صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۰
کد خبر: 16692
گزارشگر: 2
۷۷۸
۰
۰
۴
پیام رسان تلگرام

ویژگی‌های جذاب و جدید با خرید تلگرام پرمیوم

ویژگی‌های جذاب و جدید با خرید تلگرام پرمیوم
امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین و بهترین پلفترم‌هایی که می‌توان به عنوان یک پیام رسان قابل به حساب آورد، نرم افزار تلگرام است.

با وجود تمامی محدودیت‌های اینترنتی و فیلترینگ موجود در ایران، دسترسی به تلگرام خیلی سخت نیست و از این منظر بسیاری از کاربران ایرانی در این پلتفرم فعالیت دارند.
اما این اواخر کاربران شاهد نسخه‌ی جدیدی از تلگرام بوده که نام آن تلگرام پرمیوم است و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود معطوف کند. در ادامه به بررسی تلگرام پرمیوم می‌پردازیم.

شروع داستان تلگرام پرمیوم

داستان از آنجایی شروع می‌شود که حدودا در سال ۲۰۲۲، زمزمه‌هایی مبنی بر آپدیت جدید تلگرام در تمامی رسانه‌ها پخش شد ولی با این تفاوت که قرار نیست بسیاری از کاربران به آن دسترسی داشته باشند. چرا که این آپدیت قرار است خیلی از آپشن‌های جدید و خاص تلگرام را در خود داشته باشد و قرار نیست به عنوان آپدیت رایگان به بازار عرضه شود.
علت این امر این بود که به گفته‌ی پاول دورف ( برنامه نویس و موسس تلگرام )، برای جلوگیری از افراد سو استفاده گر با نام برندها و افراد مشهور، قرار است که آپدیت‌هایی به تلگرام تحت عنوان تلگرام پرمیوم اضافه کنیم. این آپدیت‌ها جدا از این که می‌تواند باعث افزایش اعتبار اکانت شما شود، می‌تواند استفاده از تلگرام را برای شما جذاب‌تر کرده و سبب افزایش امنیت اکانت شود.

تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن تلگرام است که همچون بسیاری از سرویس‌های اشتراکی قابلیت تمدید دارد و برای تمامی کاربران امکانات بیشتر و متنوع‌تری نسبت به نسخه‌ی رایگان تلگرام قرار می‌دهد. اشتراک تلگرام پرمیوم قابلیت تمدید به مدت ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و حتی سالیانه را دارد و تمامی کاربران بسته به نیاز خود، می‌توانند برای مدت مشخصی اکانت خود را به حالت پرمیوم تغییر دهند.

تلگرام پرمیوم

با تغییر اکانت خود به نسخه‌ی پرمیوم شما می‌توانید از قابلیت‌های جذابی که برای نسخه‌ی رایگان تلگرام وجود ندارد، استفاده کنید. البته که فراموش نکنید که تمامی امکانات نسخه‌ی رایگان برای اکانت پرمیوم برقرار است.

ویژگی‌های جذاب تلگرام پرمیوم

اولین ویژگی بسیار زیبا که واقعا به چشم آمد، فعال سازی تیک آبی تلگرام برای کاربران بوده است. بسیاری از افراد به منظور دیده شدن و بالا بردن اعتبار اکانت خود با هدف جذب مخاطب و کسب درآمد، به دنبال گرفتن تیک آبی تلگرام است چرا که جلب اعتماد کاربران نسبت به سابق بسیار سخت‌تر شده است.
داشتن تیک آبی تلگرام به تمامی مخاطبان حس خاص بودن را القا می‌کند و تا قبل از عرضه‌ی نسخه‌ی تلگرام پرمیوم، مخاطبان باید برای گرفتن تیک آبی تلگرام از یک هزار توی گسترده‌ای رد می‌شدند و پس از بررسی‌ها و اما اگرهای بسیار زیاد، در صورتی که الگوریتم تلگرام تشخیص اصل بودن اکانت را می‌داد، تیک آبی برای مخاطبان صادر می‌شد.

خرید راحت و آسان تلگرام پرمیوم

با خرید تلگرام پرمیوم به تمامی کاربران مجموعه‌ای از استیکرهای متحرک و گیفت‌های بسیار زیبایی تعلق می‌گیرد که می‌توانند از آن استفاده کرده و حتی بر روی پروفایل خود فعال کنند. در واقع نسخه‌ی پرمیوم این قابلیت را به مخاطبان داده تا بتوانند استیکرهای مختص به خود را بر روی پروفایل اکانت نمایش دهند ( مثل استیکرهای آواتاری که در اینستاگرام وجود دارد ).
یکی از استیکرهای جذابی که می‌توانید فعال کنید، تیک آبی تلگرام است که پس از پرداخت آنلاین و تبدیل اکانت خود به نسخه‌ی پرمیوم، در قسمت چت بر روی علامت استیکر کلیک کرده، سپس گزینه‌ی + و بعد گزینه‌ی Add to Stickers را انتخاب می‌کنید. الان می‌توانید با انتخاب استیکر تیک آبی تلگرام، آن را بر روی پروفایل خود ببینید.
از دیگر ویژگی‌های تلگرام پرمیوم می‌توان به افزایش سرعت آپلود و دانلود فایل‌ها، فیلم و عکس‌ها اشاره کرد و بر خلاف نسخه‌ی رایگان، می‌توانید تا سقف 4 گیگابایت فایل‌های خود را ارسال کنید.
قابلیت گذاشتن استوری از دیگر امکاناتی است که شما می‌توانید لحظات خود را به اشتراک بگذارید. همچنین از حذف تبلیغات و مدیریت چت‌های گروهی نمی‌توان گذشت چرا که شما می‌توانید چت‌های خصوصی خود را در قسمت مجزایی پنهان کنید و حتی چت‌های گروهی را مثل یک پوشه در قسمت جداگانه‌ای قرار دهید تا در اسرع وقت به پیام‌ها پاسخ دهید.
تبدیل ویس به متن یکی از ویژگی‌هایی است که باعث شده بسیاری از مخاطبان به سمت نسخه‌ی تلگرام پرمیوم روی بیاورند و دیگر نیازی به زمان گذاشتن برای چت کردن نیست.

تلگرام پرمیوم یا تلگرام عادی

در جواب به این سوال نظرات بسیار زیادی وجود دارد و باید گفت که هر دو نسخه قابلیت فوق العاده‌ای برای رفع نیازهای کاربران دارند اما بد نیست که حداقل یکبار از نسخه‌ی تلگرام پرمیوم برای تنوع استفاده کنید تا حس متفاوت بودن را با تیک آبی تلگرام تجربه کنید.

فروشگاه مورد نیاز برای خرید تلگرام پرمیوم

نکته‌ای که وجود دارد این است که تمامی کاربران باید به صورت آنلاین و درون برنامه تلگرام اقدام به پرداخت کنند و محدودیت‌های وارده در خصوص با پرداخت دلاری باعث شده تا بسیاری از کاربران ایرانی نتوانند از نسخه‌ی تلگرام پرمیوم استفاده کنند.

خرید تلگرام پرمیوم

با این وجود کاربران باید برای پرداخت‌های دلاری به دنبال واسطه یا فروشگاه‌های خاص و معتبری باشند که این کار را انجام دهند و یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که موفق شده طی این چند سال اخیر، خدمات و محصولات خود را به صورت پرداخت دلاری و کاملا مطمئن به مشتریان عرضه کند، فروشگاه مجازیته است.

جمع بندی

فروشگاه مجازیته با چندسال فعالیت در ارائه‌ی خدمات و محصولات مجازی مثل کارت گیفت‌ها و سرویس‌های اشتراکی، موفق شده رضایت بسیاری از کاربران را بدست آورد و بستری مطمئن برای پرداخت‌های دلاری فراهم کرده تا مخاطبان بتوانند با خیال راحت، خریدهای خود را انجام داده و نهایت استفاده را از محصولات داشته باشند.

https://www.asianews.ir/u/cx7
اخبار مرتبط
با خواندن این مقاله، می‌توانید اطلاعات کاملی درباره تلگرام به دست آورید و مطمئن شوید که از بهترین و بدون فیلترترین نسخه آن استفاده می‌کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید