صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۴
کد خبر: 16800
گزارشگر: 464
۶۳۵
۰
۰
۱
یادداشت/دکتر حمزه رضایی

گیجی دشمن

گیجی دشمن
ابراهیم رئیسی، «دشمن» را در تلاش برای «ضربه به اقتصاد کشور و معیشت مردم» دانست و گفت: «اعلام نرخ رشد قابل توجه بهار امسال از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار، دشمن را گیج می‌کند.



آسیانیوز - باور بفرمایید تمام گرفتاری ها و بدبختی های ما از همین دشمن است. شما نمی دانید این "دشمن"چه موجود خارق العاده و عجیب و غریبی است، چهار چشمی مواظب زندگی ماست، تمام کار و زندگی  و امور روزمره خود را کنار گذاشته اشت، و با تمام نیرو مواظب کوچک ترین حرکت ما در زندگی است.

به محض اینکه ما بخواهیم در کشور و سرزمین خود کار انجام دهیم، سر و کله این دشمن لاکردار از جایی پیدا می شود و تمام بافته های ما را پنبه می کند.

البته درست است که با کار خارق العاده و معجزاتی که مقامات ما انجام می دهند، این دشمن کذایی ابتدا گیج می شود، تلو تلو می خورد و به خاک می افتد ولی شما نمی دانید این ولد الجموش چه جانور پوست کلفت نمک به حرامی است دوباره از جای خود بلند می شود، و توطئه می چیند و گرد و خاک به پا می کند، مسئولان جان‌ بر کف ما هی تلاش می کنند و چیزی می سازند و این دشمن از خدا بی خبر هی خراب می کند.

بیچاره مسئولان ما هم ارحم الرحمین هستند و چون دشمن ضعیف است به او ترحم می کنند و این دشمن هم از رحم و عطوفت مسئولان ما سو استفاده می کند و شیطنت می کند، یک روز چرخ های قطار سریع السیر ما را پنچر می کند، یک روز استادیوم ازادی ما را شخم می زند، روزی دیگر در کار تولید لامبورگینی وطنی ما اخلال می کند، در شرکت تولید فیلترشکن جگر گوشه خانم انسیه خزعلی، سنگ اندازی می کند، روزی پراید گران می کند، فردایش مرغ و تخم مرغ گران می کند، بهای گوشت را بالا می برد، برق و اب را گران می کند و هزار غلط دیگری که نباید بکند، می کند.

به ذهن ناقص ما اینطور رسیده است که اگر ما به شکلی پای این دشمن چموش، فضول را از سرزمین مان کوتاه کنیم همه مشکلات حل می شود و کشورمان می شود ان بهشت برین و ان جنت گل و بلبلی که همیشه ارزوی ان را داشته ایم...فکر نکنید برای این کار راه نداریم، راه داریم و خوب هم راه داریم.

ما می توانیم مرزهای مان را به روی دشمن ببندیم ولی به نظرم این دشمن موذی که ما می شناسیم بالاخره راهی پیدا می کند، خودش را باریک می کند و از یک سوراخ سنبه ای چیزی وارد می شود.

بهترین راه این است که از تجربه رفقای مان استفاده کنیم، زمانی رفیق چینی مان برای رفع این معضل از دیوار استفاده کرد، دیوار چین که معرف حضور همه است...یا همین رفیق شمالی مون که اسمش یادم رفته است، زمانی سرتاسر سرزمین خود را سیم خاردار کشید تا از نفوذ دشمن جلوگیری کند.

راه همین است یا سرتاسر سرزمین مان دیوار بکشیم یا هم سیم خاردار....تا این دشمن هیچ غلطی نکند....

والسلام نامه تمام


https://www.asianews.ir/u/d09
اخبار مرتبط
ابراهیم رئیسی در مراسم بازگشایی مدارس گفت: من از دانش اموزان می خواهم که پیشرفت را مشاهده کنند عارضم به حضور انور شما که توقع جناب رئیسی از دانش اموزان این سرزمین خیلی بالاست.
سرمایه‌گذاری اقتصادی بیش از هر چیز نیازمند وجود تصویری روشن از آینده است. چه این‌که داشتن دورنمایی از ثبات اقتصادی بیش از هر عامل دیگری می‌تواند تضمینی برای سرمایه‌گذاران به‌شمار ‌آید. از این‌رو تدوین سیاست‌ها و اجرای برنامه‌هایی که اقتصاد کشور را پیش‌بینی‌پذیر کند، یک ضرورت است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید