صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
کد خبر: 15862
گزارشگر: 2
۷۷۸
۰
۰
۱
چگونه درمقابل گرما طاقت بیاوریم؟

گرمای بی سابقه در تهران شروع شد. بهترین راه مقابله با گرمای تابستان چیست؟

گرمای بی سابقه در تهران شروع شد. بهترین راه مقابله با گرمای تابستان چیست؟
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد که دمای هوا در این هفته ی تهران به ۴۰ الی ۴۵ درجه میرسد. با شنیدن این خبر برای خیلی از افراد سوال پیش می آید که چگونه میتوانیم با وجود این دما درمقابل گرما طاقت بیاوریم؟

یکی از راحت ترین راه ها که بسیاری از افراد جهان از آن استفاده میکنند خرید کولر گازی است. وقتی اسم خرید کولر های گازی به گوش مردم میرسد تصور میکنند که قرار است قبض برق نجومی در اخر ماه بدستشان برسد اما آیا واقعا این طور است؟
پاسخ قطعی ما خیر است چون کولرهای گازی با وجود مدل های مختلف، کم مصرف تر از کولر های آبی هستند و این باور که پول قبض برق زیاد می آید غلط است برای همین خرید کولر گازی علاوه بر اینکه قبض برق شما کم می کند، خنکی چند برابری نسبت به کولر های آبی به شما میدهد یا اصطلاحا با خرید کولر گازی زمستان را به خانه ی خود می آورید. حالا علاوه بر خرید کولر گازی عوامل دیگری هم میتواند شما را خنک کند که ما در این سایت هرکدام را برای شما توضیح داده ایم اما این نکته رو هم در نظر بگیرد که هیچ کدوم از این کارهایی که ما میگوییم کار کولر گازی را برای شما نمی کند.

۳ راهکار فرار از گرما

همان طور که گفتیم علاوه بر خرید کولر گازی راهکارهای دیگر هم وجود دارد که عبارتند از:

خرید کولر های آبی

کولر های آبی یکی از راهکار هایی است که شما با داشتن آن میتوانید سرما را به خانه ی خود بیاورید اما خرید این کولر گازی معایب های دارد که شما را منصرف از خرید این کولر های آبی میکند. معایب های کولر های آبی:

  • مصرف آب زیاد
  • سالانه باید پوشال آن را عوض کنید و یا برای تعمیر از افراد متخصص کمک بگیرید.
  • عدم انتخاب دمای ایده آل شما
  • یکی از مشکلات دیگر در روزهای که آلودگی تهران زیاد است این است که این کولر های گازی فیلتر هوا ندارند و گرد و خاک و باکتری را به خانه می آورند.

خوردن میوه ها

با آمدن فصل گرما میوه های تابستانی در می آیند که شما با خوردن آن ها دیگر احساس گرما نمیکنید البته این راهکارهم مانند راهکار های دیگر دائمی نیست و فقط برای چند دقیقه تشنگی و گرما را از شما دور میکند خوردن این میوه هایی که باعث خنک شدن میشود شامل:

  • هندوانه
  • گلابی
  • انگور
  • توت
  • سیب
  • خیار
  • تمشک
  • و...

این ۲ راهکاری که برای شما گفتیم که شما با انجام دادن آن ها نمیتوانید به طور دائم خنک بمانید و فقط برای مدتی کوتاه احساس خنکی میکنید. اگر میخواهید به طور دائم از دست گرما خلاص شوید کولر های گازی خریداری کنید.

آیا تا به حال شده است در اوج تابستان احساس خنکی کنید؟

اسپیلت چیست

در اوج تابستان به دلیلی گرمای فراوانی که وجود دارد بسیاری از افراد به دنبال خرید کولر گازی هستند اما به دلیل برند های متفاوت نمیدانند کدام کولر گازی را خریداری کنند. همان طور که قبلا گفتیم فصل تابستان در بسیاری از شهر های ایران گرم است و نمیتوان در برابر این گرما مقامت کرد ما در این سایت راهکار های فرار از گرما را برای شما بازگو کردیم اما نکته ی قابل توجه این است که کولر گازی به تنهایی چندین برابر خنکی این راهکار هارا به شما میدهد و همان طور به صورت دائمی است و شما میتوانید مقدار خنکی را در محیط خانه کنترل کنید. حالا با تمام این توضیحاتی که دادیم وقت آن رسید است که یک شرکت معتبر برای خرید کولر های گازی به شما معرفی کنید تا بتوانید کولر های گازی اصل را در این شرکت خریداری کنید.

کولر گازی از کجا بخرید؟

کولر کم مصرف

برند های مختلفی در کولر گازی وجود دارند که نمیتوان گفت کدام یک از این برند ها بهترین هستند هر کدام از آن ها برای خودشان بهترین هستند پس شما برای خرید کولر گازی با توجه به بودجه ی خود میتوانید یکی از برند های کولر های گازی را خریداری کنید. شرکت زیکو کالا یکی از نمایندگی های فروش کولر گازی در تهران است که شما میتوانید برای خرید کولر گازی از زیکو کالا میتوانید به این سایت سر بزنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

واحد فروش کولر گازی: 09904285001 - 09904285002
دفتر مرکزی زیکوکالا:09183785082

https://www.asianews.ir/u/b7k
اخبار مرتبط
اگر دوست دارید پیرامون نصب انواع پنکه، کولرهای گازی یا آبی، بیشتر بدانید، حتما با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید