صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
کد خبر: 16400
گزارشگر: 2
۶۱۴
۰
۰
۲
جواهرهای فرش قرمز جشنواره ونیز

«جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز هشتادمین دوره جشنواره ونیز

«جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز هشتادمین دوره جشنواره ونیز
هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز ۳۰ آگوست ۲۰۲۳ (۸ شهریور ۱۴۰۲) در ایتالیا آغاز به کار کرد. ونیز از روز افتتاحیه تا اختتامیه، شاهد حضور ستارگان مطرح روی فرش قرمز بوده است. امسال نیز بسیاری چهره‌های شاخص هنر و مد با انتخاب و پوشش جواهرات برند «جواهری حسن‌زاده» بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز حاضر شده و مقابل عکاسان و خبرنگاران قرار گرفته‌اند.

نام ونیز در سال‌های اخیر، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها برای معرفی فیلم‌ها به فصل جوایز سینمایی و اسکار نیز مطرح شده است. فیلم‌هایی چون «جاذبه»، «بردمن»، «جوکر»، «شکل آب»، «روما»، «سرزمین آواره‌ها» و «مستند تمام زیبایی و خونریزی» و... پس از رونمایی در جشنواره ونیز سال های گذشته، حضور موفقی در فصل جوایز سینمایی و کسب جایزه اسکار داشتند. چهره‌ها و برندها با شناخت و درک این موضوع، حتی با توجه به حواشی‌ها و اعتصابات هالیوود، کماکان حضوری فعال در ونیز دارند.

فرش قرمز

«جواهری حسن‌زاده» امسال نیز، همانند سال‌های گذشته برای معرفی محصولات خود در قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان حضور دارد. تا کنون سیدنی سویینی Sydney Sweeney هنرپیشه و مدل آمریکایی، ازگه ازاکارOzge Ozacar بازیگر و مدل ترکیه‌ای، کامیلا مندسCamila Mendes هنرپیشه و مدل آمریکایی، آدریانا لیما Adriana Limaسوپرمدل و هنرپیشه معروف برزیلی، آنجلا کالویسی Anjela Caloisi بلاگر و مدل ایتالیایی، میلانه فریسن Millane Friesen بلاگر و مدل آلمانی، سو مارسلینو Suh Marcelino بلاگر و مدل برزیلی، و... برند «جواهری حسن‌زاده» را در جواهرات، برای پوشش و حضور بر فرش قرمز جشنواره ونیز برگزیدند.
جشنواره ونیز امسال شاهد حضور چهره‌های سرشناسی چون «لوک بسون»، «بردلی کوپر»، «سوفیا کاپولا»، «دوید فینچر»، «مایکل فرانکو» و «مایکل مان» در بخش مسابقه اصلی برای کسب جایزه شیر طلایی بهترین فیلم و.. است و در بخش غیرقابتی نیز آثار فیلم‌سازان سرشناسی مثل «وودی آلن» و «وس اندرسون» تا «ویلیام فردکین»، «رومن پولانسکی» و «ریچارد لینکلیتر» را به نمایش می‌گذارد.
«جواهری حسن‌زاده» تاکنون برای معرفی محصولات، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود در عرصه صنعت جواهرات، علاوه بر شرکت در دو دوره گذشته جشنواره فیلم ونیز، هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن، مت گالا ۲۰۲۳ و نود و پنجمین دوره اسکار، نیز شرکت کرده است.
«جواهری حسن‌زاده»، با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری ملی و بین‌المللی در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. بازار بزرگ تهران در ایران و شهر لندن در کشور انگلستان، مراکز فعال این جواهری در فروش و ارائه خدمت به مشتریان وفادار خود هستند.

جواهر

هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، ۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۸ شهریور ۱۴۰۲) به کار خود پایان داد.

اینستاگرام:
hassanzadeh_jewelry
@

https://www.asianews.ir/u/c96
اخبار مرتبط
مراسم مِت‌گالا Met Gala 2023 دوشنبه اول می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در شهر نیویورک برگزار شد. این مراسم در حالی پایان یافت که خوآن اسمالز (Joan Smalls) سوپر مدل مطرح بین‌المللی، برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور در مراسم، جمع خبرنگاران و عکاسان برگزید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید