صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
کد خبر: 16194
گزارشگر: 2
۸۱۷
۰
۰
۲
انجام امور مهاجرت

لیست بهترین موسسه‌های مهاجرتی توسط برتر ویزا منتشر شد

لیست بهترین موسسه‌های مهاجرتی توسط برتر ویزا منتشر شد
امروزه که تب‌وتاب مهاجرت به خارج از کشور در ایران داغ شده یکی از مشکلات مهاجران انتخاب مؤسسه مهاجرتی مناسب برای انجام امور مهاجرت است؛ ازاین‌رو شناخت بهترین موسسه‌های مهاجرتی امری ضروری برای متقاضیان می‌باشد.

مهاجرت یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که یک فرد برای زندگی خود می‌گیرید؛ ازاین‌رو قبل از انجام این کار باید آمادگی لازم را داشته باشید.
قبل از مهاجرت بسیار مهم است که شما شناخت کافی از کشور مقصد خود داشته باشید و با قوانین و مقررات، فرهنگ و مردم آن کشور آشنا شده باشید.
پس از اینکه کشور مقصد خود را انتخاب کردید باید روش مهاجرت به آن کشور را انتخاب کنید، عموماً مهاجرت قانونی به کشورهای دنیا از طریق راه‌های زیر است:

  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • و …

بعد از انتخاب روش مهاجرت امر بسیار ضروری و تأثیرگذار در مهاجرت، انتخاب مؤسسه مهاجرتی مناسب می‌باشد؛ چرا که در صورت انتخاب اشتباه ممکن است پروسه مهاجرت شما با مشکل مواجه شود.
دراین‌بین که مؤسسات مهاجرتی زیادی فعالیت می‌کنند، افراد سودجویی هستند که ممکن است با اطلاعات غلط شما را از مسیر مهاجرت خارج کرده و زمان و پول شما را هدر بدهند.
همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تعداد زیادی مؤسسه مهاجرتی در حال فعالیت هستند؛ اما بهترین مؤسسه مهاجرتی برای ایرانیان کدام است؟
برای فهمیدن این موضوع باید چندین فاکتور را بررسی کرده و سپس انتخاب خود را انجام بدهید؛ دلیل این کار این است که شما پس از عقد قرارداد راه بازگشتی ندارید.

وظایف یک مؤسسه مهاجرتی چیست؟

بهترین موسسه مهاجرتی

مهم‌ترین وظیفه مؤسسات مهاجرتی این است که با قوانین به‌روز هر کشوری آشنا باشند، یک وکیل مهاجرتی در کشور مقصد برای انجام امور مهاجرتی داشته باشند، مشاورین متخصص و مجرب داشته باشند و تمام امور را بدون اشتباه و به‌صورت قانونی انجام دهند.
قوانین هر کشوری همواره در حال تغییرات است و این موضوع باعث شده تا مهاجرین به‌تنهایی نتوانند تصمیمات درست برای انجام امور مهاجرتی بگیرند؛ در اینجا متخصصین امور مهاجرتی باید به تمام قوانین مسلط بوده و شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
هر روش مهاجرتی قوانین خاص و پیچیده‌ای دارد که وکیلان مهاجرت تسلط بهتری نسبت به همه قوانین دارند، بنابراین وجود یک مشاور صادق و مسلط کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.
برای انجام امور مهاجرت بهتر است که مؤسسات مهاجرتی وکیل‌هایی در کشورهای مقصد داشته باشند تا بدون نیاز به رفت‌وآمد متقاضی امور اداری را به‌درستی انجام دهند.
همچنین در مسیر مهاجرت مشاوره درست بسیار تأثیرگذار است؛ برای مثال شما بسیاری از قوانین سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی را نمی‌دانید، اگر بدون مشاوره درست اقدام به سرمایه‌گذاری در این کشورها کنید ممکن است هزینه و زمان زیادی را صرف کرده و در نهایت موفق به اخذ اقامت نشوید.
در آخر وجود افراد متخصص به شما کمک می‌کند تا بدون اشتباه پروسه حساس مهاجرت را پشت سر بگذارید، حتی یک اقدام اشتباه در این مسیر می‌تواند زمان و هزینه زیادی را از شما بگیرد.
در نهایت شاید بدون کمک مؤسسات مهاجرتی بتوانید به کشور موردنظرتان مهاجرت کنی؛ اما با کمک بهترین مؤسسات مهاجرتی این پروسه آسان‌تر و در برخی موارد ارزان‌تر می‌شود.

ویژگی‌های بهترین مؤسسات مهاجرتی چیست؟

مهاجرت از طریق ازدواج

برای اینکه بتوانیم بهترین مؤسسه مهاجرتی را تشخیص بدهیم فاکتورهای زیادی باید بررسی شوند که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

  • اولین و مهم‌ترین فاکتور برای تشخیص بهترین مؤسسات مهاجرتی مجوزهای قانونی از سازمان‌های مربوطه است؛ برای مثال شما می‌توانید پروانه فعالیت مؤسسه یا فرد مسئول را بررسی کنید، همچنین برای مهاجرت تحصیلی داشتن مجوز از وزارت علوم ضروری می‌باشد.
  • بعد از بررسی مجوزهای شرکت باید درباره وکلای آن مؤسسه تحقیق کنید، داشتن وکلای باتجربه و متخصص در امور مهاجرت که فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه‌های معتبر باشند مورد بسیار ضروری می‌باشد.
  • سابقه یک مؤسسه مهاجرتی نشان‌دهنده تسلط متخصصین آن در زمینه مهاجرت است، هر چه سابقه مؤسسه بیشتر باشد تعداد پرونده‌های انجام شده توسط آنها بیشتر است که در نتیجه باعث تجربه بیشتر آن مؤسسه می‌شود.
  • در کنار بررسی سابقه مؤسسات مهاجرتی باید آمار پرونده‌های موفق آن در زمینه مهاجرت به هر روشی را بررسی کنید؛ شاید یک مؤسسه در زمینه مهاجرت تحصیلی بهتر از مهاجرت کاری عمل کرده باشد که در نتیجه می‌توان برای تحصیلات در خارج از کشور به آن مؤسسه اطمینان کرد.
  • داشتن یک برند ثبت شده معتبر به همراه مکان و شماره‌تلفن‌های ثابت بسیار مهم است؛ یک مؤسسه مهاجرتی معتبر تنها یک وب‌سایت یا صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نیست، پس بهتر است با موسسه‌ای قرارداد ببندید که مکان و هویت مشخصی دارد.
  • همان‌طور که پیش‌تر گفتیم قوانین مهاجرتی هر کشور هر ساله دچار تغییرات می‌شود و بهتر است مشاورین مؤسسات مهاجرتی از این تغییرات اطلاع داشته باشند تا مشاوره با کیفیتی را خدمت شما ارائه بدهند.
  • اگر یک مؤسسه مهاجرتی تمام موارد گفته شده را داشته باشد؛ اما در انجام امور شما صداقت و پیگیری نداشته باشد، شما باز هم به مشکل خواهی خورد؛ پس دقت کنید که مشاور مهاجرت نسبت به شرایط و فاکتورهای موجود به شما مشاوره دهد و این کار را صرفاً برای دریافت هزینه انجام ندهد.
  • در پایان بهتر است با موسسه‌ای قرارداد ببندید که تضمین عودت وجه در صورت عدم موفقیت در پرونده را به شما بدهد تا اعتماد به آنها برای شما راحت‌تر شود.

چطور مؤسسات خوب را از بد تشخیص بدهیم؟

پروسه مهاجرت

تشخیص مؤسسات کلاهبردار از مؤسسات معتبر کار سختی نیست؛ قبل‌تر به شما ویژگی‌های یک مؤسسه مهاجرتی معتبر را گفتیم؛ اما در ادامه چند راه برای تشخیص مؤسسات کلاهبردار می‌گوییم.

  • ابتدا به یاد داشته باشید که پروسه مهاجرت یک پروسه دشوار و زمان‌بر است، پس اگر به شما وعده اخذ ویزا سریع داده شد بدانید که مشکلی در کار است.
  • به دلیل تقاضا بالای مهاجرت مخصوصاً برای کشورهای سطح اول دنیا، پروسه مهاجرت و ارائه و بررسی مدارک کمی زمان‌بر است و هیچ‌کس نمی‌تواند این زمان را برای شما کوتاه کند.
  • راه دیگر برای تشخیص مؤسسات معتبر تماس مستقیم با مدیریت مجموعه است، سعی کنید گفت‌وگو و مشاوره‌ای با مدیریت مؤسسه داشته باشید.
  • حتماً آدرس شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت مؤسسه را دریافت کنید و نظرات دیگر متقاضیان را درباره آن شرکت بدانید؛ مؤسسات معتبر اغلب پاسخگو متقاضیان هستند.
  • همچنین بهتر است که وب‌سایت مؤسسات دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد تا در صورت مشکل بتوانید از طریق مراجع مربوطه شکایات خود را پیگیری کنید.
  • به‌عنوان آخرین نکته باید به مجوزهای مؤسسات توجه کنید، حتماً قبل از انجام هر کاری به دفتر مؤسسه موردنظر مراجعه کرده تا از وجود مکانی مشخص مطمئن شوید و سپس توجه کنید که مجوزات مؤسسه باید به‌صورت مشخص در معرض دید شما قرار گرفته باشد تا بتوانید آن را بررسی کنید.

هزینه انجام امور توسط مؤسسات مهاجرتی چقدر است؟

هزینه مهاجرت هر فرد نسبت به شرایط متقاضی، کشور مقصد، نرخ ارز، روش مهاجرت و … متفاوت است و نمی‌توان هزینه ثابتی را در نظر گرفت.
همچنین فاکتورهای دیگری مثل سابقه کاری مؤسسه مهاجرتی، تعداد پرونده‌های موفق و وجود وکلای متخصص در این مؤسسات روی هزینه پرونده مهاجرتی تأثیر دارد.
شما به‌غیراز هزینه وکیل مهاجرت برای انجام امور اداری باید هزینه‌های دیگری برای ترجمه مدارک، اخذ نوبت سفارت، اخذ ویزا، بلیط پرواز، محل اقامت و... بپردازید که جدا از هزینه وکیل مهاجرت می‌باشد.
اغلب مؤسسات مهاجرتی هزینه کامل پروسه اخذ ویزا را همراه با موارد گفته شده در غالب یک پکیج به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند.
بااین‌حال می‌توانید پس از مشاوره اولیه با بهترین مؤسسات مهاجرتی هزینه تقریبی مهاجرت به کشور موردنظرتان را دریافت کنید.

بهترین مؤسسات مهاجرتی در ایران

در ادامه لیستی از بهترین شرکت‌های مهاجرتی را برای شما آماده کرده‌ایم. این لیست توسط وب‌سایت برتر ویزا معرفی و رتبه‌بندی شده است.

  1. مؤسسه مهاجرتی چاوش مهاجر


    گروه شرکت‌های چاوش که در سال ۱۳۹۳ کار خود را توسط امیرمحمد سیف‌زاده و احسان سیف‌زاده آغاز کرده در سال‌های فعالیت متقاضیان زیادی را در زمینه مهاجرت راهنمایی کرده است.
    این شرکت در سال ۲۰۲۱ در کشور انگلستان ثبت شده و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ به‌عنوان نماینده رسمی سفارت استرالیا در ایران فعالیت کرده است.
    آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، بین قائم‌مقام فراهانی و میرزای شیرازی پلاک ۴۱۰ طبقه اول
    شماره تماس: 02188558004
  2. آرمان پرشین خاورمیانه


    مجموعه آرمان پرشین خاورمیانه با نام تجاری مای آرمان در سال ۱۳۸۵ باهدف کمک به دانشجویان در زمینه مهاجرت تحصیلی فعالیت خود را آغاز کرده.
    این مجموعه با مدیریت آقای فضل‌الله نصیری اولین مرجع تخصصی تحصیلات بین‌المللی در ایران است که با بیش از ۱۰۰۰ دانشگاه معتبر در جهان همکاری می‌کند.
    آدرس: خیابان کلاهدوز (دولت)، تقاطع بلوار کاوه، پلاک ۱، برج پاناروما، طبقه ۷، واحد ۷۱۸
    شماره تماس: 02191004190
  3. مؤسسه امور ثبتی و مهاجرتی ثبتا


    مؤسسه امور ثبتی و مهاجرتی ثبتا در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را رسماً آغاز کرده و در زمینه امور حقوقی و مهاجرتی مخصوصاً از روش سرمایه‌گذاری متقاضیان را راهنمایی می‌کند.
    ثبتا در بیش از ۵۰ کشور دنیا شعبه دارد و در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ گواهینامه برترین مؤسسه حوزه آسیا را از کمپانی Certper دریافت کرده است.
    آدرس مؤسسه: ایران - تهران – خیابان نلسون ماندلا (جردن) – انتهای خیابان مهری - روبروی صداوسیما – پلاک۲۷۷۰
    تلفن: 02191031568
  4. مؤسسه مهاجرتی ویزا 724


    مؤسسه مهاجرتی ویزا ۷۲۴ یکی از مؤسسات برتر در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی، کانادا، دبی و … می‌باشد که با ۱۵ سال سابقه آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان می‌باشد.
    ویزا ۷۲۴ دارای مجوز وزارت گردشگری ایران، مجوز اداره مهاجرت کانادا، مجوز فدرال کانادا برای شرکت توسعه استارتاپ و سرمایه‌گذاری و … می‌باشد.
    آدرس: خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، جنب پمپ‌بنزین، ابتدای کوچه الهیه
    شماره تماس: 02122609232
  5. نیلگام سفر


    نیلگام سفر بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه امور اخذ ویزا، مهاجرت کاری و تحصیلی می‌باشد که رکورددار بیشترین تعداد پیکاپ ویزا در ۱ سال می‌باشد.
    این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان خبره با چندین سال سابقه به دنبال ساده‌سازی پروسه مهاجرت و اخذ ویزا است.
    آدرس: تهران، خیابان‌ شریعتی، خیابان‌ دستگردی (ظفر)، بین شمس تبریزی و نفت شمالی، جنب بانک شهر، پلاک ۱۴۸، طبقه اول
    شماره تماس: 02175237

این تنها ۵ عدد از شرکت‌های معتبر مهاجرتی در ایران است که توسط برتر ویزا معرفی شده، برای مشاهده لیست ۱۰تایی بهترین شرکت مهاجرتی می‌توانید به وب‌سایت برتر ویزا مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

انتخاب یک مؤسسه مهاجرتی معتبر تأثیر بسیار زیادی در پروسه مهاجرت شما دارد چرا که مهاجرت تصمیم بسیار مهمی است که آینده شما را تغییر خواهد داد.
یافتن مؤسسه مهاجرتی معتبر کاری زمان‌بر است، اما با کمک Bartarvisa.com این کار آسان شده و شما با خیالی راحت می‌توانید لیستی از مؤسسات معتبر در هر زمینه را در این وب‌سایت پیدا کنید.

https://www.asianews.ir/u/bgn
اخبار مرتبط
دانمارک به ‌عنوان یکی از شادترین کشورهای جهان، همواره در شاخص‌های مختلف جهانی در رتبه‌های بالایی قرار گرفته و این کشور را به مقصدی جذاب برای افرادی که به دنبال زندگی بهتر هستند تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا شش دلیل وسوسه کننده برایتان از جذابیتهای دانمارک ارائه دهیم؛ حقایقی که قبل از مهاجرت به دانمارک باید بدانید... از خیابان های شلوغ کپنهاگ گرفته تا مناظر آرام روستایی دانمارک، این فرصت شما برای کشف سرزمینی است که رویاها واقعاً در آن شکوفا می‌شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید