صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
کد خبر: 16636
گزارشگر: 306
۱۵۸
۰
۰
۲
مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

هفتمین سوگواره عکس لحظه‌های عاشورایی در یزد

هفتمین سوگواره عکس لحظه‌های عاشورایی در یزد
یزد - هفتمین نمایشگاه سوگواره عکس لحظه‌ های عاشورایی تا ۴ مهر ماه در کتابخانه مرکزی استان یزد برپا شده است

آسیانیوز / یزد ؛ هفتمین سوگواره عکس لحظه‌های عاشورایی در دو بخش حرفه ای و دانشجویی از بین ۲۷۰ اثر ارسالی با موضوع ثبت لحظه های عاشورایی از ۳۴ عکاس یزدی، ۴۰ اثر منتخب در قطع ۵۰×۷۰ با حضور مصطفی زارع زاده سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، سید عباس دهقان معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از اساتید و عکاسان در نگارخانه کتابخانه مرکزی استان یزد به نمایش گذاشته شده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی ترغیب نوجوانان و جوانان یزدی در حوزه عکاسی بود که در پایان از هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، گواهی شرکت داده میشود.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه افتتاح شده است و تا روز سه شنبه ۴ مهرماه جاری از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در نگارخانه کتابخانه مرکزی استان یزد واقع در بلوار بسیج، برای بازدید عموم دایر است.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه سوگواره عکس لحظه های عاشورایی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و انجمن سینمای جوانان استان یزد در حال برگزاری است.

سید محمد جواد عرفانفر

هفتمین سوگواره عکس لحظه‌های عاشورایی در یزد ، ترکی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد


https://www.asianews.ir/u/cvh
اخبار مرتبط
یزد - به مناسبت روز بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار و روز شعر و ادب فارسی ، نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ و ادب استان یزد با رییس شورای اسلامی شهر یزد، شهردار شهر میراث جهانی و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در محل خانه شعر و ادب برگزار شد
یزد - نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی به مدت دو روز برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید