صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۶
کد خبر: 16594
گزارشگر: 306
۱۳۶
۰
۰
۴
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند

صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند
یزد - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند و مردم منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید

آسیانیوز / یزد ؛ سردار «محمدرضا نقدی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در جریان رژه اقتدار نیروهای مسلح استان یزد ضمن گرامیدلشت سالروز دفاع مقدس ؛ دفاع مقدس را دفاع برای خدا و قرآن و دفاع از ارزش‌های الهی و نیز دفاع از عدالت و حقیقت خواند.

وی سرزمین یزد را شایسته نام دارالعباده خواند و بابیان اینکه جهاد مردم مومن دارالعباده یزد تنها محدود به میدان‌های جنگ نبوده بلکه پس از دفاع مقدس نیز در برابر تهاجم فرهنگی و تهاجم اقتصادی دشمن نیز ایستاده‌اند و تهدیدهای امروز دشمن را با جهاد اقتصادی و کار و تولید خنثی می‌کنند به نقش تاثیرگذارعلمای یزد در مبارزه با استکبارپرداخت ویاد و خاطر آیت الله حائری؛ موسس حوزه علمیه و آیت الله صدوقی سومین شهید محراب را گرامی و به سرداران شهید استان ادای احترام نمود .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به اینکه ملت ما از سال ۵۷ تا امروز بدون انقطاع روی نوار پیروزی قرار داشته و دارد و دستمزد استثنایی این استقامت استثنایی را دریافت کرده است.تاکید داشت : ملت ایران مصمم به راه شهدا و انتقام خون سردار شهید سلیمانی است، آمریکایی‌ها را به ترک منطقه توصیه کرد .

وی افزود : آمریکایی‌ها قبل از دریافت ضربات سهمگین و آبرو ریزی و خفت و خواری مانند فرار مفتضحانه از افغانستان باید هر چه زودتر از منطقه بروند.

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد : امروز امنیت کشور مرهون رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خود خالصانه و عاشقانه و مجاهدانه در دفاع از اسلام و ارزش‌های آن جانفشانی کردند.

وی در ادامه افزود : نیروهای مسلح تحت امر ولی فقیه و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت حفظ جمهوریت و تمامیت ارزی کشورمان با همان روحیه اخلاص و جهادگونه در برابر منافقین و استکبار جهانی خواهند ایستاد و با جهاد امید، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار  حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد

https://www.asianews.ir/u/cue
اخبار مرتبط
یزد - مدیرعامل شرکت آبفای استان از روند مطلوب اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان خبر داد
یزد - فرمانده سپاه الغدیر استان در دومین یادواره شهدای رسانه یزد، مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را جها‌د تبیین دانست و خاطرنشان کرد‌: گام مهم در تحقق این جهاد امید آفرینی است که رسانه‌ها در آن نقش بسیار مهمی دارند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید