صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۷
کد خبر: 16724
گزارشگر: 306
۱۶۱
۰
۰
۴
رئیس شورای اسلامی شهر یزد

سرمایه گذاری در زمینه گردشگری یکی از عوامل پیشرفت شهر جهانی یزد

سرمایه گذاری در زمینه گردشگری یکی از عوامل پیشرفت شهر جهانی یزد
یزد - رئیس شورای اسلامی شهر گفت: توجه به سرمایه گذاری سبز و گردشگری در شهر جهانی یزد موجب پیشرفت شهر و شهروندان خواهد شد

آسیانیوز / یزد ؛ « عزیزالله سیفی » گفت: پنجم مهر ماه، روز جهانی جهانگردی و گردشگری بهانه ای است تا اهمیت و تأثیر سفر و گردشگری در راستای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور، به همگان یادآور شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: سازمان جهانی گردشگری هر ساله در این مناسبت شعاری را برمیگزیند و امسال شعار گردشگری و سرمایه سبز را سرلوحه این مناسبت قرار داده است.

توجه به سرمایه گذاری سبز و گردشگری در شهر جهانی یزد موجب پیشرفت شهر و شهروندان خواهد شد لذا باید ارگان های مربوطه از جمله شهرداری برای جذب بیشتر گردشگر، آبادانی هرچه بیشتر شهر و همچنین حفظ بافت تاریخی یزد که خود موجب جذب گردشگر می شود راهکار های مناسبی را اجرا نماید.

او بیان کرد: گردشگری سبز در واقع خدمات گردشگری پایدار، سازگار با محیط زیست و مسئولیت اجتماعی را ارائه می‌دهد که باید با سرمایه گذاری از آن استفاده بهینه کرد.

عزیزالله سیفی ادامه داد: شیراز، یزد و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران نامیده می شود که این تفاهم نامه به منظور بسط، گسترش و تقویت حوزه‌های مرتبط با گردشگری بین شهرهای اصفهان، یزد و شیراز با نگاهی ویژه به وجه مشترک گردشگری فرهنگی تاریخی به امضاء رسیده است که هدف رونق گردشگری و همچنین اعتلای فرهنگ و هویت این سرزمین را پیگیری می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: اکنون این مثلث باید تقویت شود چراکه تقویت و گسترش گردشگری آن برای هرسه شهر و به طور کلی برای کشور رونق و پیشرفت می آفریند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

سرمایه گذاری در زمینه گردشگری یکی از عوامل پیشرفت شهر جهانی یزد ، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد

https://www.asianews.ir/u/cy4
اخبار مرتبط
یزد - به مناسبت روز بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار و روز شعر و ادب فارسی ، نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ و ادب استان یزد با رییس شورای اسلامی شهر یزد، شهردار شهر میراث جهانی و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در محل خانه شعر و ادب برگزار شد
یزد - استاندار از انتقال ۳۰ میلیون مترمکعب آب دریا از طریق ظرفیت خالی خط واسکو به یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید