صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
کد خبر: 15893
گزارشگر: 2
۷۹۳
۰
۰
۱
نتفلیکس در ایران

آیا در ایران می‌توان از نتفلیکس استفاده کرد؟

آیا در ایران می‌توان از نتفلیکس استفاده کرد؟
نتفلیکس یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال در دنیاست که مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به دنبال خود جذب کرده است. این پلتفرم بیشتر به دلیل محتوای فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد و سادگی استفاده‌ از آن برای بسیاری از کاربران جذابیت دارد. اما سؤالی که ممکن است برای بسیاری از کاربران در ایران پیش بیاید این است که آیا در ایران می‌توان از نتفلیکس استفاده کرد؟ در این مطلب به بررسی جواب این سؤال پرداخته‌ایم.

مزایای استفاده از نتفلیکس پریمیوم

نتفلیکس پریمیوم یکی از پرطرفدارترین اشتراک‌های پخش فیلم و سریال آنلاین است که با داشتن ویژگی‌های فراوان می‌تواند تجربه تماشای فیلم و سریال شما را چندبرابر بهتر کند. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته می‌شود.

نتفلیکس پریمیوم

کیفیت تصویر بالا

اگر از اشتراک پریمیوم نتفلیکس استفاده کنید، می‌توانید از تصاویر باکیفیت 4K (Ultra HD) بهره‌مند شوید. این مزیت به شما اجازه می‌دهد تا جزئیات بیشتری از تصاویر و صحنه‌های فیلم و سریال را مشاهده و تجربه کنید.
کیفیت تصویری 4K به معنای داشتن چهار برابر تعداد پیکسل‌های تصویر نسبت به استاندارد Full HD است. در اصطلاح فرمت تصویر 4K با ۲۱۶۰ * ۴۰۹۶ پیکسل برابر است.

دسترسی به محتوای صوتی HDR

با اشتراک پریمیوم شما می‌توانید از محتوای HDR (High Dynamic Range) استفاده کنید که یک فناوری جدید است. در این فناوری صدایی بیشتر، دقیق‌تر و با وسعت دینامیکی بیشتری ضبط می‌شود. از مزایای این قابلیت صوتی می‌توان به کمترین اپیزود، سگمنت، ترکیب صداهای بسیار کم‌وزیاد و پخش صوت با وسعت بیشتر از محدوده دینامیکی اشاره کرد.

اشتراک‌گذاری بین ۴ نفر

شما می‌توانید اشتراک پریمیوم خود را بین ۴ نفر دیگر به اشتراک بگذارید. این ویژگی برای خانواده‌ها یا دوستانی که در یک آپارتمان ساکن هستند بسیار مناسب است.

تنوع بیشتری از محتوا

با اشتراک پریمیوم شما به بیشترین تنوع از محتوای نتفلیکس دسترسی دارید و از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های انحصاریِ نتفلیکس بهره‌مند می‌شوید. علاوه بر این با اشتراک پریمیوم محتوای اصلی و نوین‌تر (مانند سریال‌ها و فیلم‌های اورجینال تولید شده توسط شرکت نتفلیکس) به شما ارائه می‌شود که باعث افزایش تنوع و کیفیت محتوا می‌شود.

قابلیتی برای کنترل عوامل امنیتی

با استفاده از اشتراک پریمیوم شما می‌توانید نسبت به کنترل عوامل امنیتی حساس باشید که شامل کنترل دسترسی‌ها و رمز‌نگاری است همچنین با اشتراک پریمیوم نتفلیکس شما می‌توانید از ویژگی تأیید هویت دومرحله‌ای استفاده کنید. این حالت به شما امکان می‌دهد با بیشترین امنیت و جلوگیری از هک‌شدن حساب کاربری خود از نتفلیکس استفاده کنید.

نفوذ نتفلیکس در ایران

با ورود نتفلیکس به بازار ایران در سال ۲۰۱۶ این شرکت در کمتر از یک سال توانست به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شبکه‌های پخش فیلم و سریال در این بازار جای خود را بگیرد. یکی از علل موفقیت نتفلیکس در ایران، پوشش گسترده‌تر آن نسبت به شرکت‌های دیگر در حوزه پخش فیلم و سریال بوده است.
این شرکت با ارائه محتوای سریال‌ها و فیلم‌های خود در بیشتر کشورهای جهان، توانست بررسی‌ها، تحلیل‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را باکیفیت و دقت فراوان به ایرانیان عرضه کند.

تفاوت نتفلیکس استاندارد و پریمیوم

نتفلیکس رایگان

نتفلیکس به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین شبکه‌های اجتماعی امکان مشاهده محتوای تلویزیونی و سینمایی را از
طریق اینترنت ارائه می‌دهد. شرکت نتفلیکس خدمات خود را از طریق سه بسته در دسترس کاربران قرار می‌دهد؛ این بسته‌ها شامل استاندارد، پریمیوم و بیسیک است. در ادامه تفاوت‌های بسته‌های نتفلیکس را از طریق توضیح آنها ارائه خواهیم کرد.

بسته استاندارد

این بسته حجم داده ماهانه ۲۵۰ مگابایت را به همراه کیفیت HD (720p) به افرادی که به‌تنهایی از این بسته استفاده می‌کنند ارائه می‌دهد. بسته استاندارد نتفلیکس دارای مزایای بسیاری است که تعدادی از آنها عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی در هزینه
  • کیفیت تصویر 4K
  • تعداد دستگاه‌ها (دو دستگاه به طور هم‌زمان)
  • دسترسی به آخرین محتوای فیلم و سریال
  • قابلیت تغییر بسته

بسته پریمیوم

این بسته سه بار گرفتن پخش‌های هم‌زمان محتوا به کمک حسگرها، کیفیت نمایش فیلم‌ها با رزولوشن UHD 4K و قابلیت نمایش محتوا بر روی چهار دستگاه با استفاده از یک اشتراک را به مشترکین خود ارائه می‌دهد.
با انتخاب بسته پریمیوم نتفلیکس، کاربران می‌توانند از امکانات بسیاری که در بسته‌های پایه و استاندارد در دسترس نیستند که عبارت‌اند از:

  • کیفیت تصویر بسیار بالا (Ultra HD 4K)
  • تعداد دستگاه‌ها (چهار دستگاه به طور هم‌زمان)
  • عدم پخش تبلیغات
  • دسترسی به محتوای فیلم و سریال انحصاری
  • پشتیبانی از فایل‌های دوره‌ای (Offline)

مهم‌ترین نکته‌ی قابل‌توجه در خرید اشتراک نتفلیکس در ایران استفاده از VPN است. به دلیل دسترسی ناقص به محتواهای نتفلیکس در کشورهایی مانند ایران عموم افراد با استفاده از شبکه‌های VPN به سایت نتفلیکس دسترسی پیدا می‌کنند.
بااین‌حال استفاده از VPN برای دسترسی به نتفلیکس به‌صورت رسمی توسط شرکت پشتیبانی نمی‌شود و همین امر در برخی مواقع ممکن است باعث بسته‌شدن حساب کاربری شما شود.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران

نتفلیکس یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریمینگ ویدئو در دنیاست که افراد برای مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های اورجینالش از آن استفاده می‌کنند. خرید اشتراک نتفلیکس در ایران نیز باعث شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون، این سرویس را از سایت نتفلیکس رسمی خریداری کنند. اما چگونه باید اشتراک نتفلیکس در ایران خریداری کرد و نکات آن چیست؟

ورود به سایت نتفلیکس

برای شروع فرایند خرید اشتراک نتفلیکس، ابتدا باید به سایت نتفلیکس رفته و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

انتخاب بسته

پس از ورود به سایت می‌توانید بسته‌ای که قرار است خریداری کنید را انتخاب کنید. در اینجا نتفلیکس سه بسته‌ی مختلف را ارائه می‌دهد؛ یعنی پایه استاندارد و پریمیوم.

پرداخت

پس از انتخاب بسته باید اطلاعات کارت‌بانکی را وارد کنید تا پرداخت را تکمیل کنید.

شروع استفاده

پس از پرداخت مبلغ شما می‌توانید از سرویس نتفلیکس خود استفاده کنید به شرطی که دستگاه شما به اینترنت متصل شده باشد.

خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس

توجه داشته باشید که در حال حاضر و به دلیل محدودیت‌های متعددی که بر استفاده از نتفلیکس در ایران اعمال می‌شود، خرید از سایت اصلی برای ایرانیان دشوار و غیرممکن شده است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که از یک سایت معتبر خرید کنید. سایت مجازیته بهترین انتخاب برای خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس با قیمتی بسیار مناسب است.

سخن پایانی

باتوجه‌به اینکه نتفلیکس به‌عنوان یکی از برترین سرویس‌های استریمینگ ویدئو در جهان شناخته می‌شود، استفاده از آن در ایران نیز سریعاً پرطرفدار شده و بسیاری از علاقه‌مندان به سریال‌ها و فیلم‌های اورجینال اشتراک این سرویس را به طور رسمی خریداری می‌کنند؛ بنابراین استفاده از نتفلیکس در ایران هم اکنون قابل‌دسترسی است؛ اما مهم است که مطالب بالا به‌عنوان راهنمایی بخوانید.

https://www.asianews.ir/u/b8e
اخبار مرتبط
برای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید سریعاً بتل پس را فعال کنید و یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در ضمن برخی از فروشگاه‌های بازی، محصولات را با هزینه‌های کمتر به فروش می‌رسانند و درواقع نیاز مشتری را در اولویت قرار می‌دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل و قیمت بتل پس کالاف دیوتی موبایل آشنا شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید