یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۷
کد خبر: 16630
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۴۵۹
۰
۰
۰
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲ مهر ۱۴۰۲

اوضاع بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت

گزارش پروفسور حسن امین از خاکسپاری نعمت احمدی، حقوق‌دان، استاد دانشگاه و وکیل دادگستری که در طول حیات پربار کاری‌اش وکالت بسیاری از اصحاب فرهنگ و رسانه را بر عهده داشت. در بخش دوم امیر وکیلیان، دبیر سرویس بورس آسیا اوضاع بازار سرمایه در هفته‌ی گذشته را بررسی می‌کند و گزارشی از آن ارائه می‌دهد. مرتضی چگونیان، کارشناس بازار ملک و املاک، اوضاع بازار مسکن در هفته‌های پیش رو و رفتار احتمالی سه دسته از مشارکت‌کنندگان مفروض در بازار مسکن را مورد بررسی قرار می‌دهد.
گزارش پروفسور حسن امین از خاکسپاری نعمت احمدی گزارش امیر وکیلیان از اوضاع بازار سرمایه در هفته‌ی گذشته گزارش و تحلیل مرتضی چگونیان، کارشناس بازار ملک و املاک از اوضاع بازار مسکن
گزارش پروفسور حسن امین از خاکسپاری نعمت احمدی، حقوق‌دان، استاد دانشگاه و وکیل دادگستری که در طول حیات پربار کاری‌اش وکالت بسیاری از اصحاب فرهنگ و رسانه را بر عهده داشت. 
 
 در بخش دوم امیر وکیلیان، دبیر سرویس بورس آسیا اوضاع بازار سرمایه در هفته‌ی گذشته را بررسی می‌کند و گزارشی از آن ارائه می‌دهد.
 
 مرتضی چگونیان، کارشناس بازار ملک و املاک، اوضاع بازار مسکن در هفته‌های پیش رو و رفتار احتمالی سه دسته از مشارکت‌کنندگان مفروض در بازار مسکن را مورد بررسی قرار می‌دهد.
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/cva
اخبار مرتبط
بازار سهام در ششمین ماه سال روند متفاوتی را طی خواهد کرد.
شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۴
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید