صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
کد خبر: 15808
گزارشگر: 213
۶۹۶
۰
۰
۲
سخنان جنجالی ترامپ

پیروز قطعی انتخابات ۲۰۲۴ هستم!

پیروز قطعی انتخابات ۲۰۲۴ هستم!
دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: به دلایلی در انتخابات سال آینده پیروز قطعی خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، دونالد ترامپ در جمع جمهوری‌خواهان گفته است که او تنها نامزدی است که می‌تواند در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیروز شود و به همین دلیل است که او با طیف وسیعی از اتهامات جنایی و مدنی مواجه شده است.
----------------

بیشتر بخوانید

ترامپ در رقابت انتخاباتی ۲۰۲۴ پیشتاز شد

--------------------------------------
ترامپ در حال سخنرانی در یک نشست انتخاباتی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی حزبی در آیووا بود و سایر نامزدهای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه هم در آن شرکت کردند.

ویل هرد، نماینده سابق کنگره از تگزاس به خاطر این که گفت آقای ترامپ برای زندان نرفتن دوباره کاندیدا شده، توسط حضار هو شد.

به گزارش انتخاب، تحقیقات دادستانی فدرال در مورد آقای ترامپ و اسناد محرمانه‌ای که او در محل اقامتش داشت ادامه دارد اما او کماکان نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان به شمار می‌رود.

او اصرار دارد که به مبارزات انتخاباتی خود ادامه خواهد داد، حتی اگر در مورد هر یک از اتهامات جنایی که با آن مواجه است مقصر دانسته شود.

دونالد ترامپ در جمع جمهوری‌خواهان گفته است که او تنها نامزدی است که می‌تواند در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیروز شود و به همین دلیل است که او با طیف وسیعی از اتهامات جنایی و مدنی مواجه شده است.

این در حالی است که بهار امسال، بر اساس نظرسنجی موسسه "Harvard CAPS-Harris" که در پایگاه خبری هیل منتشر شد، ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که اگر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا همین امروز بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق و جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا برگزار شود، به ترامپ رای می‌دهند، در حالی که ۳۹ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند، از بایدن حمایت می‌کنند./
https://www.asianews.ir/u/b64
اخبار مرتبط
با نظرسنجی موسسه "Harvard CAPS-Harris" که در پایگاه خبری هیل منتشر شد،اغلب شرکت‌کنندگان گفتند بین دونالد ترامپ، رو جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا، به ترامپ رای می‌دهند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، اذعان می‌کند پس از ترک کاخ سفید اسناد محرمانه پنتاگون درباره حمله احتمالی به ایران را همراه خود برده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید