای قدرتمندی در ساختار این ویلچرها به کار می روند. این موتورها توان بالایی دارند و برای مدت طولانی عمر می کنند. برای ساخت ویلچرهای برقی تاشو از فلزات خاصی مانند آلومینیوم و آلیاژهای آن استفاده می شود تا در عین سبک بودن، استحکام خوبی داشته باشند. باطری هایی که برای این ویلچرها در نظر گرفته می شوند، از نوع لیتیومی هستند. این باطری ها سبک و قدرتمند می باشند و شارژدهی آنها به صورت یکنواخت است.

 

ویلچر برقی تاشو برند داخلی

 

یکی از بهترین ویلچرهای برقی تاشو که در داخل ایران تولید می شود، ویلچر برقی تاشو مونو چیر است. اگر قصد خرید ویلچر برقی را دارید، این برند را فراموش نکنید. در طراحی این مدل از موتورهای براشلس (بدون جاروبک) استفاده می شود. علاوه بر این، بدنه ویلچر را از جنس آلومینیوم می سازند تا وزن کمی داشته باشد و بتوان آن را به راحتی جابجا کرد. یکی دیگر از ویژگی های ویلچر برقی تاشو مونوچیر، باطری لیتیومی آن است. این باطری قدرتمند، توان بالایی تولید می کند و برای مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد. این نوع ویلچر برقی، قدرت و کارایی بالایی دارد و می تواند وزن های بالا را هم جابجا کند. باز و بسته شدن این ویلچر به راحتی صورت می گیرد و از نظر وزنی، نزدیک به مدل های وارداتی خود می باشد.

 

آشنایی بیشتر با برند مونو چیر

 

مونو چیر Mono chair یکی از معتبرترین برندهای داخلی در زمینه تولید و عرضه انواع ویلچر می باشد. کیفیت محصولات این برند در کنار قیمت مناسب آنها باعث شده است تا توانایی رقابت با محصولات خارجی را داشته باشند. ویلچرهای مونوچیر، ظاهری زیبا، شکیل و مدرن دارند و بر اساس ارگونومی بدن انسان طراحی شده اند. برای ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. این محصولات دارای گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. فروشگاه مونو چیر خدمات مشاوره رایگان را به مشتریان عزیز ارائه می دهد تا بتوانند خریدی راحت تر و بهتر را تجربه کنند. علاوه بر این برای افزایش رضایتمندی آنها، ارسال محصولات را به صورت رایگان انجام می دهد.

ویلچر برقی

قیمت ویلچر برقی تاشو

 

یکی از مهم ترین نکاتی که خریداران در هنگام انتخاب ویلچر برقی تاشو به آن توجه می کنند، قیمت ویلچر است. حتما می دانید که قیمت ویلچرهای برقی بیشتر از ویلچرهای دستی می باشد. این امر کاملا منطقی است. چرا که در ساختار ویلچرهای برق از فناوری های پیشرفته تری استفاده می شود. علاوه بر این، امکانات، قابلیت ها و راحتی ویلچر برقی قابل مقایسه با ویلچر دستی نیست. عوامل مختلفی مانند قابلیت تا شوندگی، نوع ویلچر، جنس، برند، امکانات، ابعاد، نوع چرخ ها، نوع باطری، قابلیت نگهداری شارژ باطری و ... بر روی قیمت ویلچر برقی تاشو تاثیر می گذارند. با این حال اگر به دنبال خرید ویلچر برقی تاشو با کیفیت و قیمت مناسب هستید، گزینه های مناسبی در بین برندهای داخلی وجود دارند. در هنگام انتخاب ویلچر برقی به شرایط اقلیمی که می خواهید از ویلچر برقی استفاده کنید، ابعاد ویلچر و راحتی آن دقت نمایید. با توجه به نیاز خود، ویلچر برقی مناسب را خریداری کنید.

 

سخن پایانی

 

ویلچرهای برقی تاشو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند موردتوجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. جمع و جور بودن این ویلچرها و قابلیت تاشوندگی آنها باعث شده است تا گزینه ی مناسبی برای افرادی باشند که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. این افراد به راحتی می توانند بعد از استفاده از ویلچر، آن را جمع کنند و در گوشه ای از منزل قرار دهند. همان طور که گفتیم ویلچرهای برقی تاشو، وزن کمی دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد. بنابراین می توان این ویلچر را جمع کرد و در صندوق عقب خودرو قرار داد و همراه خود به سفر برد.

https://www.asianews.ir/u/az9
اخبار مرتبط
مراقبت از اعضای سالمند خانواده نیاز به فداکاری و تلاش زیادی دارد. اگر دقیقاً بدانیم چه کاری باید انجام دهیم، می‌توانیم شرایط خود را آسان‌تر کنیم. اگر احساس می کنیم نمی توانیم همه کارها را خودمان انجام دهیم، از درخواست کمک دریغ نکنیم. یا هم می توانیم با استخدام یک پرستار سالمند پرستاری از والدین خود را به او بسپاریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید