صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
کد خبر: 16260
گزارشگر: 213
۱۳۰۳
۰
۰
۱
امضای تفاهم بین فوتبال ایران و عربستان

رونالدو و نیمار به ایران می آیند+فیلم

رونالدو و نیمار به ایران می آیند+فیلم
تیم های النصر و الاتحاد و سایر نمایندگان عربستان با بازیکنان مطرحی چون نیمار و رونالدو به ایران خواهند آمد.

به گزارش آسیانیوز، تفاهم نامه بین مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و عربستان به زودی امضا خواهد شد تا نمایندگان دو کشور بتوانند در زمین یکدیگر بازی کنند.

منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نشستی که مهدی تاج با همتای عربستان ی خود داشت گفت: تازه ترین اطلاعات من این است که تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال ایران و عربستان بزودی امضا خواهد شد.

به گزارش رکنا، وی در توضیح بیشتر این خبر گفت: به دنبال امضا این تفاهم نامه ممنوعیت برگزاری بازی نمایندگان دو کشور برطرف خواهد شد و نمایندگان عربستان به ایران خواهند آمد. این موضوع پس از تفاهم نهایی به اطلاع کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد رسید.

قنبرزاده ادامه داد: هر زمان دو کشور با یکدیگر توافق کنند کمیته های اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ممنوعیت را برخواهند داشت و نمایندگان دو کشور می توانند در ورزشگاه های خانگی با حریف بازی کنند.

 

با اظهار نظری که نایب رئیس فدراسیون فوتبال داشته است، تیم های النصر و الاتحاد و سایر نمایندگان عربستان با بازیکنان مطرحی چون نیمار و رونالدو و ... به ایران خواهند آمد تا با نمایندگان ایران بازی کنند.

 

دفن شبانه صحت دارد؟ 

پزشکی قانونی استان نوشهر اعلام کرد: برخلاف اظهار نظرهای رسانه های معاند به هیچ عنوان پیکر مرحوم روحی شبانه و مخفیانه دفن نشده است.

«جواد روحی» یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد، پنجشنبه نهم شهریور به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است./

https://www.asianews.ir/u/brg
اخبار مرتبط
روبرتو مانچینی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، با دستمزد سالیانه ۳۰ میلیون یوروی، هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده گرفت.
پاری سن ژرمن بعد از دو تساوی با لوئیس انریکه پیروزی شد و توانست در هفته سوم لیگ فرانسه برابر لانس به پیروزی دست پیدا کند.
باشگاه الاتحاد عربستان مدیران لیورپول و یورگن کلوپ سرمربی این تیم را برای فروش محمد صلاح متقاعد می کند.
ورزش ایران و جهان امروز با موضوعات و اتفاقات مختلف همراه بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید