صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
کد خبر: 15677
گزارشگر: 2
۱۲۱۵
۰
۰
۲
تفنگ‌ و ماشین اسباب بازی و...

پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه

پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه
معمولاٌ کودکان زمان زیادی از دوران کودکیشان را صرف بازی با انواع اسباب بازی‌های مختلف می‌کنند اما از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه می‌توان به تفنگ‌ و ماشین‌های اسباب بازی اشاره کرد.

پر طرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه مانند ماشین کنترلی و یا تفنگ اسباب بازی را در هر مناسبتی مانند تولد می‌توانید به پسر بچه‌ی خود دهید. اسباب بازی‌ها از دیرباز مورد استقبال کودکان به خصوص پسر بچه‌ها قرار گرفتند. پسران به دلیل روحیه‌‌ای شاداب و پر جنب و جوش همیشه نسبت به بازی با اسباب بازی‌های مهیج علاقه نشان داده‌اند. معمولاٌ کودکان زمان زیادی از دوران کودکیشان را صرف بازی با انواع اسباب بازی‌های مختلف می‌کنند اما از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه می‌توان به تفنگ‌ و ماشین‌های اسباب بازی اشاره کرد.

 

اسباب بازی‌های پسرانه

 

معمولاٌ پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه، آنها هستند که به صورت گروهی قابل بازی هستند یا دارای هیجان بالایی باشند. امروزه کمتر پسر بچه‌ای پیدا می‌شود که صرفا با یک عروسک بازی کند. آنها همیشه خواهان آدرنالین بیشتر هستند و به همین دلیل از اسباب بازی‌های جنگی و مسابقه ای استقبال می‌کنند. بنابراین قبل از خرید اسباب بازی‌ پسرانه به نکات زیر توجه کنید:

  1. سلیقه کودک را در نظر بگیرید


    بر خلاف دختر بچه‌ها، پسران خیلی بیشتر با اسباب بازی‌های خود بازی می‌کنند و به همین دلیل اگر اسباب بازی‌ای که برای آنها تهیه می‌کنید مورد علاقشان نباشد، نسبت به آن موضع خواهند گرفت. به همین دلیل خرید اسباب بازی‌ای که با سلیقه آنها همخوانی داشته باشد، در روحیه‌ی آنها بسیار موثر خواهد بود.
  2. ایمنی اسباب بازی


    پسران بسیار بازیگوش تر از دختر بچه‌ها هستند و به دنبال آن خطرات بیشتری سلامتی آنها را تهدید می‌کند. بازی‌هایی که با دوستانشان انجام می‌دهند معمولاٌ بر پایه‌ی جنبش و جوش و فعالیت زیاد هستند به همین دلیل از بی خطر بودن اسباب بازی ‌های آنها اطمینان حاصل پیدا کنید. تفنگ‌ اسباب بازی نسبت به سایر اسباب بازی‌های دیگر نیاز به توجه و آموزش بیشتری دارد.
  3. توجه به گروه سنی


    رده سنی اسباب بازی مهم ترین فاکتوری است که باید در نظر داشته باشید. بعضی از اسباب بازی‌ها مانند لگوهای ریز یا اسباب بازی‌هایی که دارای لبه‌های تیز یا فلزی هستند، برای پسران زیر سه سال مناسب نیستند. در برخی از موارد نیز وجود پیچیدگی و معماهای سخت یک اسباب بازی برای کودکان زیر ۵ سال مشکل ساز مشکل ساز خواهند بود.
  4. خرید اسباب بازی‌های آموزشی


    اسباب بازی‌هایی که علاوه بر سرگرم کننده بودن، مهارت یا ویژگی خاصی را در کودک تقویت کنند همیشه جزو پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه خواهند بود. بعضی از بازی‌های فکری و پازل‌های آسان نمونه‌های بسیار خوبی برای خرید هستند. اگر کودک شما به شخصیت‌های ابر قهرمانی یا انیمیشنی علاقه دارد، لگو های مارول و دیسی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهند بود.
  5. کیفیت و قیمت اسباب بازی


    در نهایت کیفیت اسباب بازی بسیار تعیین کننده خواهد بود. اسباب بازی‌هایی که از کیفیت پایینی برخوردار هستند معمولا دارای عمری کم و ماندگاری کوتاه هستند. اما اسباب بازی‌های با کیفیت شاید دارای قیمت بیشتری باشند اما دارای عمری بسیار طولانی تر هستند و از لحاظ فنی نیز دارای عملکردی بهتری خواهند بود.

 

پرطرفدار ترین اسباب بازی‌‌های پسرانه

 

ماشین کنترلی

 

ماشین کنترلی اسباب بازی‌ای فوق العاده پرطرفدار است که در هر کجای دنیا هواداران کوچک و بزرگ خود را دارد. پس تعجبی ندارد اگر پسر بچه‌ی شما نیز نسبت به این اسباب بازی ابراز علاقه کند. ماشین کنترلی نوعی از ماشین‌های اسباب بازی است که دارای ریموت کنترلی برای هدایت از راه دور است. هیجانی که کودک شما هنگام بازی با این وسیله دارد وصف نشدنی است زیرا حس کنترل یک ماشین واقعی را به او القا می‌کند.

ماشین کنترلی

این اسباب دارای مدل‌های مختلفی است تا افراد بزرگسال و حرفه‌ای نیز بتوانند از آنها استفاده کنند و فقط مختص به کودکان نباشند. ماشین کنترلی باگی، آفرود و درفت از جمله بهترین مدل‌های ماشین کنترلی در بازار هستند که به دلیل سرعت، قدرت و توان بالای آنها در بین نوجوانان و بزرگسالان نیز محبوب هستند.

 

تفنگ اسباب بازی

تفنگ اسباب بازی

تفنگ و اسلحه‌های اسباب بازی قطعاٌ محبوب ترین اسباب بازی جنگی در بین کودکان است. تفنگ‌های اسباب بازی به دلیل شباهت بالای آنها به مدل‌های واقعی به شدت پرطرفدار بوده و به همین دلیل مدل‌های فراوانی از آن ساخته شده است. از بهترین مدل های این اسباب بازی می‌توان به تفنگ ساچمه‌ای که بهترین نوع آن است، تفنگ تیر ژله‌ای، موزیکال و چوبی اشاره کرد. البته تفنگ‌های تیر ساچمه‌ای به دلیل قدرت شلیک بالایی که دارند و خطرات جانبی ناشی از آن، دارای محدودیت سنی هستند و مختص نوجوانان بالای ۱۳ سال ساخته شده‌اند.

 

هلیکوپتر کنترلی

 

هلیکوپتر‌های کنترلی برای هر کودکی که خواهان تجربه‌ای جدید از بازی است و به پرواز و خلبانی علاقه زیادی دارد، مناسب خواهد بود. ارتفاع پرواز بالای این هلیکوپتر به فرد این امکان را می‌دهد تا محیط اطراف خود را به طور کامل جستجو کند و از سرگرمی با این اسباب بازی فوق العاده لذت ببرد.

هلیکوپتر کنترلی

از کجا اسباب بازی پر طرفدار بخریم؟

 

جهت خرید اسباب بازی‌های پر طرفدار برای پسران، پیشنهاد ما خرید از فروشگاهی است که در این زمینه از تجربه خوبی برخوردار و باشد و علاوه بر تضمین قیمت، کیفیت و اصالت کالا را نیز تایید کند. وجود پشتیبانی مجرب نیز بسیار حائز اهمیت است تا پاسخگوی سوالات احتمالی شما باشد.

 

سخن پایانی

 

اسباب بازی نقش بسیار محوری و آموزشی در دوره‌ی کودکی هر پسری دارد به همین دلیل خرید اسباب بازی‌های مانند هلیکوپتر کنترلی که از پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه است، علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی‌ای که دارد، به پرورش توانایی‌های مختلف کودک نیز کمک می‌کند. پس عجله کنید و نسبت به خرید اسباب بازی مورد علاقه فرزندتان اقدام کنید تا لحظات خوشی را برای او رقم بزنید.

https://www.asianews.ir/u/b2n
اخبار مرتبط
همه ما می‌دانیم بازی کردن با کودکان موجب شادی و نشاط کودک و ما می‌شود. استفاده از اسباب‌بازی‌های متنوع در دنیای امروزی علاوه بر سرگرم نمودن کودکان می‌تواند در رشد مهارت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها نقش به سزایی داشته باشد. در این بین با پیشرفت تکنولوژی و استفاده اکثر مردم از اینترنت موجب شده تا فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید