صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
کد خبر: 15760
گزارشگر: 306
۲۷۶
۰
۰
۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد خبر داد

در حوزه عمرانی روستایی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی شدیم

در حوزه عمرانی روستایی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی شدیم
یزد - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت : در سال 1401 درحوزه عمران روستایی با جذب کامل اعتبارات سفر رئیس جمهور، موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی شدیم

آسیانیوز / یزد ؛ «علیرضا نادریان‌زاده» در جمع اصحاب رسانه استان که در قالب پویش «آقای مدیر حرف بزن»  برگزار شد با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها پروژه‌های فعال وجود دارد و این پروژه‌ها در مراحل مختلف قرار گرفته است خاطر نشان کرد :  یک هزار و 31 واحد مسکونی از پروژه‌های بنیاد مسکن یزد در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با ابراز اینکه : در حال حاضر 1521 واحد بنیاد ساخت و 6 هزار و 111 واحد گروه ساخت در استان یزد در حال ساخت است افزود : زمین‌هایی که بنیاد مسکن در روستاها واگذار می‌کند با قیمت بنیادی انجام می‌شود و که از یک سوم تا یک دهم قیمت واقعی منطقه دریافت می‌شود

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح 1031 واحد مسکن بنیادی گفت : یک هزار و 216 جلد سند در سال 1400 صادر شده بود و این رقم با رشد سه برابری به بالغ بر سه هزار و 600 سند رسید و توانستیم در این حوزه رتبه نخست کشور را کسب کنیم.

نادریان زاده با بیان اینکه  واگذاری زمین به متقاضیان در دو سال گذشته با سرعت بسیار خوبی پیش رفته به گونه‌ای که در سال 1400 تعداد 847 قطعه واگذار شده و در سال گذشته این تعداد یک هزار و 617 قطعه و امسال هم بالغ بر 400 قطعه تحویل شده است افزود: ما برای واگذاری زمین از دو منبع راه و شهرسازی و منابع طبیعی اقدام می‌کنیم .

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در سال 400 معادل 82 هکتار، سال گذشته 113 هکتار و امسال هم 75 هکتار از اراضی تملک شده و قابل واگذاری است.

وی تاکید کرد : تنها مشکلی که در بحث نهضت ملی مسکن وجود دارد در ارتباط با منابع مالی است  و در ادامه گفت : منابع این طرح از دو بخش تسهیلات بانکی و آورده‌های مردمی است که معمولا در بخش آورده‌های مردمی با مشکل مواجه می‌شویم و در صورتی که مردم در زمان مقرر اقدام به پرداخت آورده خود کنند، پروژه‌ها در زمان مقرر افتتاح می‌شود.

نادریان زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح‌های مسکن این نهاد به دو صورت بنیاد ساخت و گروه ساخت انجام می‌شود تصریح داشت : منابع این طرح از دو بخش تسهیلات بانکی و آورده‌های مردمی است که معمولا در بخش آورده‌های مردمی با مشکل مواجه می‌شویم و در صورتی که مردم در زمان مقرر اقدام به پرداخت آورده خود کنند، پروژه‌ها در زمان مقرر افتتاح می‌شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

در حوزه عمرانی روستایی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی شدیم ، علیرضا نادریان‌زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/b4r
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید