صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
کد خبر: 16638
گزارشگر: 306
۱۵۰
۰
۰
۲
همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان همزمان با روز ایمنی

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان همزمان با روز ایمنی
یزد - محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری مانور بازرسی به مناسبت روز ایمنی خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ محمدرضا فلاحتی ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در خصوص این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان همزمان با سراسر کشور برگزار و مواردی در خصوص حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی، اقتصادی و کارگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در ادامه افزود: همکاران بنده در حوزه بازرسی کار در این برنامه به منظور بازدید از پروژه‌های ساختمانی با هماهنگی شهرداری‌ استان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان، به انجام بازرسی از کارگاه ‌های پرخطر اقدام خواهند کرد.

وی افزود: اعضای کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی نیز با حضور در این مانور ضمن شناسایی نواقص غیر ایمن، اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام خواهند داد.

گفتنی است برابر آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار، کارگاه‌هایی که دارای ۲۵ نفر کارگر باشند، کارفرما مکلف است کمیته‌ای به نام کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه را تشکیل دهد.

نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور در این کارگاه‌ها و همچنین پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط کار از اهداف تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه‌های کشور است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان همزمان با روز ایمنی ، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/cvj
اخبار مرتبط
یزد - هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان با حضور مسئولین استانی و تجلیل از تعاونی های برتر این دوره به کار خود پایان داد
یزد - اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور در بخش بانوان به میزبانی مشهد برگزار که در پایان دور رفت تیم جواهری مهرکیش موفق شد بر سکوی نخست قرار بگیرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید