صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۱
کد خبر: 16068
گزارشگر: 306
۱۶۸
۰
۰
۲
دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

31 مرداد ماه، آخرین فرصت شرکت در جشنواره عدلیه و رسانه / هدف جشنواره عدلیه و رسانه جلب توجه به سمت مشکلات جامعه است

31 مرداد ماه، آخرین فرصت شرکت در جشنواره عدلیه و رسانه / هدف جشنواره عدلیه و رسانه جلب توجه به سمت مشکلات جامعه است
یزد - دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان گفت: جلب توجه و ایجاد بستر مناسب جهت تولید محتوا توسط اصحاب رسانه، هنرمندان و فرهیختگان جامعه نسبت به موضوعات و مشکلات مبتلابه جامعه، هدف غایی جشنواره عدلیه و رسانه است

آسیانیوز / یزد ؛ «حسین عباس زاده» در جمع خبرنگاران افزود: 31 مرداد ماه آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه است.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره علاوه بخش رسانه که به ارزیابی مشارکت و همکاری رسانه های استان با دستگاه قضایی می پردازد در بخش اصلی آثار اصحاب رسانه و اربابان جراید به صورت انفرادی مورد داوری قرار می گیرد.

این مقام مسئول به بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه اشاره کرد و گفت : حضور همه افراد که بتوانند تولیدات هنری و رسانه ای در قالب های پادکست، کلیپ های موبایلی، کلیپ های رئال و عکس های موبایلی در موضوعات جشنواره داشته باشند در بخش ویژه آزاد است.

وی از بخش نقد جشنواره به عنوان بخش فاخر و خاص یاد کرد و ابراز داشت: این بخش بر اساس سند تحول قوه قضاییه و مأموریت ها و چالش های پیشروی قوه قضاییه تعریف شده است و همه افراد به ویژه قضات، کارمندان دادگستری، اساتید حقوق و دانشجویان و سایر صاحب نظران می توانند در این بخش شرکت نمایند.

دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه اظهار داشت: بیش از 40 موضوع از 10 دستگاه، سازمان و یا نهاد مشارکت کننده در برگزاری جشنواره اخذ گردید که این موضوعات مبتلابه جامعه است و هرگونه تولید محتوا در این زمینه به ارتقاء آگاهی های عمومی و حقوقی و کاهش مشکلات مردم در این زمینه ها منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره یک بهانه است تا افراد  با اغتنام از فرصت ایجاد شده در موضوعات مبتلا به جامعه به رسالت اجتماعی خویش عمل نمایند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

31 مرداد ماه، آخرین فرصت شرکت در جشنواره عدلیه و رسانه / هدف جشنواره عدلیه و رسانه جلب توجه به سمت مشکلات جامعه است ، حسین عباس زاده دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

https://www.asianews.ir/u/bd7
اخبار مرتبط
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ، از رصد جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و گفت: ایجاد زمینه های برگزاری انتخابات با شکوه مد نظر متولیان امر باشد
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از همکاری سالیانه دیده‌بانان متشکل از نیروهای دلسوز مردمی در محلات مختلف بر اساس مقررات در جهت حل مشکلات خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید