صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۲
کد خبر: 16735
گزارشگر: 464
۷۹۲
۰
۰
۱
ثبت رشته جدید در جهان؛

اینفلوئنسری، صاحب مدرک دانشگاهی شد!

اینفلوئنسری، صاحب مدرک دانشگاهی شد!
دانشگاهی در ایرلند اولین مدرک این کشور در زمینه «اینفلوئنسری» در رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد.

 به  گزارش آسیانیوز به نقل از بی‌بی‌سی، این دوره شامل واحدهایی در زمینه مهارت‌های تجاری، ویرایش ویدئو و صدا و نویسندگی خلاقانه خواهد بود.

بر این اساس، مقطع کارشناسی هنر در تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه فنی جنوب شرقی در شهر کارلو، در ماه نوامبر برای پذیرش باز خواهد شد و قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی از اولین گروه دانشجویان خود استقبال کند.

دکتر الینور اولری، مدرس رسانه و ارتباطات گفت: «علاقه رو به رشدی در این منطقه هم از سوی دانشجویان بالقوه و هم از سوی کارفرمایان وجود دارد. فارغ‌التحصیلان این دوره مجهز خواهند بود که یا به عنوان یک اینفلوئنسر خوداشتغال برای خود کار کنند یا در تولید محتوا برای یک شرکت یا سازمان به فعالیت بپردازند.»


https://www.asianews.ir/u/cyg
اخبار مرتبط
این خبر را حتماً شنیده اید که می گویند کسب درآمد از اینستاگرام یکی از راحت ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. تا حد زیادی این خبر صحت دارد چراکه افرادی که مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند نسبت به زمانی که می گذارند، درآمد بسیار بالایی دارند به همین علت بعضی از کارمندان وسوسه می شوند که با توجه به سود حاصله از این نوع از کسب درآمد، از کار خود بیرون بروند و به اینستاگرام جهت درآمدزایی رو بیاورند.
اجرای طرح صیانت از فضای مجازی، می‌تواند دسترسی تمام فعالان بازار رمزارزها به سرمایه‌های خود را قطع کند؛ به همین دلیل فعالان حوزه فناوری می‌گویند اجرای این طرح، به معنای مرگ بازار رمزارزها در ایران است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید