صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۷
کد خبر: 16023
گزارشگر: 306
۱۴۴
۰
۰
۱
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

شناسه ملی محصولات اجباریست

شناسه ملی محصولات اجباریست
یزد - رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ازاجباری کردن شناسه ملی محصولات به عنوان یکی از سیاست‌های جهاد کشاورزی درجهت امنیت غذایی خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ « محمد رضا خلف باغی » در جمع خبرنگاران استان یزد بابیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سازمانی عیر دولتی ؛ انتخابی و انتصابی است ؛ تصریج داشت :  تسریع ، تسهیل و شفافبت همواره  سرلوحه کاری این سازمان بوده است .

وی حضور فارغ التحصیلان در واحد‌های گلخانه‌ای و کشت‌های صنعتی از برنامه‌های مهم این سازمان دانست و افزود :  هرچند که متاسفانه ورودی دانشجو در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خیلی نزول پیدا کرده است لیکن حضور فارغ التحصیلان سبب می‌شود تا اطمینان مردم برای استفاده از محصولات گلخانه‌ای افزایش یابد.

خلف باغی در ادامه خاطرنشان کرد : بمنظور اصلاح الگوی کشت و بهره وری از آب کشت گیاهان کم آبخواه، گیاهان دارویی و تولید نشاء در دست انجام است.

به گفته این مقام مسئول فرآیند حضور فارغ التحصیلان محیط زیست در صنایع استان به منظور کاهش مخاطرات محیط زیستی  را از دیگر اقدامات در دست انجام  این سازمان عنوان کرد .

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد سند دار شدن اراضی کشاورزی را از وظائف و تعهد این سازمان دانست و از آنجائیکه قانون تاسیس سازمان به صورت لایحه نبوده بلکه به صورت طرح مطرح و در حال اجرا می باشد به دلیل نقائص مترتب بر آن خواستار تجدید نظرو اقدام به اصلاح آن شد .

سید محمد جواد عرفانفر

 

شناسه ملی محصولات اجباریست ، محمد رضا خلف باغی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/bbz
اخبار مرتبط
یزد - اولین جلسه مشترک هیات نظارت و کمیته اجرایی دوره ششم انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، با دستور کار بررسی راهکارهای برگزاری انتخابات، شیوه اطلاع رسانی و هماهنگی در اجرا و نظارت فرآیند برگزاری انتخابات، در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد
​ یزد - عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با عنوان این مطلب که امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همه کشورها است، گفت: سرعت در انجام مکاتبات، مبادله اطلاعات و کاهش مدت زمان تشریفات و بروکراسی اداری، نقش تعیین کننده ای در روند و پیشبرد امور دارد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید