صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۲
کد خبر: 16665
گزارشگر: 2
۷۲۹
۰
۰
۲
بهبود عملکرد دستگاه اندرویدی

پاکسازی و بهینه سازی اندروید با SD Maid ، Ask AI و Brave

پاکسازی و بهینه سازی اندروید با SD Maid ، Ask AI و Brave
در دنیای پر از فناوری امروزی، بهینه‌سازی و پاکسازی دستگاه‌های اندرویدی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با معرفی سه برنامه مفید SD Maid ، Ask AI و Brave به بهبود عملکرد و امنیت دستگاه اندرویدی خود و همچنین تجربه بهتری در مرور وب می‌پردازیم.

پاکسازی و بهینه سازی اندروید SD Maid

گوشی اندرویدی هم مانند کامپیوتر، ممکن است با گذر زمان بازمانده‌هایی از فایل‌ها و فولدرها را جمع‌آوری کند. این بازمانده‌ها می‌توانند عملکرد دستگاه شما را کاهش دهند و فضای ذخیره‌سازی مهم شما را به خود اختصاص دهند، در اینجا SD Maid به کمک می‌آید. SD Maid Pro Apk تنها یک اپلیکیشن پاکسازی معمولی برای اندروید نیست؛ این یک متخصص نظافت عمیق است. این برنامه به گونه‌ای عمیق وارد زوایا و گوشه‌های دستگاه اندرویدی شما می‌شود تا فایل‌ها، فایل‌های لاگ و دیگر فایل‌های زائدی را کشف کند که شاید حتی شما وجودشان بی خبر باشید. با حذف این فایلهای بیهوده؛ سرعت و عملکرد گوشی هوشمند افزایش پیدا میکند. SD Maid به شما امکان می‌دهد که به عنوان یک ناظر مراقب برنامه‌های خود باشید. شما می‌توانید برنامه‌ها را تاخیر دهید یا از تاخیر بیرون بیاورید، برنامه‌های اضافی را حذف کنید و حتی برنامه‌های سیستم را با آسانی مدیریت کنید. اس دی مید همچنان امکان زمان بندی برای پاکسازی گوشی را فراهم میکند؛ توسط این ویژگی میتوانید تنظیم کنید هر هفته یا هر ماه این برنامه گوشی شما را چک کرده و فایلهای بیهوده را حذف کند.

مرورگر وب بریو Brave

مرورگر Brave Browser Mod Apk با تمرکز بر حریم شخصی طراحی شده است. این به صورت پیش‌فرض رهگیرها، تبلیغات و اسکریپت‌های ناخواسته را مسدود می‌کند، تضمین می‌کند که فعالیت‌های آنلاین شما خصوصی بماند. ویژگی‌های مسدود کردن تبلیغات و مسدود کردن اسکریپت‌های Brave نه تنها حریم شخصی شما را محافظت می‌کند، بلکه سرعت تجربه مرورگری شما را نیز افزایش می‌دهد. صفحات سریع‌تر بارگذاری می‌شوند و شما کمترین داده را مصرف می‌کنید، که این مرورگر را به گزینه‌ای عالی برای کسانی است که میخواهند حجم کمتری از بسته اینترنت خود را هنگام مرور صفحات وب مصرف کنند.

Ask AI

برنامه هوش مصنوعی ASK AI

اپلیکیشن Ask AI Mod Apk از پردازش زبان طبیعی برای درک و پاسخگویی به سوالات شما بصورت مکالمه استفاده می کند. فراتر از پاسخ دادن به سؤالات و تنظیم یادآورها، Ask AI می تواند وظایف مختلفی از ترجمه زبان گرفته تا ارائه توصیه های رستوران را نیز برای شما انجام دهد. این یک ابزار همه کاره است که زندگی روزمره شما را ساده تر می کند. یکی از مزیت های این برنامه پشتیبانی صوتی و استفاده از صدای خود برای سوال پرسیدن می باشد. همچنین هرچه بیشتر از برنامه Ask AI استفاده کنید، هوشمندتر می شود. از ترجیحات و عادات شما می آموزد، توصیه های شخصی، به روز رسانی اخبار و کمک های متناسب با نیازهای شما را ارائه می دهد.

https://www.asianews.ir/u/cwb
اخبار مرتبط
برنامه‌های پخش موزیک و ویرایش موسیقی برای دستگاه‌های اندروید تجربه‌ی بی‌نظیری برای طرفداران موسیقی ایجاد می‌کنند. از اپلیکیشن‌های پخش موزیک مانند Resso که قابلیت پخش فایل‌های موسیقی با کیفیت بالا و ایجاد لیست‌های پخش شخصی را دارند تا برنامه‌های ویرایش موسیقی از جمله Alight Motion که به کاربران اجازه می‌دهند ترک‌ها را تنظیم، برش و افکت‌های ویژه اعمال کنند، گستره‌ی گزینه‌ها بسیار گسترده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید