صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۲
کد خبر: 16783
گزارشگر: 464
۴۸۸
۰
۰
۱
از تاریخ ۵ تا ۱۸ مهر؛

نیاوران؛ میزبان ‌برنامه‌های «هفته ملی گردشگری» و «روز تهران»

نیاوران؛ میزبان ‌برنامه‌های «هفته ملی گردشگری» و «روز تهران»
به مناسبت «هفته ملی گردشگری» و «روز تهران»، مجموعه نیاوران ویژه برنامه‌هایی از تاریخ۵ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۲ تدارک دیده است.

 به گزارش آسیانیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایش «سفرنامه ناصرالدین‌شاه به اروپا» که متعلق به گنجینه موزه کتابخانه اختصاصی نیاوران می‌باشد، از جمله این برنامه‌هاست. این نمایشگاه ۵ تا ۱۱ مهر میزبان علاقه‌مندان است.

«طهران دیروز، تهران امروز» از مجموعه عکس‌های هادی استادهاشمی عنوان نمایشگاهی است که با همکاری موزه کوشک احمدشاهی در محل کاخ موزه اختصاصی نیاوران برپا می‌شود. این نمایشگاه ۵ تا ۱۸ مهر دایر است. همچنین کاخ موزه اختصاصی نیاوران در این ایام با نمایش تک اثر «نقشه دارالخلافه قدیم تهران» از گنجینه موزه کتابخانه اختصاصی میزبان علاقه‌مندان است.

«پیامدها و آثار تاریخی ورود خودرو به زندگی ایرانیان» عنوان نشستی است که طی هفته گردشگری در سالن کنفرانس نیاوران برگزار خواهد شد.

«کاخ نیاوران در سفرنامه» با مروری بر خاطرات ناصرالدین‌شاه قاجار که از سلسله برنامه‌های سفرنامه‌خوانی با مهدی گوهری می‌باشد، دیگر برنامه‌ای است که با همکاری کاخ موزه اختصاصی نیاوران، ۸ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در تالار آبی برگزار می‌شود. همچنین همزمان با هفته گردشگری نشستی با داود وکیل‌زاده پیرامون «عکاسی سفر» به همراه نمایش آثار هنرمند در تاریخ نهم مهرماه از ساعت ۱۰ تا۱۲ در سالن کنفرانس تشکیل می‌شود.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران طی نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تمامی ایام هفته، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ فعال است و ورود تا ساعت ۱۶ امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال بوده و تا ساعت ۱۷ ورود به این مجموعه میسر است.

https://www.asianews.ir/u/czr
اخبار مرتبط
آیین گشایش نمایشگاه نقاشی حجت شکیبا، عصر جمعه 23 فروردین با حضور هنرمندان و هنردوستان و با اهدای طراحی جمشید مشایخی به خانواده این هنرمند، در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید