صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 16281
گزارشگر: 2
۱۲۷۸
۰
۰
۱
مرغ سوخاری

معرفی سرزمین سوخاری شیراز + منو و اطلاعات تماس

معرفی سرزمین سوخاری شیراز + منو و اطلاعات تماس
امروزه طرفداران غذاهای فست فودی بسیار بیشتر از قبل شده است. بخشی از این غذاها مربوط به سوخاری‌ها هستند که معمولا در منوی اکثر فست فودها می‌توانید آنها را ببینید. اما در مقابل رستوران‌هایی نیز در جهان وجود دارند که به صورت تخصصی به سرو انواع سوخاری می‌پردازند. نمونه این مجموعه‌ها را در ایران هم داریم و سرزمین سوخاری شیراز یکی از آنهاست. در این مجموعه که شعبات مختلف آن در شهرهای دیگر نیز وجود دارد همه غذاها به صورت سوخاری شده بوده و با طعم و مزه‌های مختلف سرو می‌شوند.

حتی انواع ساندویچ سوخاری، سیب‌زمینی سوخاری و سبزیجات سوخاری را هم می‌توانید در منوی شعبات مختلف آن ببینید. اگر شما هم جزو طرفداران غذاهای سوخاری هستید، این مطلب را در مورد معرفی رستوران سوخاری شیراز از دست ندهید.

معرفی سرزمین سوخاری شیراز با شعبات ۲۳ گانه

رستوران سوخاری شیراز همانطور که از نامش پیداست به صورت تخصصی روی تهیه و سرو غذاهای سوخاری کار می‌کند. کافی است نگاهی به منوی آن بیاندازید تا با اسامی متنوع و متفاوتشان آشنا شوید. بافت سوخاری که روی مواد غذایی قرار می‌گیرد با استفاده از مواد مخصوص خود سرزمین سوخاری است که ترکیب آن با سال‌ها تجربه و آزمون و خطا توسط سرآشپزان حرفه‌ای به دست آمده است. طعم خاص سوخاری‌های مجموعه نیز به دلیل همین ترکیب متفاوت است.
در سرزمین سوخاری خبری از قیمت‌های سر به فلک کشیده نیست. مدیریت مجموعه با حفظ کیفیت غذاها و سرویس‌دهی قیمتی مناسب را برای کلیه آیتم‌های خود در نظر گرفته و به همین دلیل است که در شیراز از آن به عنوان یک سالن غذاخوری متوسط از نظر اقتصادی می‌شناسند و به یک پاتوق همیشگی برای مسافران و ساکنین شهر تبدیل شده است.
با ورود به تمام شعبات مختلف سرزمین سوخاری، شاهد دکوراسیون ساده و در عین حال مدرنی خواهید بود که لذت صرف غذا را برایتان چند برابر می‌کند. به علاوه در زمان سرویس‌دهی نکات بهداشتی به طور کامل رعایت شده و تمام کارکنان و پرسنل مجموعه با روی گشاده و احترام کامل در حال سرویس‌دهی هستند.
در نهایت نیز قابلیت خرید سالاد شیراز ، انواع سوخاری و کلیه آیتم‌هایی که در منوی سرزمین سوخاری قرار گرفته، ویژگی‌های مثبت این رستوران‌های زنجیره‌ای را تکمیل می‌کند.

آدرس و شماره تلفن رستوران سرزمین سوخاری شیراز

انواع سوخاری

همانطور که گفته شد، سرزمین سوخاری یک رستوران زنجیره‌ای است. در تمام کشور ۲۳ شعبه از این مجموعه غذاخوری قرار داشته و تنها ۴ شعبه آن در شیراز است. همچنین در دیگر شهرها مانند تهران، اصفهان و تبریز نیز شعباتی از آن تاسیس شده است. برای افرادی که به طعم غذاهای سوخاری علاقه ندارند، لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?category=7-%3E10&page=0، امکان خرید انلاین پاستا شیراز، پیتزا، ساندویچ و دیگر غذاهای دلخواهشان را به آنها می‌دهد. اما اگر قصد سفر به شیراز و چشیدن طعم غذاهای ترد سرزمین سوخاری را دارید، اطلاعات زیر در مورد آدرس و شماره تماس شعبات مختلفش را در ذهنتان بسپارید:

  • آدرس شعبه ۱: قدوسی شرقی، نبش کوچه پنج / شعبه ۲: خیابان جهاد سازندگی، نرسیده به نارون / شعبه ۳: فرهنگ شهر، خیابان شهید کسائی، نبش کوچه ۶ / شعبه ۴: خیابان دانش‌آموز، پلاک ۱۰۳
  • تلفن شعبه ۱: 07138333990 / شعبه ۲: 07132298119 / شعبه ۳: 07136251095 / شعبه ۴: 07136311882

منوی کاملا سوخاری در رستوران سرزمین سوخاری شیراز

اگرچه بافت تمام غذاها در سرزمین سوخاری، ترد و کریپسپی است، اما طعمشان کاملا متفاوت است. به عنوان مثال شما می‌توانید مرغ سوخاری را در انواع اسپایسی یا معمولی سفارش دهید. سرآشپزان حرفه‌ای این مجموعه در بازه‌های زمانی مختلف با خلاقیت و نوآوری خود برای درست کردن انواع سوخاری، آیتم‌های متفاوتی را به منوی خود اضافه می‌کنند. موارد زیر شامل غذاهایی است که شما می‌توانید از منوی سرزمین سوخاری سفارش دهید:

  • انواع ساندویچ: ساندویچ کریسپی برگر اسپایسی، کریسپی برگر، ساندویچ کریسپی هات داگ اسپایسی، ساندویچ کریسپی هات داگ، ساندویچ کریسپی چیکن اسپایسی، ساندویچ کریسپی چیکن
  • انواع سوخاری: استریپس سه تکه اسپایسی سینگل، استریپس سه تکه سینگل، مرغ سوخاری دو تکه نرمال سینگل، گوشت سوخاری نرمال، فیله استریپس ۴ تکه اسپایسی، فیله استریپس چهار تکه نرمال، مرغ سوخاری دو تکه نرمال، مرغ سوخاری سه تکه نرمال، مرغ سوخاری دو تکه اسپایسی سینگل، فیله تیکه‌ای، میگو سوخاری، کتف وبال سوخاری ۶ تکه نرمال، مرغ سوخاری سه تکه اسپایسی، مرغ سوخاری دو تکه اسپایسی
  • انواع پیتزا: پیتزا هن، پیتزا بیکن
  • انواع پیش غذا: سالاد کلم، سالاد فصل، سالاد سزار، سیب‌زمینی سرخ کرده، پنیر سوخاری، پیاز سوخاری، چیکن کورن، قارچ سوخاری
  • انواع نوشیدنی: هوفنبرگ بلوبری، هوفنبرگ کاکتوس، هوفنبرگ انگور، هوفنبرگ پرتغالی، هوفنبرگ سیب کیوی، دوغ، موهیتو، آب گازدار، نوشابه، آب معدنی، ماءالشعیر
  • اضافات: سس سالاد فصل، سس سالاد سزار، سس تند، سس کنجد، سس سیر، نان بروتچن، سس سیر و کنجد

خرید آنلاین غذاهای سوخاری از شعبات مختلف سرزمین سوخاری شیراز

مرغ سوخاری

افراد زیادی سرزمین سوخاری را می‌شناسند و به شعبات آن سر زده‌اند. اما در این مطلب سعی کردیم به طور کامل کلیه اطلاعات آن را پوشش دهیم تا بتوانیم دید مناسبی از آن را در ذهن شما ایجاد کنیم. اما نکته قابل توجهی که در این رستوران وجود دارد، امکان سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن اسنپ فود است. با وارد شدن به سایت این پلتفرم و وارد کردن آدرس خود در قسمت مشخص شده و سپس جستجوی نام سرزمین سوخاری می‌توانید شعباتی که در نزدیکی‌تان قرار گرفته‌اند را به شما نشان می‌دهد. با کلیک روی هر کدام از این شعبات در نهایت می‌توانید به منوی آن دست پیدا کرده و با مشاهده قیمت، گزینه‌های دلخواهتان را به سبد خرید اضافه کنید. پس از دریافت سفارش شما از سمت رستوران، آماده‌سازی و بسته‌بندی آن انجام شده و در نهایت غذا به صورت گرم به دستتان خواهد رسید.
به علاوه اگر سفارش شما به صورت آنلاین ثبت شود، امکان استفاده از کدهای تخفیف و تخفیفات درصدی ویژه رستوران را هم دارید و این امتیازی است که در هنگام خرید اینترنتی وجود دارد. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات شعبات مختلف سرزمین سوخاری را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت غذاها و سرویس‌دهی آن با ما به اشتراک بگذارید.

https://www.asianews.ir/u/bu5
اخبار مرتبط
فرآیند انجماد فوق سریع پمینا، طراوت و تازگی را به ارمغان می‌آورد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید