صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
کد خبر: 16160
گزارشگر: 2
۱۵۲۰
۰
۰
۳
وسایل و تجهیزات بدنسازی

فرصت باشگاه رفتن را ندارید؟ بهترین راهکار توسط حامدیان اسپرت لو رفت!

فرصت باشگاه رفتن را ندارید؟ بهترین راهکار توسط حامدیان اسپرت لو رفت!
اکثر افراد برای حفظ سلامتی و داشتن تناسب اندام از حرکات ورزشی کمک می‌گیرند. بسیاری از انسان‌ها برای این کار به باشگاه می‌روند و با کمک مربی حرکات مناسبی را انجام می‌دهند. این در حالی است که رفتن به چنین مکانی برای برخی از افراد سخت و یا زجرآور می‌باشد. دور بودن باشگاه، عمومی بودن کلاس‌ها و همچنین رعایت نشدن نکات بهداشتی سبب می‌شود تا بسیاری از افراد ورزش در خانه را ترجیح دهند.

برای این کار کافیست که وسایل و تجهیزات بدنسازی مناسبی را فراهم نمایید و با داشتن یک برنامه منظم ورزش کنید.

مت یوگا (زیرانداز ورزشی)

یکی از بهترین و مهم‌ترین وسایلی که به عنوان وسایل و تجهیزات بدنسازی باید فراهم کنید، مت یوگا می‌باشد. مت یا زیرانداز یکی از وسایلی است که برای انجام حرکات در خانه به آن احتیاج دارید. این وسیله دارای سطح غیر لغزنده ای است که به شما کمک می‌کند تا در حین حرکات ورزشی بتوانید تعادل خود را حفظ کنید.
این مت‌ها در حقیقت برای رشته یوگا مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در رشته بدنسازی نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. کیفیت و میزان ضخامت آن از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام خرید آن باید دقت کنید که یک نمونه اصل و مرغوب تهیه نمایید.

ایربایک

یکی دیگر از وسایل و تجهیزات بدنسازی که می‌تواند به کاهش وزن و تناسب اندام کمک کنند، همین وسیله می‌باشد. این دستگاه در حقیقت یکی از انواع دوچرخه‌های ثابت می‌باشد که دارای فن مکانیکی است. این فن با پدال زدن شما به حرکت در می‌آید و مانند پنکه عمل می‌کند. این محصول یک نمونه دستگاه هوازی می‌باشد که در چربی سوزی بدن بسیار کارآیی دارد.
استفاده از این نمونه دوچرخه ثابت به عنوان یکی از برترین نمونه از دستگاه هوازی فوایدی زیادی برای فرد ورزشکار به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • عضله سازی
  • تحرک هم زمان بالاتنه و پایین تنه
  • بهبود عملکرد قلب
  • کالری سوزی عالی
  • ایمنی بالا

اگر به دنبال خرید ایربایک با بهترین قیمت و کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما ایربایک یونیورسال است؛ با کیفیت بالا و و البته قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، بهترین گزینه برای خرید دستگاه هوازی می‌باشد. این ایربایک پرطرفدار در سایت حامدیان اسپرت قابل خریداریست.

رک اسکات (رک اسکوات)

ورزشکاران این وسیله را به عنوان یکی از جدید‌ترین نمونه از وسایل و تجهیزات ورزشی می‌شناسند. این محصول قابل استفاده در خانه‌ها نیز می‌باشد و افراد می‌توانند برای ورزش در منازل خود نیز از آن‌ استفاده کنند. برای نصب این دستگاه نیازی نیست که آن را به زمین متصل کنید و فقط کافیست که آن را بر روی زمینی صاف قرار دهید. این محصول را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند و به بازار می‌فرستند. اما همه آن ‌ها برای انجام حرکات اسکات ساخته می‌شوند. شما با خرید این دستگاه می‌توانید به چربی سوزی و عضله سازی در کل اندام‌های بدن خود کمک کنید.

دمبل متغیر

یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت عضلات در خانه، استفاده از دمبل می‌باشد. این وسایل در دو نوع ثابت و متغیر تولید می‌شوند که نمونه‌های متغیر آن برای مصارف خانگی مناسب‌تر هستند. در این حالت نیازی به خرید چند نوع دمبل مختلف ندارید و با خرید یک محصول می‌توانید از وزن‌های مختلف آن برای ورزش و عضله سازی استفاده کنید.
برند حامدیان اسپرت بی نظیر‌ترین نمونه از این دمبل‌ها را فراهم می‌کند تا ورزشکاران با کمک آن‌ها بتوانند حرکات ورزشی کامل و بی نقصی داشته باشند. این دمبل‌ها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و برای مدت زمان طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بند تی آر ایکس (trx)

یکی از کاربردی‌ترین نمونه از وسایل و تجهیزات بدنسازی که می‌توانید برای ورزش در خانه از آن استفاده کنید، این بند‌ها می‌باشند. با استفاده از این محصولات می‌توان حدود ۳۰۰ حرکت ورزشی مختلف در خانه انجام داد. این وسیله فضای کمی را اشغال می‌کند و در عین حال بسیار کارآیی دارد. کار با این وسیله تقریبا بدون خطر است و می‌تواند تاثیر بسزایی در تناسب اندام شما داشته باشد.
ورزش کردن با این نمونه از بند‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • تمرینات متعدد بالاتنه و پایین تنه
  • مورد استفاده برای توان بخشی
  • قابل استفاده برای آماده شدن ورزشکاران
  • افزایش پایداری بدن
  • افزایش قدرت و استقامت
  • کاهش و یا افزایش وزن
  • تناسب اندام
  • قابل حمل بودن دستگاه
  • کم حجم بودن آن

اسلم بال

اگر به دنبال یکی از وسایل و تجهیزات بدنسازی کم حجم هستید که به راحتی قابل جا به جا شدن باشد، اسلم بال را انتخاب کنید. این محصول فضای کمی را در خانه اشغال می‎کند و می‌تواند در کاهش چربی‌های بدن بسیار موثر باشد. با کمک این توپ می‌توانید با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید و به اندام زیبا و جذاب برسید.
در انجام حرکات اسلم بال عضله‌های مختلفی درگیر شده و تحت تاثیر قرار می‌گیرند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • عضلات شانه
  • عضلات راست شکمی
  • عضلات مورب شکمی
  • عضلات چهار سر ران
  • ماهیچه‌های پشتی

این ورزش تمام بدن را درگیر می‌کند و به کالری سوزی بیشتر کمک می‌کند. همچنین قدرت بدنی شما را افزایش می‌دهد و سلامت قلب و عروق شما را تضمین می‌کند. همه این‌ها سبب می‌شود تا بتوان این وسیله ورزشی را یکی از بهترین نمونه‌ها برای ورزش در خانه معرفی کرد.

وال بال

این محصول یک توپ چرمی می‌باشد که برای تقویت عضلات بدن در خانه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این محصول که با استفاده از شن پر شده است، وزن نسبتا زیادی دارد و می تواند به تقویت عضلات دست و شانه‌ها بسیار کمک کند. همچنین از این توپ‌ها برای افزایش تمرکز و حافظه استفاده می‌شوند و با پرتاب آن‌ها می‌توان کل بدن خود را درگیر کنید.

کش پاور باند (پاور لوپ)

یکی از سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین نمونه از وسایل و تجهیزات بدنسازی این نمونه از کش‌ها می‌باشند. این وسیله می‌تواند به افراد کمک کند تا در خانه به تناسب اندام رسیده و سالم‌تر زندگی کنند. این محصولات پلاستیکی که از جنس سیلیکون ساخته می‌شوند، با ضخامت و قطر‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند.
شما با خرید کش پاور باند می‌توانید به رویای تناسب اندام خود دست یابید. با داشتن یک برنامه هفتگی منظم و استفاده از این کش‌ها در خانه می‌توانید چربی سوزی کنید و به اندام ایده‌آل خود برسید. برای این کار کافیست که برند حامدیان اسپرت را برای خرید انتخاب کنید تا با‌کیفیت‌ترین نمونه از این کش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهند.

کش پاور باند

کوشن بال ( بالانس کوشن)

کوشن بال یکی از وسایل و تجهیزات ورزشی بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد که می‌توان در خانه از آن استفاده کرد. این وسیله فضای کمی را اشغال می‌کند و می‌تواند به تقویت تعادل بدن کمک کند. از نظر روانشناسی این وسیله می‌تواند به افزایش اعتماد به نقس افراد کمک کند و آن‌ها را شاداب‌تر خواهد کرد.
این وسیله کوچک می‌تواند به تقویت عضلات کمر کمک کند و آمادگی جسمانی فرد را افزایش دهد. همه افراد با وزن‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند و استقامت بدن خود را افزایش دهند. از آن جایی که جا به جایی آن بسیار ساده می‌باشد و قیمت مناسبی دارد، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای ورزش در خانه به شمار آید.

فوم رولر

یکی دیگر از وسایل و تجهیزات بدنسازی در خانه، این استوانه‌های بسیار کاربردی می‌باشد. این استوانه کاملا سبک و فشرده می‌باشد و در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. با خرید فوم رولر تمرینات مختلفی می‌توان انجام داد و از این طریق می‌توانید عضلات گوناگون بدن را تحت تاثیر قرار دهید. با کمک این محصول می‌توانید عضلات خود را آرام کنید و عملکرد عصبی عضله‌ها را بهبود بخشید.

فوم رولر

بوسوبال

امروزه وسایل و تجهیزات بدنسازی مختلفی ساخته می‌شوند که یکی از بهترین آن‌ها بوسوبال می‌باشد. با استفاده از این وسیله می‌توان حرکات ورزشی مختلفی را انجام داد و به راحتی به تناسب اندام رسید. با کمک این دستگاه چربی سوزی با سرعت بالا‌تری انجام می‌شود و انعطاف پذیری بدن نیز بیش‌تر می‌گردد.
این نیم دایره‌های رنگی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و با کمک آن می‌توان انواع حرکات شکم، کرانچ و پلانک را انجام داد. بهترین انتخاب برای خرید این محصول، برند حامدیان اسپرت می‌باشد. این برند همواره در تلاش است تا با‌کیفیت‌ترین‌ها را به جامعه ورزش ارائه دهد.

ترامپولین ورزشی

این نمونه از ترامپولین‌ها را نیز می‌توان برای مصارف خانگی استفاده کرد. این محصول فضای کمی را اشغال می‌کند و می‌توان به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی از آن استفاده کرد. با حرکت بر روی این وسایل همه عضلات بالاتنه و پایین تنه شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد و چربی سوزی در کل بدن انجام می‌گیرد.

دستگاه کوانتوم آنالایزر

با استفاده از این دستگاه می‌توانید وضعیت بدن خود را در حین ورزش و پس از آن مورد بررسی قرار دهید. این وسیله 45 فاکتور اصلی بدن را اندازه‌گیری می‌کند. به عنوان مثال میزان پروتئین و ویتامین‌های بدن شما را مورد سنجش قرار می‌دهد و اطلاعات کاملی در مورد کمبود ویتامین و املاح معدنی بدن را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر بخواهید در خانه و در هنگام ورزش کردن، سلامتی بدن خود را مورد بررسی و سنجش قرار دهید، کوانتوم آنالایزر نسل 10 می‌تواند بهترین گزینه باشد.

کلام آخر

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که وسایل و تجهیزات بدنسازی مناسبی خریداری کنند و در خانه‌های خود به ورزش کردن بپردازند. وسایل زیادی هستند که می‌توانند برای ورزش در خانه مناسب باشند. برند حامدیان اسپرت یکی از برترین برند‌های فعال در این زمینه می‌باشد. این مجموعه بی‌نظیر‌ترین نمونه از وسایل ورزشی را فراهم کرده و در مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید برای تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی خود، از مشاوران تیم حامدیان اسپرت به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/bfq
اخبار مرتبط
قرص جوشان انرژی زا یکی از خوراکی‌ها و مکمل‌های بسیار ایده‌آل برای افزایش توان افراد و به خصوص بدنسازان است که می‌‍تواند عملکرد فرد را تا حد بسیار بالایی افزایش دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید