صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
کد خبر: 16401
گزارشگر: 464
۶۹۶
۰
۰
۲
کتابی برای آموزش کودکان

ویتامین ۳ فارسی اول دبستان

ویتامین ۳ فارسی اول دبستان
ویتامین ۳ فارسی اول دبستان، کتابی برای آموزش، کار و تمرین و سنجش و ارزیابی بهتر زبان فارسی

به گزارش آسیانیوز، یکی از سرمایه های بزرگ جامعه بشری وجود کودکان و نوجوانان خردمند و داناست چرا که در آینده‌ای نزدیک همان کودکان و نوجوانان افرادی تاثیرگذار در هر کشور خواهند شد و قطعا سرمایه گذاری اساسی بر روی آنها تقویت بنیان‌های فکری یک اجتماع موفق را در پی خواهد داشت. در این میان به نظر کارشناسان اموزشی کتاب‌های آموزشی تا حد بسیار زیادی می تواند در رشد کیفی این قشر مهم تاثیرگذار باشد. کتاب‌های ویتامین ۳ چنین هدف والایی را در دستور کار خود قرار داده است.

کتاب فارسی اول دبستان یکی از مجموعه کتاب های خانواده ویتامین ۳ می باشد که با هدف ایجاد علاقمندی و انگیزش های مثبت و تسهیل در یادگیری دانش آموزان دبستانی توسط یک تیم با تجربه پایه اول دبستان که بدون شک مهمترین پایه تحصیلی می باشد به مرحله انتشار رسیده است.

قابل ذکر است عدد سه با مفهوم سه وجهی به صورت زیر می باشد. ۱. آموزش و یادگیری. ۲. کار و تمرین. ۳. سنجش و ارزیابی. چنانچه خواهید دید در این کتاب برای هر درس ابتدایی آموزش و سپس کار و تمرین و در انتها پرسش هایی جهت سنجش آمده است که می‌تواند به صورت اصولی در یادگیری هر دانش آموز در دروس مربوطه بسیار تاثیر گذار باشد. ضمن اینکه پاسخنامه قسمت کار و تمرین به صورت کد آورده شده است و در صفحه پایانی کتاب راهنمایی‌های لازم برای استفاده بهتر از کتاب و پاسخگویی به سوالات درج شده است.

لازم به یادآوری است این روش سه وجهی آموزشی برای سه درس فارسی، ریاضی و علوم از پایه اول دبستان تا نهم دبیرستان تحت عنوان مجموعه کتابهای ویتامین ۳ به مرحله چاپ و انتشار خواهد رسید.

کتاب ویتامین ۳ فارسی اول دبستان را انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری در ۱۶۳ صفحه و با قیمت ۱۵۰۰۰۰۰ریال رهسپار بازار کتاب کرده است.

نویسنده: جواد لگزیان

 

https://www.asianews.ir/u/c98
اخبار مرتبط
یزد - پویش «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی»باعث تقویت جریان گردش کتاب در جامعه و در نتیجه افزایش سرانه مطالعه در کشور می‌شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید