صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۹
کد خبر: 16511
گزارشگر: 2
۱۰۰۱
۰
۰
۳
کنکور هزار و چهارصد و سه

بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی ۱۴۰۳

بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی ۱۴۰۳
کنکور سال ۱۴۰۳ برای همه بچه‌های کنکوری می‌تواند‌، سرنوشت ساز باشد‌. در این میان رشته‌ی انسانی‌ هم یکی از رشته‌هایی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده و متقاضیان زیادی برای کنکور دارد‌. شما برای موفق شدن در کنکور باید برای تک تک درس‌های خود‌، تحقیق کرده و بهترین منابع هر درس را پیدا کنید تا بتوانید درصد بالایی کسب کنید. درس روانشناسی یکی از مهم‌ترین دروس رشته انسانی است و تاثیر زیادی در کنکور سراسری دارد. پس باید منبع مناسبی برای تسلط بر این درس پیدا کنید.

از طرفی پیدا کردن بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی 1403 کار زمان‌بری است.
شما حتما قبل از پیدا کردن و خرید این کتاب‌ها در ابتدا باید آن‌ها را بشناسید و بعد تصمیم به خرید بگیرید. البته باید این کار را با سرعت بالایی انجام دهید تا وقت خود را از دست ندهید. زمان مهم‌ترین چیز برای کنکوری‌ها است. انتخاب منابع خوب می‌تواند دغدغه‌ی بسیاری از شما عزیزان باشد‌. ما در این مطلب قصد داریم تا به شما در انتخاب بهترین منابع روانشناسی کنکور امسال کمک کنیم و منابعی متناسب با شرایطتان‌، معرفی کنیم‌.

۳ قدم برای انتخاب بهترین منبع روانشناسی کنکور۱۴۰۳

  1. سنجش سطح خود
    گام اول برای تهیه‌ی‌ یک منبع روانشناسی خوب‌، شناختن و داشتن آگاهی کامل از سطح خودتان است‌.شما در ابتدا باید با تست‌ها و ازمون‌ها از سطح خود با خبر شوید و بدانید در چه مرحله‌ای قراردارید‌. این سنجش به شما کمک می‌کند تا بدانید کتاب کمک درسی که قرار است تهیه کنید‌، باید در چه سطحی قرار داشته باشد‌.
    بیشتر بخوانید: کتاب های جامع برای کنکور انسانی
  2. آگاهی ازسطح کتاب
    گام بعدی پس از شناختن سطح خودتان این است که بدانید کتاب در چه سطحی است. شما نباید کتابی پاِئین‌تر از سطح خود انتخاب کنید چرا که باعث اتلاف وقتتان می‌شود‌. همچنین نباید کتابی بالاتر از سطح خودتان انتخاب کنید‌؛ زیرا ممکن است نتوانید مطالب آن را درک کنید و ناامید شوید‌. بالاتر بودن سطح کتاب از سطح فعلی شما بازهم اتلاف وقت محسوب می‌شود‌.
  3. اولویت خود را مشخص کنید
    آگاهی داشتن از سطح کتاب و آگاهی داشتن از تست‌ها و مطالب آن‌، دو مسأله‌ی کاملاً متفاوت است‌. شما علاوه بر اینکه باید بدانید کتاب تا چه حد اطلاعات دارد باید بدانید این کتاب در کدام بخش قوی‌تر عمل کرده‌است. مثلا اگر پاسخنامه کامل برای شما اهمیت دارد، حتما باید کتابی تهیه کنید که پاسخنامه تشریحی خوبی داشته باشد.

کتاب تست روانشناسی خیلی سبز

  • تست‌های تالیفی کنکوری
  • درسنامه کامل و گسترده
  • نداشتن تست‌های تکراری
  • پوشش‌دهنده تمام مباحث کتاب درسی

کتاب تست روانشناسی خیلی سبز یکی از بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی ۱۴۰۳ است. این کتاب درسنامه کاملی دارد و سپس به صورت مستقیم به سراغ تست‌های کاربردی رفته است. این تست‌ها شامل تست‌های کنکور هم هستند. این کتاب تست‌های متنوع‌تری دارد و افرادی که از این کتاب می‌توانند استفاده کنند‌، فقط کنکوری‌ها نیستند. این کتاب از انتشارات خیلی سبز برای دانش‌آموزان پایه یازدهم انسانی هم مناسب است.

کتاب روانشناسی کنکور انسانی آبی قلم چی

  • تست‌های باکیفیت
  • درسنامه طبقه‌بندی‌شده
  • سؤالات شناسنامه‌دار و پیمانه‌ای

این کتاب تمامی مباحث را تقسیم کرده و آن‌ها را به ترتیب در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما می‌توانید برای محک زدن خود از این کتاب استفاده کنید. این کتاب حدود ۱۰۰۰ تست متنوع و با کیفیت دارد. اگر می‌دانید که این تعداد تست‌، شما را برای آزمون سراسری کنکور‌، آماده نمی‌کند‌، می‌توانید در کنار این منبع از کتاب‌های کمک درسی دیگری استفاده کنید و برای محکم کاری تست‌های این کتاب را حل کنید.

کتاب موج آزمون روانشناسی کنکور الگو

  • سؤالات قوی و باکیفیت
  • پاسخنامه‌ی تشریحی کامل
  • دارای مثال‌های مختلف برای درک مطلب
  • بیش از ۲۰ آزمون تستی

علاوه بر مطالب و مباحث درون کتاب‌، باید بدانید که این کتاب در جیب جا می‌شود؛ به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید در مسیر رفت و آمد خودتان‌، مطالعه داشته باشید. بزرگ بودن اندازه‌ی بیشتر کتاب‌ها می‌تواند مانع از حمل و استفاده‌ی آن در تمامی مکان‌ها شود؛ اما این کتاب متناسب با شرایط شما ساخته شده است.

کتاب روانشناسی کنکور انسانی میکرو فیلم گاج

  • چاسخنامه تشریحی و بررسی تمام گزینه‌ها
  • تست‌های استاندارد تالیفی و کنکور سال‌های گذشته
  • درسنامه جامع به همراه نکات کنکوری
  • پوشش‌دهی درس به درس کتاب درسی
  • به همراه ۱۱ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی

یکی دیگر از بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی ۱۴۰۳ این کتاب یک کتاب تست کنکور کامل برای درس روانشناسی است. علاوه بر درسنامه خوب و سوالات کنکوری قوی، نکته مثبت این کتاب،‌ چندین ساعت ویدئوی آموزشی اختصاصی است که به صورت کیوآرکد در کتاب قرار گرفته‌است. جدول‌ها،‌مثال‌ها و تست‌های نمونه‌ای که در قسمت درسنامه قرار گرفته به درک بهتر نکات کنکوری روانشناسی انسانی کمک می‌کند. این کتب شامل بیش از ۱۰۰۰ تست تالیفی و کنکور سال‌های گذشته است که به شما کمک می‌کند به تسلط صددرصدی در این درس برسید.

کتاب روانشناسی کنکور منتشران

  • درسنامه‌ی نسبتاً کوتاه
  • تنوع سؤالات
  • کیفیت بالای تست‌ها و سؤالات
  • استفاده از جدول‌ها و نمودار‌ها

این کتاب در کنار کتاب درسی شما می‌تواند همراهیتان کند. یعنی شما باید در ابتدا کتاب درسی را مطالعه و پس از خواندن مطالب کتاب درسی‌، به سراغ این کتاب بیایید. این کتاب تمامی مباحث خود را در ۱۱۰ صفحه جای داده است. این کتاب دارای چاپ دورنگ است و طراحی ساده‌ای دارد. این کتاب در کنار داشتن طراحی ساده‌، دارای محتویات کاملی است. همچنین این کتاب حدود ۴۸۰ تست کاربردی دارد.

کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران آموزش

  • پاسخنامه‌ی تشریحی
  • تست‌های تاْلیفی مناسب
  • درسنامه‌ی دقیق
  • دارای بخش‌های خلاقانه
  • مطابق با تغییرات آزمون کنکور سراسری

این کتاب دارای درسنامه‌ی کامل و جامعی از درس روانشناسی کنکور است‌. مباحث و نکات بیان‌شده در این کتاب بر اساس کتاب درسی است. این کتاب توانسته است حدود 1225 تست کنکوری را در خود جای دهد. این نمونه تست‌ها کمک بسیاری به شما خواهند کرد. این کتاب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای یک کتاب کمک درسی کنکور باشد.

سخن آخر

قطعاً پس از بیان موارد بالا سؤالی نخواهند ماند‌. اگر بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی ۱۴۰۳ که در بالا معرف یکردیم را بررسی کنید، ‌قطعا می‌توانید کتاب تست روانشناسی مناسب خودتان را انتخاب کنید. البته که باید توجه کنید فقط تهیه کردن این کتاب‌ها‌، کاری را از پیش نمی‌برد‌. شما باید برای حل تست‌های منابع روانشناسی کنکور وقت بگذارید و سعی کنید نکات آن را از بر کنید. در این هنگام به یاد داشته باشید که این شمایید که تصمیم می‌گیرید از کنکور خود چه نتیجه‌ای بگیرید‌.
ما برای تهیه و خریداری این کتاب‌ها‌، سایت پایتخت کتاب (paytakhteketab.com) را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم‌، این سایت کتاب‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیارتان قرار می‌دهد‌، پس این فرصت خرید را از دست ندهید شما می‌توانید با اطمینان کامل از این سایت خرید کنید و نگران چیزی نباشید‌. در آخر امیدواریم که تمامی مطالب ذکر شده در بالا برایتان مفید باشد‌، همچنین امیدواریم بتوانید دوران کنکور خود را با کمک این کتاب‌ها به خوبی سپری کنید و نتیجه دلخواه را پس از تلاشتان ببینید‌.

منبع محتوا:

https://www.paytakhteketab.com/blog/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/

https://www.asianews.ir/u/cqj
اخبار مرتبط
موسسه فرهنگی آموزشی دژاوو / موسسه غیر تجاری خرد دنیای انگاره
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید