صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
کد خبر: 16392
گزارشگر: 464
۶۵۳
۰
۰
۳
در هتل اسپیناس پالاس شروع به کار کرد

ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه

ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه
ششمین سمپوزیوم معماری ترمه، توسط گروه ترمه مدیا در هتل اسپیناس پالاس تهران شد و پس از برگزاری همایش معماری، نمایشگاه متریال‌های ساختمانی افتتاح شده و شروع به کار کرد.

به گزارش آسیانیوز، حضور در افتتاحیه نمایشگاه ساختمانی و طراحی دکوراسیون داخلی ترمه فقط با کارت دعوت امکان‌پذیر بود، اما شرکت در همایش و بازدید از نمایشگاه متریال‌های ساختمانی از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ برای عموم آزاد و رایگان است.

حامی اصلی ششمین سمپوزیوم معماری ترمه، شرکت مشاور املاک نیو وی New Way Property Company است که یکی از ۵ شرکت برتر حوزه املاک در شهر دبی و امارات متحده عربی به شمار می‌آید.

وب‌سایت این شرکت به آدرسnewayint.com در دسترس است. مشاور املاک نیو وی در سال ۲۰۰۶ با هدف تجدید استانداردسازی در زمینه ارتباط مشتریان در صنعت املاک و مستغلات دبی، از طریق ایجاد پایبندی به اصول اخلاقی و ابهام‌زدایی، تأسیس گردیده تا فرآیند پیچیده خرید و فروش ملک در دبی را تا حد ممکن برای مشتریان ساده کند.

حامی رسانه‌ای سمپوزیوم معماری امسالMarvsun Magazine است و دیگر حمایت‌کنندگان ششمین سمپوزیوم اسپیناس عبارتند از: مهندس حمیدرضا رحمانی، برند مبلمان نظری، انجمن‌های مهندسی ساختمان‌های تهران و باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان.

حمایت ترمه مدیا از فرهنگ معماری این سرزمین 

ترمه مدیا با برگزاری سالانه سمپوزیوم معماری و نمایشگاه‌های آکادمیک و تخصصی ساختمان، علاوه بر معرفی برندها، سعی در حمایت از فرهنگ معماری این سرزمین داشته و برای رشد و اعتلای آن تلاش می‌کند.

اساتید مطرح، آرشیتکت‌های به نام و فعالان عرصه معماری، همچون سال‌های گذشته، همراه ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه خواهند بود. از این‌رو، بستری مساعد برای برقراری ارتباط بین معماران، سازندگان، تولیدکنندگان، طراحان و دست‌اندرکاران این صنعت، ایجاد گشته و امید است با تداوم چنین برنامه‌های حمایتی، مشکلات موجود در صنعت ساختمان و معماری رفع شده و گامی مؤثر در جهت توسعه هرچه بیشتر فرهنگ این رشته، در سطح جامعه برداشته شود.

گفتنی‌ست در کنار ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه، روز ۱۸ شهریورماه، پس از برگزاری همایش معماری، نمایشگاهی با محوریت ساختمان و متریال‌های ساختمانی، شروع به کار خواهد کرد.

گروه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه ششمین سمپوزیوم معماری ترمه، از برندهای لوکس و شناخته‌شده، در رشته‌های مختلف از جمله طراحی داخلی، نما، اکسسوری، متریال‌های خاص ساختمانی و... هستند.

تعداد مشارکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه متریال‌های ساختمانی ششمین سمپوزیوم معماری، تاکنون۱۰۰ شرکت ساختمانی از ایران و جهان اعلام شده است، اما با توجه به تقاضای مشارکت‌کنندگان، احتمال افزایش فضا، برای حضور شرکت‌های بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

برخی از برندهای خارجی حاضر در نمایشگاه ششمین سمپوزیوم معماری:

ـ ABB آلمان: این شرکت در صنعت برق، اتوماسیون خانگی و اداری، یکی از شرکت‌های پیشرو و دارای سابقه ۱۳۰ ساله است.

ـ Kaadas چین: کمپانی کاداس از بزرگترین تولیدکنندگان قفل دیجیتال در جهان است.

ـ Orvibo چین: یک برند تجاری سرشناس کشور چین، که یک مسیر جدید را در تولید محصولات هوشمند خانه طراحی کرده است.

ـ Schneider آلمان: تامین‌کننده کلید و پریزهای هوشمند

ـ NHN ژاپن: یکی از برجسته‌ترین برند‌های ژاپنی است که در زمینه تولید و توسعه انواع یراق‌آلات، آرامبند و قفل درب‌های ساختمانی در سطح جهان فعالیت دارد.

ـ HTN-Prime واردکننده‌ و تولیدکننده‌ در زمینه یراق‌آلات و دستگیره‌های هوشمند

ششمین سمپوزیوم معماری ترمه در روز شنبه۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴ در سالن آمفی‌تئاتر هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد تهران برگزار خواهد شد.

موضوع سمپوزیوم ترمه مدیا

موضوع همایش و سخنرانی‌های ششمین سمپوزیوم ترمه مدیا «در ستایش وضعیت روایت گذار در معماری معاصر ایران» اعلام شده است. هویت بصری و مدیریت پنل، همچون سال گذشته، با استودیو صفار خواهد بود. احمد صفار، کوروش رفیعی، علیرضا شرافتی، شاهین حیدری، هادی فردانش، شورش عابد، کامبیز مشتاق گوهری از جمله چهره‌های معماری و صاحب‌نظران دعوت‌شده به ششمین سمپوزیوم معماری هتل اسپیناس هستند.

ترمه مدیا درباره انتخاب موضوع همایش آورده است: «مسئله این است که اکنون، یعنی هنگامه پشت سر گذاشتن قرن قبلی و ایستادن در آستانه قرنی دیگر، پرسشی که پرسیدنش را، خود به ما تحمیل می‌کند این است که معماری نزد ما و برای ما در چه وضعیتی واقع است؟ اینکه اکنون فهم معمار ایرانی از معماری چیست و این فهم در چه نسبتی با فهم یا فهم‌های معماری در سایر نقاط جهان قرار دارد. به تعبیر دیگر تلاش داریم نخست روشن کنیم معماری به منزله یک دیسیپلین (Discipline) و فرمی از دانش، در سطح جهانی، امروز شامل چه گفتمان‌هایی (Discorses) است، تقابل، تعارض یا تعامل میان این گفتمان‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه گفتگوهایی (Dialogue) در جریان است، سپس دریابیم معماران ایرانی در کجای این کشمکش‌ها ایستاده‌اند و هر یک کدام جریان فکری و گفتمانی را در این سپهر فرهنگی نمایندگی می کنند.

مختصر اینکه دریابیم «کجای کاریم؟» و این «وضعیت» آبستن چه «موقعیت‌هایی» است؟ ستودن اراده‌ای معطوف به یک خودآگاهی فرهنگی. در ستایش «سنجش وضعیت» ناظر بر اینکه بپرسیم: ستایش یا نکوهش وضعیت؟ مسئله این است.

بازدید از نمایشگاه و حضور در گردهمایی ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه، که با حضور برندهای برجسته، سازندگان، طراحان داخلی و آرشیتکت‌های مطرح کشور برگزار خواهد شد، برای عموم، آزاد و رایگان بوده و دانشجویان، علاقمندان و افرادی که برای تکمیل پروژه‌های خود، به متریال‌های لوکس، صنایع هوشمند و آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان نیاز دارند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

https://www.asianews.ir/u/c8y
اخبار مرتبط
ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه روز گذشته با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تخصصی متریال ساختمانی در سالن نمایشگاه‌های هتل اسپیناس پالاس تهران افتتاح شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید