صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۸
کد خبر: 16725
گزارشگر: 213
۸۸۷
۰
۰
۱
به دنبال کشف حیات فرازمینی

هشدار جدید ناسا/منفی بافی درباره یوفوها ممنوع!

هشدار جدید ناسا/منفی بافی درباره یوفوها ممنوع!
ناسا با تاکید بر پرهیز از منفیبافی درباره فرازمینی ها قصد دارد گفت و گو درباره یوفوها را از احساس‌گرایی دور کند.

به گزارش آسیانیوز، ناسا گزارشی درباره یوفوها منتشر کرد که می‌گوید برای درک آنها به علم بیشتر و باورهای منفی کمتری نیاز است.

ناسا روز پنجشنبه گزارشی را منتشر کرد که نتیجه مطالعه یک ساله در مورد یوفوها است. این گزارش نتیجه گرفت که تصور منفی پیرامون یوفوها مانعی برای جمع‌آوری داده‌ها است و نیاز به رویکردی علمی و باز برای مطالعه این پدیده وجود دارد.

خودداری از تصور منفی درباره یوفوها به چه معناست؟

ناسا در گزارش 33 صفحه ای خود به این نکته اشاره کرده است که یک تیم مستقل به ناسا هشدار داده، تصور منفی پیرامون یوفوها، که به عنوان پدیده‌های ناشناخته هوایی (UAP) نیز شناخته می‌شوند، باعث می‌شود که افراد از گزارش مشاهدات خود خودداری کنند. این امر می‌تواند منجر به عدم جمع‌آوری داده‌های کافی برای انجام تحقیقات علمی شود.

به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، بیل نلسون، مدیر ناسا، می‌گوید: «این آژانس فضایی قصد دارد با دخالت در این زمینه، به کاهش باورهای منفی در مورد یوفوها کمک کند. او گفت که ناسا می‌خواهد گفتگو درباره یوفوها را از احساس‌گرایی به علم تغییر دهد.»

----------------

بیشتر بخوانید

افشای خبر جنجالی درباره فرازمینی ها/دولت آمریکا بشقاب پرنده دارد/ سرنشینان بشقاب‌پرنده‌ها انسان نیستند!

-----------------------

استفاده از هوش مصنوعی از سوی ناسا 

به گزارس تجارت نیوز، این گزارش هیچ مدرکی مبنی بر اینکه یوفوها منشأ فرازمینی دارند، پیدا نکرد. با این حال، نلسون اذعان داشت که با توجه به وسعت بی‌نهایت جهان، امکان وجود حیات فرازمینی وجود دارد.

ناسا گفت که به طور فعال برای مشاهده های غیرقابل توضیح جستجو نمی‌کند. اما ناوگانی از فضاپیماهای دور زمین را اداره می‌کند که می‌تواند به تعیین اینکه آیا آب‌وهوا پشت یک رویداد عجیب است یا خیر، کمک کند.

این پنل 16 نفره خاطرنشان کرد که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی اتفاقات نادر از جمله یوفوها ضروری است.

ناسا اخیراً مدیری را برای تحقیقات یوفو منصوب کرده است، اما هویت آنها را برای محافظت از آنها در برابر تهدیدها و آزارهایی که اعضای پنل در طول مطالعه با آن مواجه می‌شوند، فاش نمی‌کند.

دان ایوانز، رابط ناسا با این پنل، گفت که این پنل به هیچ فایل فوق محرمانه ای دسترسی پیدا نکرد. در عوض، این گروه در تلاش برای درک بهتر مشاهدات غیرقابل توضیح در آسمان، بر داده‌های طبقه بندی نشده تکیه کردند.

مقامات گفتند که مشاهدات با کیفیت بسیار کمی وجود دارد که نمی‌توان نتیجه‌گیری علمی کرد. دیوید اسپرگل، رئیس پانل، گفت که اکثر رویدادها را می‌توان به هواپیماها، هواپیماهای بدون سرنشین، بالن‌ها یا شرایط آب‌وهوایی نسبت داد.

------------

بیشتر بخوانید

پنهان کاری درباره فرازمینی ها تمام شد

---------------------

ناسا در حال توسعه یک پایگاه داده برای گزارش‌های یوفوها است. این پایگاه داده برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های بیشتری در مورد یوفوها طراحی شده است.

ناسا در حال توسعه روش‌های جدیدی برای شناسایی و ردیابی یوفوها است. این روش‌ها شامل استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی پدیده‌های غیرعادی در تصاویر و داده‌های ماهواره‌ای است.

ناسا در حال همکاری با سایر آژانس‌های فضایی برای مطالعه یوفوها است. این همکاری برای به اشتراک گذاشتن داده‌ها و اطلاعات و انجام تحقیقات مشترک طراحی شده است.

گزارش ناسا نشان می‌دهد که دانش ما در مورد یوفوها هنوز محدود است. با این حال، این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ناسا متعهد به مطالعه علمی این پدیده است.

ناسا با انتشار این گزارش، گامی مهم در جهت تغییر نحوه درک یوفوها برداشته است. این گزارش نشان می‌دهد که ناسا به طور جدی به این پدیده‌ها علاقه‌مند است و می‌خواهد با استفاده از علم و روش‌های علمی، به درک آنها بپردازد./

https://www.asianews.ir/u/cy6
اخبار مرتبط
معاون مدیر اداره ماموریت علمی یک آژانس فضایی گفت: یوفوها و پدیده‌های ناشناخته هوایی یکی از بزرگترین اسرار اطراف سیاره ما هستند و منشا آنها مبهم است.
در حالی که اغلب مردم به فرازمینی ها باور دارند،دانشمندان می گویند موجودات فضایی وجود دارند؛ ولی درباره موضوع بازدید آنها از کره زمین اختلاف نظر مطرح است.
در نشست جنجالی شهادت افسران آمریکایی در کنگره آمریکا درباره وجود پدیده فرازمینی ها، گفته شد که دولت آمریکا بشقاب‌پرنده دارد و سرنشینان آنها انسان نیستند و سرعت مافوق صوت دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید