صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۸
کد خبر: 15767
گزارشگر: 2
۵۳۲
۱
۰
۲
بهبود ظاهر صورت

بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران

بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران
جراحی لیفت شقیقه از جمله روش‌هایی است که برای بهبود ظاهر صورت و جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توانید در بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران از این خدمات زیبایی برخوردار شوید.

با افزایش سن و عدم مراقبت از پوست صورت، قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد و پوست شروع به شل شدن می‌کند. این شلی پوست می‌تواند در مناطق مختلف صورت، از جمله پوست پلک، شقیقه و گونه مشاهده شود. همچنین، چین‌وچروک‌هایی که در نواحی مختلف صورت وجود دارند، با افت قابلیت ارتجاعی پوست بیشتر به چشم می‌آیند. البته در دنیای زیبایی امروزه روش‌های مختلفی برای بهبود ظاهر صورت و نواحی مختلف آن به وجود آمده‌اند. جراحی لیفت شقیقه از جمله روش‌هایی است که برای بهبود ظاهر صورت و جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توانید در بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران از این خدمات زیبایی برخوردار شوید.

 

لیفت شقیقه چیست؟

جراحی لیفت شقیقه

لیفت شقیقه یا Brow lift، یکی از جراحی‌های زیبایی صورت است که به منظور بهبود ظاهر پوست و ماهیچه‌های اطراف چشم‌ها و بالا بردن قوس حاجب انجام می‌شود که این امر سبب می‌گردد تا چشم‌ها بزرگ‌تر و جوان‌تر به نظر بیایند و نشانه‌های پیری در این ناحیه بهبود یابند. در این جراحی، با برش در ناحیه پوستی پشت خط مویی حاجب، پوست و بافت زیرین آن برداشته شده و معمولا برای بهبود افتادگی و شلی پوست در ناحیه حاجب و اطراف چشم، کاهش چین‌وچروک در این ناحیه و بهبود دید و ظاهر چشم‌ها انجام می‌گیرد.

 

کیمیا ;بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران

 

کلینیک کیمیا در رابطه با جراحی لیفت شقیقه در تهران با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات و ابزارهای درمانی مناسب، خدمات متنوعی را در زمینه بهبود پوست و جراحی لیفت شقیقه در تهران ارائه می‌دهد. این کلینیک با برخورداری از مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تجهیزاتی به روز و کادری مجرب از چندین روش‌ از جمله لیفت شقیقه با فیلرهای پوستی، با پلکسر (پلاسما جت)، نخ، جراحی و ژل برای سفت کردن و لیفتینگ پوست استفاده می‌کند. این روش‌ها برای سفت کردن پوست و بهبود ظاهر صورت مفید هستند و معمولا در مواضعی مانند ابرو، شقیقه و گونه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این زمینه، این کلینیک با درک کامل نیازهای مراجعه‌کنندگان، خدمات ممتازی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به آن‌ها ارائه می‌دهد.
یکی از ویژگی‌های مهم کلینیک کیمیا، مشاوره قبل از هر اقدام درمانی است؛ چراکه این مجموعه از متخصصان باتجربه و مجربی در زمینه زیبایی پوست و مو بهره می‌برد. متخصصان این کلینیک با بررسی وضعیت پوست و مو، نیازهای مراجعه‌کنندگان را مورد بررسی قرار داده و برای هر شخص بهترین روش‌های درمانی را معرفی می‌کنند. در این مرحله، مراجعین می‌توانند در رابطه با نحوه عملکرد و عوارض جانبی هر روش درمانی، سوالات خود را از متخصصان مطرح کرده و تمامی جزئیات را درباره درمان خود بدانند.
جراحی لیفت شقیقه در کلینیک کیمیا به روش‌های تخصصی امکان‌پذیر است و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

آدرس کلینیک کیمیا: خیابان پیروزی، خیابان افراسیابی شمالی، بین کوچه شهریور و وحدتی، پلاک 449، طبقه 2، واحد 2 ؛ همچنین جهت مشاوره تلفنی می‌توانید با شماره‌های 02177167495یا 09121442114تماس حاصل نمایید.

 

انواع روش‌های جراحی لیفت شقیقه در بهترین کلینیک تهران

 

  • روش لیفت شقیقه با استفاده از نخ در کلینیک کیمیا
    لیفت شقیقه با استفاده از نخ یا به اصطلاح Thread lift یکی از روش‌هایی است که در جراحی زیبایی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    این روش برای موارد خاصی مانند افرادی که پوست بسیار شل و چروک دارند، مناسب نبوده و جراحی لیفت شقیقه برای آن‌ها پیشنهاد می‌شود.
  • لیفت شقیقه با جراحی (تمپروپلاستی) در کلینیک کیمیا
    لیفت شقیقه با جراحی تمپروپلاستی یا Temporoplastic facelift با برش در ناحیه پوستی پشت خط مویی حاجب و سیقلمه، پوست و بافت زیرین آن برداشته می‌شود و سپس با حرکت دادن بافت‌های پوستی، قوس حاجب بالاتر قرار می‌گیرد. این روش برای افرادی مناسب است که به‌دنبال بهبود افتادگی پوست در ناحیه حاجب و سیقلمه هستند. با انجام این جراحی، نشانه‌های پیری در این ناحیه بهبود می‌یابند و شکل چشم‌ها نیز بهبود یافته و جوان‌تر به نظر می‌آیند. برای این امر می‌توانید به بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران یعنی کلینیک کیمیا مراجعه کرده و این عمل را انجام دهید.
  • لیفت شقیقه با تزریق ژل در کلینیک کیمیا
    در لیفت شقیقه با تزریق ژل، ژل‌هایی که شامل مواد پرکننده و ترمیم‌کننده هستند، در ناحیه حاجب تزریق می‌شوند تا پوست در این ناحیه بالا رفته و قوس حاجب بالاتر قرار بگیرد. این روش به‌دلیل عدم نیاز به جراحی و برش در پوست، سبب کاهش خطرات و عوارض جانبی مرتبط با جراحی می‌گردد. با این حال، باید توجه داشت که این روش نیازمند تزریق مکرر ژل در طول زمان است و می تواند به تزریق مجدد ژل نیاز داشته باشید. همچنین، این روش نیازمند تخصص و تجربه پزشک بوده که می‌توانید جهت اطمینان خاطر این لیفتینگ را در کلینیک کیمیا انجام دهید.
  • لیفت شقیقه با فیلرهای پوستی در کلینیک کیمیا

تزریق ژل

فیلرها یک نوع ماده بدون جراحی هستند که برای لیفت و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از استفاده‌های معمول فیلر، لیفت و بهبود ظاهر شقیقه است. در این روش، فیلر به‌صورت تزریقی در منطقه شقیقه قرار گرفته و باعث لیفت شقیقه و جوانسازی پوست در این منطقه می‌شود. فیلرها معمولا از موادی مانند هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند که در پوست ماندگاری طولانی دارند.

 

سخن پایانی

 

بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران کیمیا است. این کلینیک معتبر به انجام عمل‌های زیبایی می‌پردازد که ارائه‌دهنده انواع خدمات زیبایی مانندکاشت مو، ابرو و ریش، خدمات زیبایی شامل بلفاروپلاستی یا اصلاح پلک، تزریق فیلر و چربی، ساکشن غبغب، بوکال فت، بوتاکس، هایفوتراپی، فشیال، مزوژل، چال گونه، آراف فرکشنال، مزونیدلینگ، پیرسینگ در هر موضعی است. تمامی روش‌های اصلاحات زیبایی که در کلینیک کیمیا ارائه می‌شود، از جمله روش‌های پیشرفته و موثری هستند که بهبود ظاهر مو، پلک و پوست صورت را به همراه دارند. شما در این کلینیک با اطمینان خاطر می‌توانید خود را به دستان متخصصان باتجربه بسپارید.

https://www.asianews.ir/u/b50
اخبار مرتبط
در ادامه ی این متن قصد داریم به بررسی انواع خدمات ارائه شده توسط متخصصان پوست، مو و زیبایی بپردازیم و در نهایت بهترین مرکز خدمات زیبایی در تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
سارا عباسی
۱۴۰۲/۰۵/۰۴
5
0
1

سلام کلینیک کیمیا در شرق تهران و از دوستام شنیده بودم و از خدمات زیبایی رضایت کامل و داشتند و من برای خودم ماه بعدی وقت گرفتم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید