صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۹
کد خبر: 15564
گزارشگر: 2
۱۸۹۲
۰
۰
۲
خرید شلوار

انواع شلوارهای مناسب برای هر فصل، در فروشگاه اینترنتی پوشاک ایرانیان

انواع شلوارهای مناسب برای هر فصل، در فروشگاه اینترنتی پوشاک ایرانیان
شلوار یکی از آیتم ‌های ضروری برای هر استایلی، از استایل ‌های روزمره و کژوال گرفته تا استایل ‌های شیک و رسمی محسوب می ‌شود. شلوارها با پارچه ‌های مختلف در طرح ‌های متنوع تولید شده و در فروشگاه‌ های حضوری و آنلاین لباس به فروش می ‌رسند. اما با این حال شلوارهای هر فصل با فصل دیگر متفاوت است و به شکل متفاوتی با سایر آیتم‌ ها و لباس ‌ها ست می ‌شوند. اگر شما نیز قصد خرید شلوار را دارید، در این مطلب با معرفی انواع شلوارهای مناسب برای هر فصل و نحوه ست کردن آن با سایر لباس‌ ها، همراه ما باشید!

شلوارهای مناسب برای بهار و تابستان

 

وقتی صحبت از استایل ‌های تابستانی به میان می‌آید، اولین چیزی که به آن توجه می ‌شود لباس‌های نازک و گشاد با الیاف طبیعی و پارچه ‌های باکیفیت است. شلوارهای تابستانی و بهاری نیز از پارچه ‌هایی مانند لینن، کتان، جین‌های کاغذی و یا ساتن‌ های پیلیسه ‌ای که الیاف طبیعی دارند، طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. شلوارهای بهاره و تابستانه در سال ‌های اخیر به صورت واید، بگ، استریت و خمره ‌ای در انواع طرح ‌ها و پارچه‌ ها تولید می ‌شوند و در بیشتر فروشگاه‌ های حضوری و آنلاین لباس موجود هستند. برخی از ترندترین مدل‌های شلوار برای بهار و تابستان به صورت زیر است:

  • شلوارهای کتان: شلوارهای کتان یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصل بهار ‌و تابستان هستند. این شلوارها به دلیل بافت پارچه متخلخلی که دارند، بسیار راحت هستند و با عبور جریان هوا از تعریق بیشتر جلوگیری کرده و بدن را خنک نگه می‌دارند. شلوارهای کتان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در فروشگاه‌های آنلاین لباس موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و با شومیزهای بیسیک و یا رنگی و حتی کت‌های کوتاه و مانتوهای تابستانه به همراه صندل و یا کتانی و همچنین اکسسوری‌های رنگی و جذاب ست کنید.
  • شلوارهای لینن: شلوارهای لینن نیز برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. این شلوارها از پارچه‌ی لینن ساخته شده‌اند که بافت نازکی دارند و از تعریق در فصل گرما جلوگیری می‌کنند. شلوارهای لینن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجودند و ست کردن آن‌ها با کت‌ها و شومیزهای لینن در رنگ‌های روشن و نود با صندل ‌های جلوباز می ‌تواند برای بیرون رفتن‌های روزمره و ملاقات‌های غیررسمی گزینه ایده آلی باشد.
  • شلوارهای جین: شلوارهای جین نیز جزو آیتم‌ های محبوبی هستند که چندین سال است در استایل‌ های مختلف رسمی و کژوال و روزمره دیده می‌شوند. شلوارهای جین در مدل‌ های استریت، مام استایل و مام فیت، بگ و واید جزو آیتم ‌های ترند تابستان و بهار هستند که ست کردن آن ‌ها با کت‌ های لینن و کراپ و یا مانتوهای جلوباز به همراه کیف ‌های رنگی و صندل‌ها می‌تواند با شما کمک کند تا استایل جذاب و منحصر به فردی داشته باشید.
  • شلوارهای کارگو: شلوارهای کارگو یکی از لباس‌های ترند امسال هستند که طرفداران زیادی دارند. این شلوارها اغلب با کراپ تاپ‌ها و تیشرت‌ها رنگی به همراه شومیزهای ساده ست می ‌شوند و استایل تابستانه جذابی به شما می‌دهند!

 

شلوارهای مناسب برای پاییز و زمستان

 

شلوارهای بهاره و تابستانه، به جز شلوارهای جین، کاملاً متفاوت از شلوارهای پاییزه و زمستانه هستند و از آنجاییکه جنس نازکتری دارند، به طور اختصاصی برای فصل گرما طراحی و تولید می ‌شوند. در مقابل شلوارهای پاییزه و زمستانه جنس ضخیمی دارند و اغلب به صورت جذب طراحی و تولید می‌ شوند تا استایل کردن آن‌ها با بوت و نیم بوت و لباس ‌های ضخیم زمستانه راحت ‌تر باشد. از جمله محبوب‌ ترین شلوارهای پاییزه و زمستانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شلوارهای چرم: شلوار‌های چرم در طرح‌ها و رنگ ‌های متنوعی موجود هستند و جزو آیتم ‌های محبوب زمستانه محسوب می‌ شوند و معمولاً در رنگ‌ های تیره و طبیعی مورد استفاده بیشتر مردم قرار می ‌گیرند. شلوار‌های چرم به دلیل جنس مقاومی که دارند، به عنوان یک پوشاک گرم و محافظ در فصل سرما عمل می‌ کنند و علاوه بر این ظاهر شیکی به شما می ‌دهند. شلوار‌های چرم به دلیل استایل خاص و شیک خود، معمولاً با پلیورها، شکت‌ها، پالتوها و ترنچ‌ کت‌ها استایل شده و به طور کلی ظاهر زیبا و شیکی به شما می ‌بخشند. بنابراین، اگر به دنبال یک شلوار گرم، مقاوم و شیک برای فصل زمستان هستید، شلوار چرم در رنگ ‌های تیره و یا طیف رنگی کرم و نود، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.
  • شلوارهای جیر: شلوارهای جیر نیز جزو آیتم‌های محبوب زمستانه و پاییزه محسوب می‌شوند و با جنس گرم و لطیفی که دارند، شما را از سرما محافظت می‌کنند. این شلوارها علاوه بر گرمی و راحتی، استایل شما را جذاب ‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد و ست کردن آن با ترنچ کت‌های پاییزه و پالتوها، پافر و کاپشن می ‌تواند یک انتخاب عالی برای فصل سرما باشد.
  • شلوارهای جین: شلوارهای جین جزو شلوارهای ۴ فصل هستند و به دلیل ضخامت و مقاوتی که دارند، به راحتی با سایر لباس ‌ها ست شده و استایل شیک ‌تری ارائه می‌دهند. شلوارهای جین جذب و مام استایل جزو محبوب ‌ترین شلوارهای پاییزه و زمستانه هستند که ست کردن آن ‌ها با پافر و کت‌ های زخیم پاییزه و زمستانه به همراه بوت‌ و نیم بوت، استایل جذابی به شما می ‌دهد.

 

شلوارهای جین و چگونگی استفاده از آن‌ها در هر فصل

 

شلوارهای جین در طرح ‌ها و مدل ‌های مختلف و متنوعی که دارند، برای استفاده در هر فصلی از سال مناسب هستند. در فصل زمستان، شلوارهای جین به دلیل ضخامت و سختی جنسی که دارند، برای مقاومت در برابر سرما گزینه ایده آلی محسوب می‌شوند. شما می‌ توانید شلوارهای جین جذب و یا مام استایل و واید را در فصل‌ های پاییز و زمستان با کاپشن یا پالتو‌های کوتاه به همراه نیم بوت و یا کتانی ‌های شیک، استایل کنید. در فصل بهار و تابستان نیز می ‌توانید از شلوارهای جین با جنس نازک ‌تر و مدل‌ های گشادتر استفاده کنید. در فصل ‌های بهار و تابستان می ‌توانید شلوارهای جین را با تی‌شرت‌ های بیسیک، شومیزهای ساده، کت ‌های لینن و‌ کرپ و یا مانتوهای جلوباز سنتی و خامه دوزی شده به همراه کفش‌های کالج و یا صندل ‌ها و کتانی ‌های سفید ست کنید. در کل شلوارهای جین به دلیل طراحی ساده و کلاسیکی که دارند، می‌توانند به راحتی با سایر آیتم ‌ها در هر فصلی سِت شده و استایل شیک ‌تری به شما بدهند.

شلوار پاچه گشاد

  • شلوارهای جین مام استایل: این نوع شلوارها به دلیل داشتن پاچه‌های گشادتر، در دسته شلوارهای جین بسیار راحت قرار می‌گیرند و برای تمامی سنین قابل استفاده هستند و به راحتی با سایر آیتم‌ها ست می‌شوند. ترکیب شلوارهای جین مام استایل و مام فیت با کراپ کت‌ها و تیشرت‌های لانگ به همراه کفش‌های کانورس و یا آل استار یک استایل کژوال و در عین حال جذاب به شما می‌دهد.
  • شلوارهای جین واید: شلوارهای واید از انواع دیگر شلوارهای جین هستند که جزو آیتم‌ های ترند امسال محسوب می ‌شوند و در میان قشر جوان محبوبیت زیادی دارند. شلوارهای واید در قسمت کمر و باسن فیت هستند و از قسمت ران به پایین گشاد می‌ شوند و پاچه‌‌ های بسیار گشادی دارند. ست کردن شلوارهای جین واید با اسنیکرها و کفش‌های آل استار و کانورس به همراه کراپ کت‌ها و شومیزهای بیسیک، یک استایل تابستانه جذاب به شما می ‌دهد.
  • شلوارهای جین بوت کات: جین‌ های بوت کات نیز جزو شلوارهای ترند امسال هستند که در قسمت ران و کمر فیت تن بوده و از زانو به پایین پاچه ‌های آن‌ها گشاد می‌شود. ست کردن شلوارهای جین بوت کات یا دمپا با کفش‌ ها و صندل ‌های پاشنه بلند و یا اسنیکرهای سفید می ‌تواند یک ترکیب جذاب و شیک باشد.
  • شلوارهای جین جذب: شلوارهای جین جذب، جزو آیتم‌های کلاسیک محسوب می ‌شوند که پاچه‌ های تنگ و جذبی دارند و امروزه در استایل‌ های تابستانه و بهاری کمتر دیده می ‌شوند اما ترکیب آن‌ها با لباس ‌های پاییزه و زمستانی به وفور دیده می‌شود. ست کردن جین ‌های جذب با کفش‌های کالج و یا بوت و لباس ‌های زمستانی به شما کمک خواهد کرد تا یک استایل شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

 

شلوارهای رسمی و مجلسی

 

شلوارهای رسمی و مجلسی به طور اختصاصی با پارچه ‌ها باکیفیت و بافت گرم بالا طراحی و تولید می ‌شوند و دارای جزئیات منحصر به فردی هستند که ظاهر شیک و الگانتی به استایل شما می ‌دهند. این شلوارها معمولاً از پارچه ‌های سیلک، ساتن، فاستونی و .. با جزئیات بسیار دقیق تولید می ‌شوند و ممکن است دارای دکمه ‌های زینتی، جیب‌های خاص باشند. این شلوار‌ها اغلب به صورت دمپا و یا راسته طراحی شده و معمولاً با پیراهن یا تاپ‌ های حریر و یا شومیز‌های ساده و کت ‌های مجلسی و کفش ‌های پاشنه بلند ترکیب شده و امکان خلق استایل ‌های شیک و الگانت را به شما می ‌دهد. اگر شما نیز به دنبال یک آیتم شیک برای مهمانی ‌های رسمی هستید، شلوارهای مجلسی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

شلوار مناسب تابستان

انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لباس

 

فروشگاه پوشاک ایرانیان یکی از فروشگاه ‌های اینترنتی معتبر است که انواع لباس‌ های اسپورت، کژوال، مجلسی و .. در طرح ‌ها و رنگ‌ های مختلف را ارائه می ‌دهد. اگر شما نیز قصد دارید لباس ‌های خود را به صورت آنلاین تهیه کنید، می‌ توانید به وب سایت رسمی این فروشگاه https://iranian-style.com/ مراجعه کرده و آیتم ‌های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت خریداری کنید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن لباس ‌های خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/azm
اخبار مرتبط
در این مطلب از رسانه آسیانیوز، تمام انواع مدل لباس خواب و لباس زیر مناسب و با کیفیت را معرفی کرده و همچنین شما را با محبوب ترین برند این لباس در ایران آشنا خواهیم کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید